Lager du pakkekalender til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Nei ikke enda, kanskje når de blir eldre. I år kjører vi playmobil kalender til eldste og en fra schleich (?) til yngste.

Ja :)
Jeg er oppvokst med det, og jeg elsker det :D
Det er bare eldste som får det enda da.
Jeg prioriterer derfor å bruke penger på det, og mindre på julegave til henne. Hun får nok av julegaver, og er en av dem som pakker opp i en fart uten å egentlig se hva hun får. Adventskalenderen er fra meg, og er noe hun faktisk setter pris på :)

Nei, lagde i fjor men følte det tok bort litt av gleden på julaften. Det ble pakker for å pakke opp pakker, og ville bare ha neste. Syns det blir for dumt! Kanskje når han blir eldre at vi prøver oss igjen. Denne gangen får han vanlig kalender så har vi heller juleverksted i helgene og gleder oss til å pakke opp pakker på julaften sammen:happy:

Nei, men svigermor gjorde det i år :) De får felles med små ting som en liten rosinpakke hver, en liten sjokolade hver og sånn :)

Ja det gjør jeg. Begynte i fjor, da frøkna var 2,5 og syns det var gøy med gaver. Tenker å fortsette med det, men de kommer til å dele fra neste år av tenker jeg. Har brukt under 200,- og har kjøpt lekemat i år, som jeg deler opp i flere pakker. Også blir det kanskje en tur på lekeland og badeland for å fylle ut det som mangler tenkre jeg. Evnt et kinderegg e.l.

Ja har alltid gjort det.. Men i år vil mannen lage kalender:)

Ja, og elsker julekalendere! Her blir det Schleich-kalender til småskolebarna som fortsatt elsker slikt, og i tillegg pakkekalender hvor de store barna får en pakke hver dag og mannen og baby får annenhver dag :)

Ikke i år siden hun kun er 11 mnd. Får se om vi begynner med det til neste år eller året etter, men pakkekalender blir det med tiden :)

Ja, den er ferdig :)

Så deilig :) Jeg har følt at jeg har hatt så god tid, men det slo meg idag at det er kun tre dager til den skal åpnes! Har pakket inn og hengt opp nesten halvparten av gavene. Får bruke kvelden idag og imorgen til å gjøre meg ferdig, tenker jeg. :)

Så deilig :) Jeg har følt at jeg har hatt så god tid, men det slo meg idag at det er kun tre dager til den skal åpnes! Har pakket inn og hengt opp nesten halvparten av gavene. Får bruke kvelden idag og imorgen til å gjøre meg ferdig, tenker jeg. :)
Jeg pakka alle for over en uke siden ...til 2 barn . Men visste ikke hvordan jeg skulle henge dem opp...Så ordnet en dekor stige som alle pakkene henger i .

Jeg pakka alle for over en uke siden ...til 2 barn . Men visste ikke hvordan jeg skulle henge dem opp...Så ordnet en dekor stige som alle pakkene henger i .

Ikke dumt :) Husker mamma hadde en liten rød stige til oss tre med en dukke som klatret opp ett trinn om gangen. (24 trinn) og så hang det en pakke der også.

Back
Topp