La 2015 bli året:)

16+4

Føler kanskje at tiden faktisk har begynt å gå bitte litt fortere enn den har gjort de første 3-4 mnd.
Bare 8 dager til oul, vi gleder oss masse!! Ser virkelig frem til å se om alt står bra til, og kanskje vi er så heldige å får vite om d er en liten gutt eller jente:)
I går ble d kjøpt inn Stokke trailz vogn, Stokke sleepi seng, Ergobaby 360 bæresele, flexi bath m/nyfødtsete og noen småting. Gleder meg kjempemasse til d kommer i hus, litt tidlig er d, men når d var tilbud klarte vi ikke å motstå:)
Magen vokser sakte, men sikkert...tidligere var d bare en liten kul nederst på magen når jeg lå på ryggen om morgenen før dotur, men nå er den der etterpå også:p Har lagt på meg 3,4 kg hittil, og d er vel helt ok...selv om d i hovedsak er nå d skal økes skikkelig, SPENT!!
 
16+4

Føler kanskje at tiden faktisk har begynt å gå bitte litt fortere enn den har gjort de første 3-4 mnd.
Bare 8 dager til oul, vi gleder oss masse!! Ser virkelig frem til å se om alt står bra til, og kanskje vi er så heldige å får vite om d er en liten gutt eller jente:)
I går ble d kjøpt inn Stokke trailz vogn, Stokke sleepi seng, Ergobaby 360 bæresele, flexi bath m/nyfødtsete og noen småting. Gleder meg kjempemasse til d kommer i hus, litt tidlig er d, men når d var tilbud klarte vi ikke å motstå:)
Magen vokser sakte, men sikkert...tidligere var d bare en liten kul nederst på magen når jeg lå på ryggen om morgenen før dotur, men nå er den der etterpå også:p Har lagt på meg 3,4 kg hittil, og d er vel helt ok...selv om d i hovedsak er nå d skal økes skikkelig, SPENT!!

Åh, så spennende med bare 8 dager igjen til OUL :D

Og virkelig misunnelig på innkjøpene - Stokke trailz og sleepi står høyt på ønskelisten her! Mulig vi går for vogna, men vi har en juno-seng som arvestykke fra min mor så blir vel å bruke den ;)

Og koselig med magen ❤️
 
Åh, så spennende med bare 8 dager igjen til OUL :D

Og virkelig misunnelig på innkjøpene - Stokke trailz og sleepi står høyt på ønskelisten her! Mulig vi går for vogna, men vi har en juno-seng som arvestykke fra min mor så blir vel å bruke den ;)

Og koselig med magen ❤️

Jaaa, d gledes stort:D
Juno-sengen (som jeg fant ut er "samme" som sebra kili, hehe) er jo også helt fantastisk da...har sett på både den og stokke, så den er jo absolutt fin å bruke, ekstra spesielt når den er arvestykke;)
Er inne å leser jevnlig i dagboken din, skikkelig trist med ingen el etter letrozol...men vil bare si/minne om at jeg hadde el med letrozol på cd24 som resulterte i denne lille kulen på magen, så ikke gi opp håpet;) Tester du for el nå som du fikk beskjed om at den ennå ikke hadde vært?
 
Jaaa, d gledes stort:D
Juno-sengen (som jeg fant ut er "samme" som sebra kili, hehe) er jo også helt fantastisk da...har sett på både den og stokke, så den er jo absolutt fin å bruke, ekstra spesielt når den er arvestykke;)
Er inne å leser jevnlig i dagboken din, skikkelig trist med ingen el etter letrozol...men vil bare si/minne om at jeg hadde el med letrozol på cd24 som resulterte i denne lille kulen på magen, så ikke gi opp håpet;) Tester du for el nå som du fikk beskjed om at den ennå ikke hadde vært?

Ja, stod jo mellom Kili og Sleepi for oss da, så greit å få Juno-sengen "gratis" (må males og ny madrass) :D

Tester ikke da jeg skal ta laparoskopi neste tirsdag, men tenker jeg får legge inn aksjer i dag og imorgen før jeg reiser til Bergen til mandag kveld så en runde før operasjonen på tirsdag ;) Dagene etter operasjonen tviler jeg på det blir så mye kos :p

Men takk for håpet ❤️
 
17+0

Iiik, enda en ny uke er i gang, nå vises d godt at magen har vokst på bilder...så regner med den skal skyte fart fremover nå, som jeg gleder meg til å få skikkelig gravidmage:D Er flere ganger i d siste jeg har lurt på om d er baby jeg kjenner, men blir like brått usikker...så mest sannsynlig er d vel den lille:p
 
18+2

Her humper ukene avgårde når man blir satt frem hver gang man er på ul:p Endelig termin blir 30 juli, og vi venter en liten gutt:) Var mye aktivitet når han ble målt, og måtte noen bilder til før d ble bra:p
Stor stas å se han sammen for første gang, og ikke minst få vite kjønnet sammen med pappa'en<3 Alt var som d skulle, så nå er d bare å glede seg til å kjenne tydelige spark og juli/aug kan ikke komme fort nok:D
 
18+2

Her humper ukene avgårde når man blir satt frem hver gang man er på ul:p Endelig termin blir 30 juli, og vi venter en liten gutt:) Var mye aktivitet når han ble målt, og måtte noen bilder til før d ble bra:p
Stor stas å se han sammen for første gang, og ikke minst få vite kjønnet sammen med pappa'en<3 Alt var som d skulle, så nå er d bare å glede seg til å kjenne tydelige spark og juli/aug kan ikke komme fort nok:D
Gratulerer med en liten prins i magen
 
19+0

Ny uke igjen:D Nå er d ikke lenger tvil om at d er lille jeg kjenner, noen ganger i løpet av dagen<3
Skjer ikke så mye spennende, formen er helt super og magen vokser. Noe svake murringer nederst i ryggen, men d har vært der noen uker og ikke blitt noe verre...fingers crossed for at d holder seg slik:)
 
20+0

Ny uke, nye muligheter:)
Tenk at vi nå er så og si halvveis, lillegutt koser seg i magen (fått bekreftet på enda en UL at d er en gutt, så sikkert som d kan bli:p). Har så smått begynt å handle inn litt "gutteklær" og barneromstæsj:D Som jeg gleder meg til å gjøre rommet klart!! (Ikke at d er så viktig at rommet MÅ være klart til han kommer siden han vel blir å sove på vårt rom, men tenker d er greit å slippe og tenke på d når han har kommet)
Ellers er formen fortsatt fin, prøver å gå noen turer i løpet av uken, samt spise ok. Lagt på meg nesten 6 kg hittil, mulig d er bitte litt over anbefalt, men tenker d får gå greit:)
 
21+2

Lillegutt gir fra seg masse tegn på at han er her hver eneste dag, kjenner også at d blir sterkere og sterkere tegn:p Nå på morgenen i dag har han vært en skikkelig partyløve der inne, hahaha! Korsryggen har så smått begynt å bli verre, kjenner når jeg sitter for lenge at d er ekstra tungt å få kroppen "i gang" igjen. Og at d å rydde, vaske og støvsuge hele huset bør deles opp over flere dager fremover...alt på en gang ble litt mye... Vi prøver å tenke på navn, men d eeeer så vanskelig å bli enige. Tenk så enkelt d hadde vært om d ble en jente (da hadde vi to alternativ som vi begge liker godt):p Men vi gleder oss MASSE til den lille tøffingen vår kommer!! Tror pappan enda ikke helt har skjønt at han får en sønn om 4-5 mnd, men d går seg vel til...hvertfall når lille er kommet:p
 
24+0

Hjelpes meg, nå flyr nesten tiden avgårde:eek: 24 fullgåtte uker allerede, og dersom d skulle bli fødsel øker sjansen for at d skal gå bra hver eneste dag, d er en veldig god følelse<3 Lillegutt gir fra seg masse tegn på at han er her:) For øvrig går d veldig bra, ingen plager etc (vondten i korsryggen har gått over, digg!!). Dog kjenner jeg at d begynner å bli tungt å stå opp tidlig på morgenen når jeg har tidligvakt (begynner på jobb før fuglene fiser), så vi får se hvor lenge d holder! I dag skal jeg på jordmortime nr.2 hittil i svangerskapet, spent på om hun sier noe på vekten:eek: Gått opp 8,5 kg hittil, håper ikke jeg legger på mer nå mot slutten enn d jeg har gjort hittil:p Er også spent på hvordan d ligger ann med blodtrykket, d har jo vært litt høyt (innenfor normalen)...

Edit:
Jordmor sa ingen ting på vekten, helt innenfor normalen, phew:p Blodtrykket var cirka d samme som sist, så kommer til å få litt ekstra oppfølging på d akkurat d. Symfysemålet lå i øvre grense av normalen, så kan vel fort bli en stor gutt dette:) Blir spennende å se hvordan d utvikler seg!
 
Last edited:
Prøver meg på en sånn her jeg også:)

Termin - 30 juli
På vei - 24+3
Igjen til termin - 112
Trimester - 2
Neste kontroll - 28 april
Ultralyd - Når jeg var 18+2
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men synes d er greit at d er litt tid igjen:p
Nye innkjøp - Siste innkjøp var nettshopping av klær
Utstyr så langt - Har kjøpt inn ganske så mye hittil
Utstyr som gjenstår - Stellekommode, bilstol m/base, stokke steps m/babysete, holder på å strikke vognpose, sengetøy, ammetopper, og sikkert noen ting jeg "aldri" har tenkt på engang:p
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Ingen, men prøver å gå tur noen ganger i uken
Mage - Ja, den begynner virkelig å komme seg
Vektendring - +8 kg
Melk i brystene - Nei
Aktivitet i magen - Masse, hver eneste dag<3
Tungt - Nei, d går helt fint
Kynnere - Ja, daglig
Hodet festet - Nei
Barnerom - Skal male barnerommet, tror d blir gjort om ikke så lenge, så er d bare å begynne og innrede:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Særdeles lite, tror dette må være d nærmeste man kan komme drømmesvangerskap (hittil hvertfall). Ikke dårlig på noe tidspunkt, bare litt sliten en periode i første trimester. Korsryggen tullet for noen uker siden, men d har gått over igjen
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Ikke tenkt på engang
Høygravid - Nei
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva som skjer, men tenker ikke så mye på d pr nå egentlig.
 
25+2

Ny uke overstått, lille er i følge appen passert 800g og 30 cm, artig å tenke på:) Nå er vi begynt med planlegging av barnerommet, skal egentlig bare males og innredes...gleder meg til å se resultatet<3 Lillegutt gir fortsatt fra seg masse tegn, og til tider tar d nesten helt av...veldig spent på hvordan d blir fremover:p Ellers er formen helt super, d settes d stoor pris på!
 
Termin - 30 juli
På vei - 26+5
Igjen til termin - 96
Trimester - 2
Neste kontroll - 28 april
Ultralyd - Når jeg var 18+2
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men synes d er greit at d er litt tid igjen:p
Nye innkjøp - Litt mer klær, ammetopper, stellematte og stokke steps m/vippestol
Utstyr så langt - Har kjøpt inn ganske så mye hittil
Utstyr som gjenstår - Stellekommode, bilstol m/base, holder på å strikke vognpose, og sikkert noen ting jeg "aldri" har tenkt på engang:p
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Ingen, men prøver å gå tur noen ganger i uken
Mage - Ja, den begynner virkelig å komme seg
Vektendring - +9,5 kg
Melk i brystene - Nei, men hadde litt klar væske her om dagen
Aktivitet i magen - Masse, hver eneste dag<3
Tungt - Nei, d går fortsatt fint
Kynnere - Ja, daglig
Hodet festet - Nei
Barnerom - Skal fortsatt male barnerommet, tror d blir gjort om ikke så lenge, så er d bare å begynne og innrede:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Særdeles lite, tror dette må være d nærmeste man kan komme drømmesvangerskap (hittil hvertfall). Ikke dårlig på noe tidspunkt, bare litt sliten en periode i første trimester. Mulig jeg er litt mer sliten/trøtt om dagen, og korsryggen kjennes når jeg går mye.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Ikke tenkt på engang
Høygravid - Nei
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva som skjer, men tenker ikke så mye på d pr nå egentlig.
 
Termin - 30 juli
På vei - 28+0
Igjen til termin - 87
Trimester - 3:eek:
Neste kontroll - 20 mai
Ultralyd - Oul når jeg var 18+2, studie-ul i dag (28+0)
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men synes d er greit at d er litt tid igjen:p
Nye innkjøp - Bilstol m/base
Utstyr så langt - Har kjøpt inn ganske så mye hittil
Utstyr som gjenstår - Stellekommode, babycall, madrass til vugge og laken til seng/vogn/vugge.
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Ingen, men prøver å gå tur noen ganger i uken
Mage - Ja, den begynner virkelig å komme seg
Vektendring - +9,3 kg
Melk i brystene - Nei, men hadde litt klar væske her om dagen
Aktivitet i magen - Masse, hver eneste dag<3 Vært litt annerledes aktivitet de siste uken, tror d var fordi han lå med rumpa ned...nå har han snudd seg igjen, og sparkene er mer tydelige på magen:)
Tungt - Nei, d går fortsatt bare godt.
Kynnere - Ja, daglig
Hodet festet - Nei
Barnerom - Så og si ferdig nå, skal bare henge opp litt bilder der inne:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Fortsatt utrolig lite plager, hadde en periode med halsbrann, men til og med d er borte.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Begynt å se litt på hva som kan være greit å pakke ned, men ikke mer enn som så:p
Høygravid - Nei
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva som skjer. Sist jordmortime ble d litt snakk om fødsel, gjorde egentlig ingen endring på hvordan jeg ser på den:p

Tenk at vi nå er inne i siste trimester, hadde aldri trodd tiden skulle gå fort, men jammen ta:p Jobber fortsatt 100% (med tilrettelegging fra og med denne uken). Nesten alt av utstyr er kjøpt, bare igjen å vente nå;)
Var på kontroll i forbindelse med studien i dag, alt bra med lille selv om jeg ikke så så mye av lillegutt på skjermen. Sjekket bare blodgjennomstrømning i livmor og navlestreng, samt at jeg tok glukosebelastning. Litt spent på hva resultatet på den blir, men håper og krysser at alt er i skjønneste orden:)
 
Termin - 30 juli
På vei - 30+0
Igjen til termin - 73 dager
Trimester - 3
Neste kontroll - 20 mai
Ultralyd - Oul når jeg var 18+2, studie-ul 28+0. Neste studie-ul 9 juni (33+1).
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men synes fortsatt d er helt greit at d er litt tid igjen:)
Nye innkjøp - Laken, sengetøy og liiitt mer klær:eek:
Utstyr så langt - Har kjøpt inn d meste
Utstyr som gjenstår - Stellekommode, babycall, madrass til vugge og laken til seng/vogn/vugge.
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Ingen, men prøver å gå tur noen ganger i uken...ikke alltid like lett!
Mage - Ja, nå er d ingen tvil om at d er gravidmage:p Merker klærne blir fortere skitten på magen, haha!
Vektendring - +10,6 kg...spent på hvor dette ender!
Melk i brystene - Nei, men har hatt klar væske en gang.
Aktivitet i magen - Hver eneste dag<3 Merker nok litt at d begynner å bli trangere, føles ut som d er mer "ålende" bevegelser nå.
Tungt - Nei, d går fortsatt bare godt.
Kynnere - Ja, daglig
Hodet festet - Nei
Barnerom - Så og si ferdig nå, skal kjøpe inn noe mer oppbevaring slik at d er klart til å fylles med leker etterhvert som han vokser også;)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Fortsatt utrolig lite plager...får av og til ubehag i hofta, men går over like plutselig.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Begynt å se litt på hva som kan være greit å pakke ned, men fortsatt ikke mer enn d:p
Høygravid - Nei
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva dette ukjente er!

Har ikke skjedd så mye de siste 2 ukene, ikke hørt noe ang glukosebelastningstesten, så da regner jeg med resultatet var innenfor normalen:) Var på omvisning på sykehuset for en ukes tid siden, spennende å se hvor man skal være når lille kommer til verden! Utrolig å tenke på at d er +/- 10 uker til han kommer:D
 
Termin - 30 juli
På vei - 32+0
Igjen til termin - 59 dager
Trimester - 3
Neste kontroll - 9 juni
Ultralyd - Oul når jeg var 18+2, studie-ul 28+0. Neste studie-ul 9 juni (33+1).
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men synes fortsatt d er helt greit at d er litt tid igjen:)
Nye innkjøp - Madrass til vuggen, laken til seng/vogn/vugge og stellekommode er bestilt:) Kjøpte også lekegrind siden den var på 50%:p
Utstyr så langt - Nå har vi snart d aller aller meste i hus
Utstyr som gjenstår - Babycall
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Ingen, men prøver å gå tur noen ganger i uken...ikke alltid like lett! Har i d siste blitt med EN tur i uken:eek:
Mage - Jepp, vokser og vokser!
Vektendring - +10,7 kg...virker som d går litt saktere nå, heldigvis:p
Melk i brystene - Nei, men har hatt klar/hvit væske ett par ganger.
Aktivitet i magen - Hver eneste dag<3 Kjenner at d er mindre plass, men også at han er blitt sterkere.
Tungt - Nei, d har jeg ikke kjent noe på ennå.
Kynnere - Ja, forholdsvis ofte.
Hodet festet - Nei
Barnerom - D kan vel betegnes som ferdig, deilig med alt som er gjort:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Fortsatt utrolig lite plager...får av og til ubehag i hofta/korsryggen dagen etter jeg har gått tur, men går over etter en dag eller to.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Fortsatt ikke gjort noe med den nei.
Høygravid - Nei, men nå er d bare 19 dager igjen:eek:
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva dette ukjente er!

Ikke så mye nytt her egentlig, skal på ul i forbindelse med PregMet studien om en ukes tid, blir koselig å se lille igjen...tror d er siste ul før han kommer ut å hilser på oss<3
 
Termin - 30 juli
På vei - 34+0
Igjen til termin - 45 dager
Trimester - 3
Neste kontroll - 29 juni
Ultralyd - Oul når jeg var 18+2, studie-ul 28+0 og 33+1.
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men ikke utålmodig ennå:)
Nye innkjøp - Ikke mye siden forrige liste, bitte litt klær og forbruksvarer
Utstyr så langt - Nå er d aller aller meste på plass
Utstyr som gjenstår - Babycall
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Dårlig med d, til og med den ukentlige turen har blitt enda sjeldnere:eek:
Mage - Jepp, vokser og vokser! Ser tydelig at magen har blitt større øverst.
Vektendring - +11,1 kg for en uke siden, ikke veid meg siden.
Melk i brystene - Nei, men har hatt klar/hvit væske ett par-tre ganger.
Aktivitet i magen - Hver eneste dag<3 Kjenner at d er mindre plass, men også at han er blitt sterkere. D buler godt over magen når han flytter på seg.
Tungt - Føler fortsatt ikke at d er spesielt tungt, litt mer strev å bøye seg men ellers tipp topp!
Kynnere - Ja, men merker de ikke like ofte som tidligere nå...må kjenne på magen om den er hard eller ikke:p
Hodet festet - Nei
Barnerom - Ferdig:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Fortsatt utrolig lite plager...får av og til ubehag i hofta/korsryggen dagen etter jeg har gått tur, men går over etter en dag eller to.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Har begynt å planlegge (på papiret) hva som skal pakkes.
Høygravid - Nei, men nå er d bare 5 dager igjen:eek:
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Blir spennende å se hva dette ukjente er!

Da var siste UL overstått før lille kommer ut, var ikke så mye å se siden han nå tar så stor plass. Fikk se en liten hånd og fot, samt "utstyret" hans...ingen tvil om at d blir gutt nei:p Ble tatt vekstestimering også...estimert til 4% under snittet, ca.2000g 33+1 og ca.3500g ved fødsel/termin<3
 
Last edited:
Termin - 30 juli
På vei - 35+0
Igjen til termin - 38 dager
Trimester - 3
Neste kontroll - 29 juni
Ultralyd - Oul når jeg var 18+2, studie-ul 28+0 og 33+1.
Kjønn - Gutt
Utålmodig - Gleder meg til han kommer, men fortsatt ikke utålmodig:)
Nye innkjøp - Småting; smokker, håndkle, nattlampe, termometer, engangs tisselaken etc.
Utstyr så langt - Nå er d meste på plass gitt:)
Utstyr som gjenstår - Babycall
Svangerskapsrelaterte aktiviteter - Dårlig med d, til og med den ukentlige turen har blitt enda sjeldnere:eek:
Mage - Jepp, vokser og vokser! Ser tydelig at magen har blitt større øverst.
Vektendring - +12,6 kg
Melk i brystene - Nei, men har hatt klar/hvit væske ett par-tre ganger.
Aktivitet i magen - Hver eneste dag<3 Kjenner at d er mindre plass, men også at han er blitt sterkere. D buler godt over magen når han flytter på seg.
Tungt - Føler fortsatt ikke at d er spesielt tungt, litt mer strev å bøye seg, men ellers tipp topp!
Kynnere - Ja, men merker de ikke like ofte som tidligere nå...må kjenne på magen om den er hard eller ikke:p
Hodet festet - Nei, men han lå langt ned på sist undersøkelse, blir spennende om en uke på jm-kontroll om han er festet da!
Barnerom - Ferdig:)
Matkick - Ingen endringer i matveien...verken noe jeg MÅ ha, eller noe jeg slettes ikke takler
Plager - Fortsatt utrolig lite plager...får av og til ubehag i hofta/korsryggen dagen etter jeg har gått tur, men går over etter en dag eller to.
Humør - Godt humør, føler nesten jeg er mindre hormontroll som gravid enn ellers:eek:
Sykehusbagen - Har begynt å planlegge (på papiret) hva som skal pakkes....ikke gjort noe mer siste uka.
Høygravid - JA:eek:
Tanker om fødselen - Tar d som d kommer, gruer meg ikke (har kanskje sammenheng med at jeg ikke vet hva som venter). Nesten som jeg har lyst å si at jeg gleder meg:) Tenker fortsatt likt, selv om jeg har begynt å lese litt mer rundt dette om fødselen;)

Ikke stort som har skjedd siste uken, ser frem til neste jm time om han har festet seg, samt siste time i forbindelse med PregMet studien:)
 
Back
Topp