Lady’s vei mot en sunnere livsstil!

Wow!! Kjempebra jobba! 20 kg er litt av en milepæl! Bare noen få kg igjen til kjærestetur nå :woot::gen014
Bare noen kilo unna kjærestetur nå ja :love017 Håper å klare det målet innen utgangen av mars. Da bikker jeg 30 år, så hadde vært fint å kunne kombinere det med bursdagen :laughing002

Bare noen kilo unna kjærestetur nå ja :love017 Håper å klare det målet innen utgangen av mars. Da bikker jeg 30 år, så hadde vært fint å kunne kombinere det med bursdagen :laughing002
Det hadde jo vært perfekt!! Rundt år må jo feires stort! :joyful: det klarer du sikkert :love017

Onsdag og veiedag :dance008
Dagens vekt - 84,5

400 gram opp siden forrige veiedag. Grunnen er rett og slett at jeg har spist opp resten av julegodteriet vi hadde i huset :hilarious: men nå er ikke den hindringen der mer, så da satser jeg på en bedre veiedag neste onsdag :happy:

Dagens vekt - 84,5

400 gram opp siden forrige veiedag. Grunnen er rett og slett at jeg har spist opp resten av julegodteriet vi hadde i huset :hilarious: men nå er ikke den hindringen der mer, så da satser jeg på en bedre veiedag neste onsdag :happy:
Godt du fikk fjernet den hindringen! Og 400 g opp er jo ingenting, det snur du lett ☺️❤️

Ja, viktig å kvitte seg med slike elementer i huset! :laughing002 Satser på det! :happy:
Veldig viktig! Vi tok en sånn opprydning her vi og :laughing002 klarer ikke la være å spise det hvis jeg har sånt i hus..

Dagens vekt : 84,2

Ikke store fremgangen siden sist dessverre. Tankene har vært litt andre stedet den siste uka. Men det positive er at jeg endelig har fått startet opp med trening. Så fremover blir det fast trening to dager i uka :love017
Jeg håper og tror at trening hjelper for å holde motivasjonen oppe!

Dagens vekt- 83,4
Gått ned - 6,6

Så deilig å være på «nytt» tall. Den siste uka har jeg fått trent to ganger, veldig godt for både kropp og psyke. ☺️

Dagens vekt - 82,3
Gått ned - 7,7

Midjemål -8 cm
Hoftemål - 4 cm
Mål lår - 6 cm

I dag tok jeg også mål av kroppen. Sist jeg målte var i november, så litt endring. Merker at klærne sitter litt bedre. Så det er veldig godt ☺️

Dagens vekt - 82,3
Gått ned - 7,7

Midjemål -8 cm
Hoftemål - 4 cm
Mål lår - 6 cm

I dag tok jeg også mål av kroppen. Sist jeg målte var i november, så litt endring. Merker at klærne sitter litt bedre. Så det er veldig godt ☺️
Godt jobba :D

Den siste tiden har jeg fått øynene opp for linsegryte. Det er så godt, resten av familien er ikke helt enig :laughing002 Denne er laget av løk, gulrot, hakka tomater, røde linser, vann, buljong, karri og cream fresh.

IMG_9114.jpeg

Var også på holdbart, og fant cottage cheese med vanilje til 5 kr. Så da lagde jeg proteinrundstykker. Disse er laget av havregryn, cottage cheese, gulrot og egg ☺️IMG_9068.jpeg

Den siste tiden har jeg fått øynene opp for linsegryte. Det er så godt, resten av familien er ikke helt enig :laughing002 Denne er laget av løk, gulrot, hakka tomater, røde linser, vann, buljong, karri og cream fresh.

Vis vedlegget 454266

Var også på holdbart, og fant cottage cheese med vanilje til 5 kr. Så da lagde jeg proteinrundstykker. Disse er laget av havregryn, cottage cheese, gulrot og egg ☺️Vis vedlegget 454267
Linsegryte er jo sååå godt! Så veldig gode ut de rundstykkene også :love017

Back
Topp