LittleBiii
Forumet er livet
Jeg har også fått skikkelig løs mage nå etter å ha vært forstoppa omtrent hele svangerskapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 37+4Uff da :/ er du langt på vei ? Jeg gjør ikke det fkere ganger om dagen men hver dag har jeg en skukkelug tømming der ALT kommer
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Nesten likt vi da, jeg er 37 +1Jeg er 37+4
30 min, magen tømte seg helt for å si det sånn hahaHvor lenge varte det ? Er nok bare tilfeldig her, men har tatt seg veldig opp med sterke kynnere og så begynner jo å tenke litt
Såpass ja30 min, magen tømte seg helt for å si det sånn haha
Oi oi, kanskje noe er i ferd med å skje! for min del så er jeg veldig klar. Snart uke 38, må da vel være greit nå hahaJeg har også fått skikkelig løs mage nå etter å ha vært forstoppa omtrent hele svangerskapet
Oi oi, kanskje noe er i ferd med å skje! for min del så er jeg veldig klar. Snart uke 38, må da vel være greit nå haha
Åh skulle ønske. Hadde par dager med løs mage, men var muligens den berømte omgangssyken som herjer landet. Er i allefall tilbake til litt for hard mage slik det har vært store deler av svangerskapet.Noen av dere med flere barn som har opplevd løs mage like før fødsel ? Aldri opplevd det selv men hører andre sier man kan bli løs i magen få diare når det nærmer seg ? Jeg tørr ikke hppe for mye da det enda er 3 uker til termin. Men har ufattelig mye kynnere om dagen og vørt løs i magen i 3 dager nå.
Spennende <3 er nok ikke no på gang her for jeg er helt fin i magen i dag bare litt murringer i rygg og nedre del av magen.Åh skulle ønske. Hadde par dager med løs mage, men var muligens den berømte omgangssyken som herjer landet. Er i allefall tilbake til litt for hard mage slik det har vært store deler av svangerskapet.
39+3
Trodde jeg hadde blitt skikkelig dårlig men ga seg jo så tenkte det var noe jeg hadde spist heheSåpass ja
Hehe, har gått over her nå så var nok bare noe jeg hadde spistTrodde jeg hadde blitt skikkelig dårlig men ga seg jo så tenkte det var noe jeg hadde spist hehe
Har du ikke født ? Jeg har 3 uker igjen i morgen jeg såHehe, har gått over her nå så var nok bare noe jeg hadde spist
Jeg jo, han kom med Ks for nesten 4 uker sidenHar du ikke født ? Jeg har 3 uker igjen i morgen jeg så
Var det jeg menteJeg jo, han kom med Ks for nesten 4 uker siden
Jeg er blitt så hard i magen, får ikke til på do og har nå tatt 30 ml duphalac. Håper det virker snart for jeg har så vondt i rompa Tydelig noe som vil ut - men det kjennes "for stort" ut hehe.
Helt grusomt! Skulle ønske jeg hadde løs mage. Uke 40 imorgen.[/QUOTEuff da :/ etter at jeg begynte å spise en appelsin daglig og activia har magen min vært veldig fin og stsbil. Har hatt normal avføring og hatt avføting hver dag. Ikke normalt for mrg å være på do så ofte, men utrolig godt å føle seg bta i magen