Lørdagsplaner?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hva skal dere i dag da? Her skal jeg ta med jentene til Sverige. Eldste har vokst 13cm i sommer, og alt er for lite! Yttertøy som jeg hadde beregnet skulle passe nå i høst, ligger ubrukt i esker ;) det er sant det de sier om at sommeren før 1klasse så skjer det mye ;)

TuMmY LoVe

Jeg skal sende ungene til svigers så eg å sambo får oss en liten "shopping" runde alene ;) Jeg trenger nye bher, og ny hodepute!!! SKAL finne den jeg vil ha i dag! så får jeg kanskje sove bedre, med mindre smerter i nakken.. :)

Her skal jeg gjøre klart huset for 4 års bursdag i morgen :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg skal sende ungene til svigers så eg å sambo får oss en liten "shopping" runde alene ;) Jeg trenger nye bher, og ny hodepute!!! SKAL finne den jeg vil ha i dag! så får jeg kanskje sove bedre, med mindre smerter i nakken.. :)
En skikkelig pute har så mye å si!!

TuMmY LoVe

Jeg skal vaske huset og et par maskiner med klær. Akkurat nå sitter jeg på gulvet og bygger duplo med knotten! :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Jeg skal vaske huset og et par maskiner med klær. Akkurat nå sitter jeg på gulvet og bygger duplo med knotten! :)

Det er koselig med duplo bygging :)

TuMmY LoVe

Det er koselig med duplo bygging :)

TuMmY LoVe
Ja det er det :) helt til du kneler på en!! Det er nesten like vondt som å føde! Haha!

Mannen skal på fest, mens jeg og min datter, - og noen venninder skal kose oss med kosedressen, tv'n, masse god mat og snop hjemme hos meg :D Det blir digg!
En trenger noen sånne kvelder iblandt ;)
Nå er det fortsatt ingen(bortsett fra mannen)som vet at jeg er gravid, så blir hardt å ikke si noe, når vi alle er samla her i kveld, men d får gå.. ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg har sove lenge, har absolutt ingen planer i dag. Skal på butikken en tur, vaske klær og lese på studiene. Leke med ungen og lage middag... Håper på kveldstid med mannen.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Her skal det bakes horn og grove vaffler.. Trenger noe sunt og godt å fylle fryseren med nå som matlysten er dårlig. Fin matpakke kos for frøkna til uka også :)

Her skal det bakes horn og grove vaffler.. Trenger noe sunt og godt å fylle fryseren med nå som matlysten er dårlig. Fin matpakke kos for frøkna til uka også :)

Åhhh horn er jo så godt, leeeenge siden jeg har spist ordentlig horn. Kanskje jeg skulle bruke lørdagen på det. Hvilken oppskrift bruker du?

<3 Gutt feb.12 <3

Jeg og 5åringen har plukket blåbær i dag. Ikveld blir det, som alltid, taco :)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Jeg og mannen skal til et vennepar i kveld :) Taco, film og brettspill ;) Vi kommer nok til å fortelle dem store nyheten til de i kveld, så spennende å se hva de sier :);)

❤ alle gode ting er tre ❤

Idag blir det avslapning :-) ryddet huset og skal kose meg med film med gubben senere :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal sippe under dyna og spise kjeks frem til middag hos svigers i kveld :)

Åhhh horn er jo så godt, leeeenge siden jeg har spist ordentlig horn. Kanskje jeg skulle bruke lørdagen på det. Hvilken oppskrift bruker du?

<3 Gutt feb.12 <3

Jeg bruker denne: http://liveterheeerlig.blogspot.no/2008/09/ost-skinkehorn.html

Bytter ut litt mel med noe annet grovt i skapet så ikke det blir bare hvetemel. Syns de med chorizo og cheddar er veldig gode. Frøkna liker ost og skinke best :)

Bakingen ble utsatt til i morgen for vi endte med besøk hos svigers. Er der ganske ofte så vi bestemte oss for å fortelle nyheten og det var koselig! :)

Back
Topp