Lady’s vei mot en sunnere livsstil!

Wow!! Kjempebra jobba! 20 kg er litt av en milepæl! Bare noen få kg igjen til kjærestetur nå :woot::gen014
Bare noen kilo unna kjærestetur nå ja :love017 Håper å klare det målet innen utgangen av mars. Da bikker jeg 30 år, så hadde vært fint å kunne kombinere det med bursdagen :laughing002

Bare noen kilo unna kjærestetur nå ja :love017 Håper å klare det målet innen utgangen av mars. Da bikker jeg 30 år, så hadde vært fint å kunne kombinere det med bursdagen :laughing002
Det hadde jo vært perfekt!! Rundt år må jo feires stort! :joyful: det klarer du sikkert :love017

Onsdag og veiedag :dance008
Dagens vekt - 84,5

400 gram opp siden forrige veiedag. Grunnen er rett og slett at jeg har spist opp resten av julegodteriet vi hadde i huset :hilarious: men nå er ikke den hindringen der mer, så da satser jeg på en bedre veiedag neste onsdag :happy:

Onsdag og veiedag :dance008
Dagens vekt - 84,5

400 gram opp siden forrige veiedag. Grunnen er rett og slett at jeg har spist opp resten av julegodteriet vi hadde i huset :hilarious: men nå er ikke den hindringen der mer, så da satser jeg på en bedre veiedag neste onsdag :happy:
Godt du fikk fjernet den hindringen! Og 400 g opp er jo ingenting, det snur du lett ☺️❤️

Ja, viktig å kvitte seg med slike elementer i huset! :laughing002 Satser på det! :happy:
Veldig viktig! Vi tok en sånn opprydning her vi og :laughing002 klarer ikke la være å spise det hvis jeg har sånt i hus..

Back
Topp