Hva skal dere spise til middag i dag?
Her blir det hjemmelaget pizza i kveld
Her blir det hjemmelaget pizza i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi skal ha stekte sommerkoteletter, ris og salatNamnam! Elsker sommerkoteletter, ble SÅ glad da jeg fant de på Prix!
Bare meg som skal ha middag i dag, da, og Lillebror smake kanskje.
Varmer meg noen kyllingvinger og skal ha salat til![]()
leste at kyllingvinger/klubber skal være så bra blw-mat...men vet ikke om jeg er helt enig, mht til faren for å få bein i munnen og halsenBare meg som skal ha middag i dag, da, og Lillebror smake kanskje.
Varmer meg noen kyllingvinger og skal ha salat til![]()
leste at kyllingvinger/klubber skal være så bra blw-mat...men vet ikke om jeg er helt enig, mht til faren for å få bein i munnen og halsen![]()
![]()
Gav han ikke kylling daleste at kyllingvinger/klubber skal være så bra blw-mat...men vet ikke om jeg er helt enig, mht til faren for å få bein i munnen og halsen![]()
![]()
Vi skal ha hjemmelaget pizza i kveld. Skulle lage hjemmelaga pasta bolognese i dag så Simone kunne få, men hin ble sulten lenge før vanlig tid, så da blir det i morgen.
ja, var det jeg hadde lest nemlig! ...men er fortsatt skeptisk til beina jeg, hunden får ikke engang kyllingbein å gnage på fordi de er så skarpeGav han ikke kylling da
Men en kyllingklubbe er sikkert fint å gnage på![]()
Hermine fikk sutte på en bit kokt kyllingfilet en dag, det syntes hun var veldig godt!Enig i det ja
![]()
Ja du sier noe der... De vi pleier å kjøpe er så fulle av krydder også..ja, var det jeg hadde lest nemlig! ...men er fortsatt skeptisk til beina jeg, hunden får ikke engang kyllingbein å gnage på fordi de er så skarpe![]()
ja, man må jo da kjøpe sånn ustekte som ligger i frysedisken, og steke de selv. Men da kan man jo like gjerne koke en bit kyllingfilet tenker jeg!Ja du sier noe der... De vi pleier å kjøpe er så fulle av krydder også..
Ja.ja, man må jo da kjøpe sånn ustekte som ligger i frysedisken, og steke de selv. Men da kan man jo like gjerne koke en bit kyllingfilet tenker jeg!![]()
Hva bruker dere å ha på pizzan?![]()
jøss, det så skikkelig godt ut da! Men mektig kanskje???Jeg og Alexander har hatt http://www.frumaela.no/2010/03/fylt-kylling-rebekkas-hone/
oooh, fancy! Lammelår er bare herlig!Vi har hatt et vennepar og ungene deres på middag idag, og da ble det lammelår og gratinerte poteter. Ganske stappmett nå![]()