Bare noen kilo unna kjærestetur nå jaWow!! Kjempebra jobba! 20 kg er litt av en milepæl! Bare noen få kg igjen til kjærestetur nå![]()
![love017 :love017 :love017](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-love017.gif)
![laughing002 :laughing002 :laughing002](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-laughing002.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare noen kilo unna kjærestetur nå jaWow!! Kjempebra jobba! 20 kg er litt av en milepæl! Bare noen få kg igjen til kjærestetur nå![]()
Det hadde jo vært perfekt!! Rundt år må jo feires stort!Bare noen kilo unna kjærestetur nå jaHåper å klare det målet innen utgangen av mars. Da bikker jeg 30 år, så hadde vært fint å kunne kombinere det med bursdagen
![]()
Godt du fikk fjernet den hindringen! Og 400 g opp er jo ingenting, det snur du lettOnsdag og veiedag
Dagens vekt - 84,5
400 gram opp siden forrige veiedag. Grunnen er rett og slett at jeg har spist opp resten av julegodteriet vi hadde i husetmen nå er ikke den hindringen der mer, så da satser jeg på en bedre veiedag neste onsdag
![]()
Ja, viktig å kvitte seg med slike elementer i huset!Godt du fikk fjernet den hindringen! Og 400 g opp er jo ingenting, det snur du lett![]()
Veldig viktig! Vi tok en sånn opprydning her vi ogJa, viktig å kvitte seg med slike elementer i huset!Satser på det!
![]()
Godt vi er flereVeldig viktig! Vi tok en sånn opprydning her vi ogklarer ikke la være å spise det hvis jeg har sånt i hus..
Godt jobbaOnsdag og veiedag
Dagens vekt - 82,3
Gått ned - 7,7
Midjemål -8 cm
Hoftemål - 4 cm
Mål lår - 6 cm
I dag tok jeg også mål av kroppen. Sist jeg målte var i november, så litt endring. Merker at klærne sitter litt bedre. Så det er veldig godt![]()
Linsegryte er jo sååå godt! Så veldig gode ut de rundstykkene ogsåDen siste tiden har jeg fått øynene opp for linsegryte. Det er så godt, resten av familien er ikke helt enigDenne er laget av løk, gulrot, hakka tomater, røde linser, vann, buljong, karri og cream fresh.
Vis vedlegget 454266
Var også på holdbart, og fant cottage cheese med vanilje til 5 kr. Så da lagde jeg proteinrundstykker. Disse er laget av havregryn, cottage cheese, gulrot og eggVis vedlegget 454267
Jeg har faktisk aldri smakt det før nå, men absolutt noe jeg kommer til å lage mer av!Linsegryte er jo sååå godt! Så veldig gode ut de rundstykkene også![]()