Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo var det jeg lurte på når varBabyen gråter vel ikke for å få vilja si? Er det ikke når de bikker året de finner ut at de kan gjøre det da?
Det syns jeg er sykt at hs kan si!! den personen bør ikke få lov å råde foreldre! Tenk om noen gjør det fordi hs sa detHs sa til oss da storebror var 4 mnd at nå kunne vi bare la han ligge å gråte seg i søvn (vi gjorde altså ikke det) Så joda, tror faktisk det er en del som kjører ferber o.l. metoder fra babyen er 4 mnd.
Husker ikke når jeg la merke til at storebror begynte å bruke gråt bevisst. Kanskje litt før han ble ett år. Uansett, så får begge barna alltid trøst (men ikke vilja si) når de gråter, uansett hva slags gråt det er.
Ja, det er jeg helt enig. Synes mange hs generelt sett har et veldig gammeldags syn på babyer, noe som er veldig leit synes jeg.Det syns jeg er sykt at hs kan si!! den personen bør ikke få lov å råde foreldre! Tenk om noen gjør det fordi hs sa det