Løs mage- fødsel ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Noen av dere med flere barn som har opplevd løs mage like før fødsel ? Aldri opplevd det selv men hører andre sier man kan bli løs i magen få diare når det nærmer seg ? Jeg tørr ikke hppe for mye da det enda er 3 uker til termin. Men har ufattelig mye kynnere om dagen og vørt løs i magen i 3 dager nå.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Lurte på det samme og har søkt litt på det. Det er visst ganske vanlig og et tegn på fødsel. Har selv kynnere og løs mage nå, hatt det de siste dagene. I tillegg gikk slimproppen på mandag. Masse tegn, men tør heller ikke håpe noe. Hehe :)
Oioi :) spennende ♡ langt er du på vei ? Jeg tørr ikke håpe jeg heller, men kjenner at jrg forbereder meg veldig her på at det plutselig kan skje ;)

Oioi :) spennende ♡ langt er du på vei ? Jeg tørr ikke håpe jeg heller, men kjenner at jrg forbereder meg veldig her på at det plutselig kan skje ;)

Jeg er 36 uker idag. Så er fortsatt tidlig. Men kjekt å merke at kroppen virkelig forbereder seg nå og å kjenne på alle tegnene :) i tillegg er det litt nervepirrende for jeg er sååå utålmodig hehe :)

Jeg er 36 uker idag. Så er fortsatt tidlig. Men kjekt å merke at kroppen virkelig forbereder seg nå og å kjenne på alle tegnene :) i tillegg er det litt nervepirrende for jeg er sååå utålmodig hehe :)
Samme her :) termin med en ukes mellomrom vi da :) jeg skal på ul 9 feb pga termin forskyvelse med 17 dager ;) så babyen kan faktisk komme alt mellom 31 og 17 feb :)

Samme her :) termin med en ukes mellomrom vi da :) jeg skal på ul 9 feb pga termin forskyvelse med 17 dager ;) så babyen kan faktisk komme alt mellom 31 og 17 feb :)

Åå så spennende da:) det nærmer seg ihvertfall uansett da! Bare håper den siste tiden går fort for oss alle så vi snart får de små i armene våre <3

Da burde jeg føde snart hvertfall :p

Det burde jeg og! Slimproppen gikk før jul, vært mye løs magen - men spiser jerntabl, så det kan jo være noe av grunnen. Ikke lenge til d er vår tur nå da :)

Det burde jeg og! Slimproppen gikk før jul, vært mye løs magen - men spiser jerntabl, så det kan jo være noe av grunnen. Ikke lenge til d er vår tur nå da :)
Langt er du på vei ? Jern tabl lan gi løs mage ja derfor jeg måtte ta flytende i steden

Jeg hadde løs mage den dagen første ble født. Mens jeg hadde rier.

Jordmorden min sa at det var veldig vanlig at man fikk løs mage/diaré rett før man får rier og skal føde. Så vanlig at det ikke er rutine for de på sykehuset å spørre om du vil ha klystér når du kommer inn. Har du derimot ikke hatt diaré så bør du spørre om det. Kroppen jobber bedre når alt er tømt :) men hun advarte om å ta det hjemme, men heller vente til du kom til sykehuset. Riene kan komme veldig fort etter at man har tatt klystér.

Ja hadde det :P

Natt til lille julaften hvor vannet gikk tømte magen seg helt. Aldri opplevd noe lignende (bortsett fra ved omgangsyken) jordmora sa det kunne vært forvarsel

Hvor lenge varte det ? Er nok bare tilfeldig her, men har tatt seg veldig opp med sterke kynnere og så begynner jo å tenke litt ;)

Back
Topp