Jeg har aldri gjort det før men fikk det plutselig for meg nå i kveld
Men får se hva jeg får til oppi alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det sammeNei holder med guttungen![]()
Får da være måte påTenker det samme![]()
Ja, ikke santFår da være måte påhehe neida. Jeg har mer enn nok med guttungen og det å få handla inn alle julegaver. Må få pakka inn resten av kalenderen i dag
![]()
Ja mannen ogJa, ikke santOg i såfall ville vel han hatt en øl-kalender
haha...
Ja, det står på planen her også. Og henge den opp på døren på rommet hans. Lurer på ka han skal få som første gaven![]()
Jeg syns det sikkert er gøyere enn hanhaha
Ja mannen ogmen kan ikke se hvordan han skulle fått drikki opp alle 24 øl med det første
blir ikke SÅ mye øl for tiden. Hehe.
Jeg skal hente en nisse hos mamma og pappa som vi hadde kalenderen på førmen mange av pakkene er litt store så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det
Hehe, tipper han blir kjempeglad jegdet blir nok min og, han har fått så mye pakker i det siste som storebror så pakker er stas
![]()
Nei, hehe. Sant detJa mannen ogmen kan ikke se hvordan han skulle fått drikki opp alle 24 øl med det første
blir ikke SÅ mye øl for tiden. Hehe.
Jeg skal hente en nisse hos mamma og pappa som vi hadde kalenderen på førmen mange av pakkene er litt store så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det
Hehe, tipper han blir kjempeglad jegdet blir nok min og, han har fått så mye pakker i det siste som storebror så pakker er stas
![]()

Jeg lurer på om han skal få et aktivitetshefte i morgenHehe ja jeg og. Elsker julNei, hehe. Sant detFylle den med munkholm
Ja selvsagt blir han det...men jeg er jo tussete og blir som et lite barnJeg lurer på om han skal få et aktivitetshefte i morgen
Er noen pakker som er for store her også så vi får se![]()
Hehe ja jeg og. Elsker juler ikke mange år siden jeg fikk min siste pakkekalender selv
hehe.
Jeg har satt tall på pakkene men husker ikke hva han får i morgen
Er spent på om pakkene får henge i fred ellers da![]()
JaHihi, nei...stas det![]()
Det er jeg veldig spent på også. Han skal vel ha alle med engang![]()
Javi var i bursdag her om dagen, og uten at jeg fulgte med hadde guttungen pakka opp en av pakkene
hehe. Heldigvis brydde ikke bursdagsbarnet seg da. Er jo ikke så lett å skjønne at det bare er bursdagsbarnet som får pakke. Han begynte en gang til men da så jeg det så han kom ikke så langt. Da ble han litt lei seg stakkar, så fikk litt vondt inni meg selv<3
![]()
Hehe, ja han pakka opp og bare "oooooi", før jeg så detHaha, så morsom han er![]()
Skal bli en utfordring da kanskje å kun gi han en pakke hver dag med kalender![]()
Høres lurt ut med høyt...bør jeg gjøre selv når jeg tenker meg omHehe, ja han pakka opp og bare "oooooi", før jeg så det
Ja spørs det dafår henge den litt høyt opp
hehe