Løs mage- fødsel ?

Med min andre startet fødselen en morgen med at jeg fløy på do med mageknip (som viste seg å være begynnende rier) sikkert 10-12 ganger.. Når jeg var fullstendig tømt satte reine inn for fullt. Jeg kastet meg i dusjen og kom meg nesten ikke ut igjen. Kom oss frem til sykehuset såvidt. Full åpning og pressetrang da jeg kom inn, og vips var han ute! Så med meg tok det veldig liten tid fra "tømming" til fødsel... ;)

Noen av dere med flere barn som har opplevd løs mage like før fødsel ? Aldri opplevd det selv men hører andre sier man kan bli løs i magen få diare når det nærmer seg ? Jeg tørr ikke hppe for mye da det enda er 3 uker til termin. Men har ufattelig mye kynnere om dagen og vørt løs i magen i 3 dager nå.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Åh skulle ønske. Hadde par dager med løs mage, men var muligens den berømte omgangssyken som herjer landet. Er i allefall tilbake til litt for hard mage slik det har vært store deler av svangerskapet.
39+3

Åh skulle ønske. Hadde par dager med løs mage, men var muligens den berømte omgangssyken som herjer landet. Er i allefall tilbake til litt for hard mage slik det har vært store deler av svangerskapet.
39+3
Spennende <3 er nok ikke no på gang her for jeg er helt fin i magen i dag bare litt murringer i rygg og nedre del av magen.

De siste 1-2 uker. så har jeg vært på do med avføring flere ganger dagelig. veldig uvanlig for å være meg.litt forskjellig om den er hard eller litt løs.

Jeg er blitt så hard i magen, får ikke til på do og har nå tatt 30 ml duphalac. Håper det virker snart for jeg har så vondt i rompa :(:confused::eek: Tydelig noe som vil ut - men det kjennes "for stort" ut hehe.
Helt grusomt! Skulle ønske jeg hadde løs mage. Uke 40 imorgen.

Jeg er blitt så hard i magen, får ikke til på do og har nå tatt 30 ml duphalac. Håper det virker snart for jeg har så vondt i rompa :(:confused::eek: Tydelig noe som vil ut - men det kjennes "for stort" ut hehe.
Helt grusomt! Skulle ønske jeg hadde løs mage. Uke 40 imorgen.[/QUOTEuff da :/ etter at jeg begynte å spise en appelsin daglig og activia har magen min vært veldig fin og stsbil. Har hatt normal avføring og hatt avføting hver dag. Ikke normalt for mrg å være på do så ofte, men utrolig godt å føle seg bta i magen :)

Back
Topp