Lager du pakkekalender til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Nei :)
Her har de fått kalender (sjokolade) av bestemor og skal få av naboen og :)

Ja, det eldste. Baby får ikke før han er eldre :)

Her skal Rampenissen gi gaver av og til, og da åpne gavene på forhånd:p

Har gjort det i alle år.. men i år bestilte jeg på nett, digg å få pakkene ferdig innpakket med datoer på.

Bestilte fra forskerfabrikken til minsten, håper den faller i smak.. han største har fått mentos kalender .

Nei. Ungen er litt over året, så ser ikke poenget.

Nei, her kjører vi enkelt og kjøper Lego-kalender til eldste og Playmobile-kalender til minste :happy: Det er noe de leker mye med, så da vet jeg at det blir brukt :joyful:

Ja. :) Begge har fått siden julen før de fylte to år (bursdag på våren). Jeg er oppvokst med det selv og syns det er så koselig! Mamma har sydd begge kalenderene til ungene :)

Ja.

Mamma har brodert kalender til dem og jeg pakker inn gaver. Småting.

Ja, det gjør jeg.

Mini her er litt liten enda, men kommer til å gjøre det når han blir større. Syns det er koselig å lage sånt.

Jeg gjorde det til alle den julen de var et år siden da var det ingen kjøpekalender som egentlig passet dem helt.
Kjøpte slike poser på Nille med tallene 1-24 og fylte med klementin (ble lagt i kvelden før), fruktpureer, små rosinpakker og lignende

Ja, det får de.
Eldste har arvet min kalender som mamma har brodert - kjekt å ha juleting som går i arv, og så har hun brodert en til minstemann også. Så er snart ferdig med 48 pakker :)

Back
Topp