Skjønner deg godt jeg! Skulle gjerne ventet lenger her og, men når det først ble sånn såholder det forøvrig til et stk kinderegg eller som sagt frugt
![]()
Han koser seg sikkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt jeg! Skulle gjerne ventet lenger her og, men når det først ble sånn såholder det forøvrig til et stk kinderegg eller som sagt frugt
![]()
Ja det er jo veldig stas og øynene blir store når han skjønner det er lørdagHan koser seg sikkert.![]()
Ja det er jo veldig stas og øynene blir store når han skjønner det er lørdag![]()
Hahaha, vet jeg har dårlig humor, men jeg skjønner godt at ungen velger frukt hvis det er DRITFAT han får tilbud om ellersDet er lurt ja! Vi også kjøper det på lørdag også får han velge mellom dritfat og kinder. Veldig ofte velger han frukt! Sikkert fordi han vet han får mer da![]()
Hahaha, må si meg enig!Hahaha, vet jeg har dårlig humor, men jeg skjønner godt at ungen velger frukt hvis det er DRITFAT han får tilbud om ellers![]()