Lager du kalender til din mann?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
:)

Jeg har aldri gjort det før men fikk det plutselig for meg nå i kveld :p hehe lurer faktisk litt på om jeg skal gjøre det :)
Men får se hva jeg får til oppi alt :) Kansje det bare blir en flax kalender :p ;)

Hehe.. Jeg lagde det et år, men kun annenhver dag :) et år lagde vi sammen - vi fikk pakke annenhver dag. Men da droppet vi julegaver, for det er "rart" hvor dyrt det blir :P

De siste 5 årene har vi droppet det, og i år kom plutselig desember...

Ja, gjør det :) han er superbarnslig når det kommer til jul og pakker :P heldigvis er han ikke kravstor! Får endel praktiske ting vi hadde kjøpt uansett som f.eks sokker og dusjsåpe :D

Han har fått før, men i år har jeg ikke hatt tid til det. Men synes det er veldig hyggelig å gi da :)

Jeg vurderer kalender, får se hva jeg rekker i morgen :) tenkte juleøl på fredager og lørdager, og små lapper med noe fint skrevet på de andre dagene...han fikk flax kalender i fjor, og det var den første kalenderen han har fått noen sinne, da han aldri har feiret jul før han traff meg, så hadde vært gøy å laget til han :)

Nei, prøvde et år med flax kalender med 23 griseflaks og 1 million flax men han gadd ikke skrape alle sammen. Så da gidder ikke jeg å tenke ut noen ny til han:) han kan jo gi meg en:))

Får da være måte på:p hehe neida. Jeg har mer enn nok med guttungen og det å få handla inn alle julegaver. Må få pakka inn resten av kalenderen i dag:eek:
Ja, ikke sant:P Og i såfall ville vel han hatt en øl-kalender:P haha...

Ja, det står på planen her også. Og henge den opp på døren på rommet hans. Lurer på ka han skal få som første gaven:)
Jeg syns det sikkert er gøyere enn han:P haha

Nei, har ikke gjort det. Er mye stress for tiden så tror han hadde glemt å åpne den ;)

Ja, ikke sant:P Og i såfall ville vel han hatt en øl-kalender:P haha...

Ja, det står på planen her også. Og henge den opp på døren på rommet hans. Lurer på ka han skal få som første gaven:)
Jeg syns det sikkert er gøyere enn han:P haha
Ja mannen og:P men kan ikke se hvordan han skulle fått drikki opp alle 24 øl med det første:P blir ikke SÅ mye øl for tiden. Hehe.
Jeg skal hente en nisse hos mamma og pappa som vi hadde kalenderen på før:) men mange av pakkene er litt store så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:P
Hehe, tipper han blir kjempeglad jeg:D det blir nok min og, han har fått så mye pakker i det siste som storebror så pakker er stas:D

Ja mannen og:p men kan ikke se hvordan han skulle fått drikki opp alle 24 øl med det første:p blir ikke SÅ mye øl for tiden. Hehe.
Jeg skal hente en nisse hos mamma og pappa som vi hadde kalenderen på før:) men mange av pakkene er litt store så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:p
Hehe, tipper han blir kjempeglad jeg:D det blir nok min og, han har fått så mye pakker i det siste som storebror så pakker er stas:D
Ja mannen og:p men kan ikke se hvordan han skulle fått drikki opp alle 24 øl med det første:p blir ikke SÅ mye øl for tiden. Hehe.
Jeg skal hente en nisse hos mamma og pappa som vi hadde kalenderen på før:) men mange av pakkene er litt store så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:p
Nei, hehe. Sant det:P Fylle den med munkholm:cool05
Ja selvsagt blir han det...men jeg er jo tussete og blir som et lite barn:excited001Jeg lurer på om han skal få et aktivitetshefte i morgen:)
Er noen pakker som er for store her også så vi får se:P

Nei, hehe. Sant det:P Fylle den med munkholm:cool05
Ja selvsagt blir han det...men jeg er jo tussete og blir som et lite barn:excited001Jeg lurer på om han skal få et aktivitetshefte i morgen:)
Er noen pakker som er for store her også så vi får se:P
Hehe ja jeg og. Elsker jul:D er ikke mange år siden jeg fikk min siste pakkekalender selv:P hehe.
Jeg har satt tall på pakkene men husker ikke hva han får i morgen:P
Er spent på om pakkene får henge i fred ellers da:p

Hehe ja jeg og. Elsker jul:D er ikke mange år siden jeg fikk min siste pakkekalender selv:p hehe.
Jeg har satt tall på pakkene men husker ikke hva han får i morgen:p
Er spent på om pakkene får henge i fred ellers da:p

Hihi, nei...stas det:D
Det er jeg veldig spent på også. Han skal vel ha alle med engang:eek:

Jeg har ikke gjort det, og tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det heller:) Men vet om mange som gjør det. Sikkert kjempekoselig, men vi orker ikke stresse med det.

Hihi, nei...stas det:D
Det er jeg veldig spent på også. Han skal vel ha alle med engang:eek:
Ja:P vi var i bursdag her om dagen, og uten at jeg fulgte med hadde guttungen pakka opp en av pakkene:P hehe. Heldigvis brydde ikke bursdagsbarnet seg da. Er jo ikke så lett å skjønne at det bare er bursdagsbarnet som får pakke. Han begynte en gang til men da så jeg det så han kom ikke så langt. Da ble han litt lei seg stakkar, så fikk litt vondt inni meg selv<3 :p

Ja:p vi var i bursdag her om dagen, og uten at jeg fulgte med hadde guttungen pakka opp en av pakkene:p hehe. Heldigvis brydde ikke bursdagsbarnet seg da. Er jo ikke så lett å skjønne at det bare er bursdagsbarnet som får pakke. Han begynte en gang til men da så jeg det så han kom ikke så langt. Da ble han litt lei seg stakkar, så fikk litt vondt inni meg selv<3 :p

Haha, så morsom han er:D
Skal bli en utfordring da kanskje å kun gi han en pakke hver dag med kalender;)

Back
Topp