Lørdagsmiddag:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hva skal dere spise til middag i dag?

Her blir det hjemmelaget pizza i kveld:-)

vi skal ha stekte sommerkoteletter, ris og salat :D Namnam! Elsker sommerkoteletter, ble SÅ glad da jeg fant de på Prix!

Bare meg som skal ha middag i dag, da, og Lillebror smake kanskje.
Varmer meg noen kyllingvinger og skal ha salat til :D

Bare meg som skal ha middag i dag, da, og Lillebror smake kanskje.
Varmer meg noen kyllingvinger og skal ha salat til :D
leste at kyllingvinger/klubber skal være så bra blw-mat...men vet ikke om jeg er helt enig, mht til faren for å få bein i munnen og halsen :eek: o_O

leste at kyllingvinger/klubber skal være så bra blw-mat...men vet ikke om jeg er helt enig, mht til faren for å få bein i munnen og halsen :eek: o_O

Enig i det ja
:eek:

Vi skal ha hjemmelaget pizza i kveld. Skulle lage hjemmelaga pasta bolognese i dag så Simone kunne få, men hin ble sulten lenge før vanlig tid, så da blir det i morgen.

Gav han ikke kylling da:p
Men en kyllingklubbe er sikkert fint å gnage på :D

Vi skal ha hjemmelaget pizza i kveld. Skulle lage hjemmelaga pasta bolognese i dag så Simone kunne få, men hin ble sulten lenge før vanlig tid, så da blir det i morgen.

Hva bruker dere å ha på pizzan?:-)

Gav han ikke kylling da:p
Men en kyllingklubbe er sikkert fint å gnage på :D
ja, var det jeg hadde lest nemlig! ...men er fortsatt skeptisk til beina jeg, hunden får ikke engang kyllingbein å gnage på fordi de er så skarpe :p

ja, var det jeg hadde lest nemlig! ...men er fortsatt skeptisk til beina jeg, hunden får ikke engang kyllingbein å gnage på fordi de er så skarpe :p
Ja du sier noe der... De vi pleier å kjøpe er så fulle av krydder også..

Ja du sier noe der... De vi pleier å kjøpe er så fulle av krydder også..
ja, man må jo da kjøpe sånn ustekte som ligger i frysedisken, og steke de selv. Men da kan man jo like gjerne koke en bit kyllingfilet tenker jeg! ;)

ja, man må jo da kjøpe sånn ustekte som ligger i frysedisken, og steke de selv. Men da kan man jo like gjerne koke en bit kyllingfilet tenker jeg! ;)
Ja.
Vi kommer uansett ikke til å gi stekt kjøtt i starten...

Hva bruker dere å ha på pizzan?:-)

Det varierer veldig, men i dag blir det kjøttdeig, bacon, løk, vårløk, paprika, sopp, hvitløk. Og pizzasaus fra toro med tomat og løk. Spent på den for vi bruker enten lage selv eller bare tomatpure. Og litt ost..jeg tåler veldig lite av det, så på halve pizzaen er det minimalt med ost.
Vi er også glad i biffkjøtt eller kyllingfilet med nachos.
Hva bruker dere på?

Vi har hatt et vennepar og ungene deres på middag idag, og da ble det lammelår og gratinerte poteter. Ganske stappmett nå :P

Back
Topp