Lørdagsplaner?

Vi har vært i byen hele dagen. Nå skal vi lage pizza og kose oss sammen med ungene. Når de er lest for og er i seng skal jeg inta liggende stilling i sofaen resten av kvelden. Og om jeg klarer å tvinge meg selv skal jeg jobbe litt fra sofakroken...

Her skal det bakes horn og grove vaffler.. Trenger noe sunt og godt å fylle fryseren med nå som matlysten er dårlig. Fin matpakke kos for frøkna til uka også :)

Ååh, horn hørtes godt ut!
Jeg har ikke gjort en døyt idag... Har nettopp spist to skåler med popcorn. Veldig godt! Har kun spist knekkebrød og egg til frokost og ett par skjeer med grøt til middag, så det var godt å fylle magen med mer. Kom nettopp på at det er mer sjokoladepudding i kjøleskapet. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært på laaaang trilletur i finværet med to vennepar. Lunsj ved barneskolen og lek i ballbingen. Ellers har vi besøkt lille sin mormor og bestefar idag, og nå er det ipaden og meg + tv og mannen min på sofaen med melkesjokoladen i nærheten. :-)

Igår var vi ute å spiste og feiret vår 5.bryllupsdag❤️

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Jeg bruker denne: http://liveterheeerlig.blogspot.no/2008/09/ost-skinkehorn.html

Bytter ut litt mel med noe annet grovt i skapet så ikke det blir bare hvetemel. Syns de med chorizo og cheddar er veldig gode. Frøkna liker ost og skinke best :)

Bakingen ble utsatt til i morgen for vi endte med besøk hos svigers. Er der ganske ofte så vi bestemte oss for å fortelle nyheten og det var koselig! :)

Tusen takk;):)
Så morsomt å fortelle, blei de glade?;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp