La oss tippe før oul

Jentefølelse her

Har to gutter fra før, å føler meg veldig som en guttemor ;) nesten som jeg tror at vi kun kan lage gutter ;) men følelsen sier jente, så blir veldig spennede å se ;) å jeg blir overrasket viss eg ser ei jente på skjermen, selv om jeg føler d blir jente ;)

Svigermor, kjære å venninna e bombesikker at d blir gutt, men æ trur jente :) har en steeerk følelse på at d blir ei prinsesse. Blir spennanes å se

Her har 4 tippa gutt, 3 tippa jente. Jeg har kanskje mest følelse på gutt, men kribler litt i magen når jeg tenker en av hver:wideyed: Min mor er toegget tvilling, og leser det er arvelig:eek::D

Jente:)
Selvom alle sier gutt pga dette sv er helt forskjellig fra forrige, hittil hvertfall.
Men er ganske sikker på jente!

Jeg har veldig lyst på jente, men tørr ikke å si det for høyt :p samboeren lager vist kun gutter sier han siden han bestemmer,så han er jo veldig på gutt :p

Jeg har veldig lyst på jente, men tørr ikke å si det for høyt :p samboeren lager vist kun gutter sier han siden han bestemmer,så han er jo veldig på gutt :p

I slekta til samboeren min er det blitt født kun to jenter de siste 50 årene, så han er overbevist om at han bare kan lage gutter han også, derfor skrev jeg gutt her. Selv om magefølelsen sier jente :p

I slekta til samboeren min er det blitt født kun to jenter de siste 50 årene, så han er overbevist om at han bare kan lage gutter han også, derfor skrev jeg gutt her. Selv om magefølelsen sier jente :p
Tror besteforeldrene hans har 2 jenter som barnebarn og 20 elns gutter. Hmm. Krysser fingrene for jente jeg da :)

synes det er vanskelig men tror kanskje mest gutt

Går litt frem og tilbake men magefølelsen sier jente akkurat nå.

Både sambo og jeg tror jente, det er bare jenter på hans side av slekta, men vi håper litt på gutt. Blir spennende å se :-)

Back
Topp