Når syns dere det er greit å la dem begynne å gråte litt når de legger seg? Hu er stup trøtt men vil bare sitte oppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville aldri i verden latt en baby på 4 mnd gråte seg i søvn.Mener jeg leste at når de er rundt 4 mndr kan de begynne å bruke gråten litt bevisst?
Her står det at de først ved ca ett år er intellektuelle nok til å utnytte situasjonenJeg lar ikke baby gråte altså, det jeg lurer på er når de er så lure at de griner for å få komme opp! Da er det greit å la de gråte litt mener jeg! Min niese på 2 år lar jeg grine i 2-3 minutter når hu er her, for hu sovner. Sånn mener jeg! Når begynner det?
Nei, absolutt ikke jeg heller! Var bare et svar på når de kan begynne å bruke gråten for å påkalle oppmerksomhet. Ingen barn bør trenge å gråte seg i søvn, og i alle fall ikke små babyer.Ville aldri i verden latt en baby på 4 mnd gråte seg i søvn.
Er da ikke snakk om å la baby gråte seg i søvn..Ville aldri i verden latt en baby på 4 mnd gråte seg i søvn.
Hs sa til oss da storebror var 4 mnd at nå kunne vi bare la han ligge å gråte seg i søvn (vi gjorde altså ikke det) Så joda, tror faktisk det er en del som kjører ferber o.l. metoder fra babyen er 4 mnd.Er da ikke snakk om å la baby gråte seg i søvn..
Er snakk om når de bruker gråt som en måte for å komme opp på fordi de ikke vil legge seg .. Ingen lar en baby ligge å gråte, men et barn som bevisst bruker gråt for å få vilja si, den kan ligge å grine i par minutter!