Lørdagen 9 August!

God kveld!
Har skumlest dagens innlegg, men jeg oppsummerer svaret mitt i: fine bilder av barn og nye klær, og HOI så gode tilbud det er i Sverige! ;)

Jeg ligger på sofaen og venter på at babycallen skal slutte å skravle sånn.:) Vesla og jeg dro til mampap i dag og Jen tok ikke dubben før vi var på vei hjem. Skikkelig sur da hun våkna, og har testa meg ut i alt hun har gjort siden da.:p Mannen har tatt på seg et taxiskift og skal jobbe i natt, så jeg håper det blir rolige tilstander her hjemme.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Uting med bråkete babycaller :p Kanskje det kan hjelpe å stille ned volumet?

Kjekt med litt ekstra penger...krysser fingrene for at ungen ikke lukter ugler i mosen og sover godt ;)

Jaaa,ganske så billig her :) det liker vi ;)

Har dere kosa dere masse? Håper hun sovner snart :)
Ble stille her for 15 minutter siden. Og godt var det.
Ble paracet på Mina idag og. 2 jeksler og suuuperhovent med hvite pigger inni der. Ganske grinete stakkars :( ibux har 0 virkning her... Kjipt

Sent from my iPad using BV Forum
Det liker vi ja!!!:D Skulle gjerne tatt meg en shoppingtur, men med mine 38.30,- på kontoen, så er det ikke helt gjennomførbart. :p
Vi koser oss alltid hos dem.:) Og de er så glade i Jenny at jeg blir varm i hjerterota.

Hvite pigger som stikker opp her også, men hun er ikke særlig hoven da. Skal prøve med litt dentinox først.. Full fres her enda.:/

Det liker vi ja!!!:D Skulle gjerne tatt meg en shoppingtur, men med mine 38.30,- på kontoen, så er det ikke helt gjennomførbart. :p
Vi koser oss alltid hos dem.:) Og de er så glade i Jenny at jeg blir varm i hjerterota.

Hvite pigger som stikker opp her også, men hun er ikke særlig hoven da. Skal prøve med litt dentinox først.. Full fres her enda.:/

Jeg fikk storstipendet nå før helga!!! :D

Har du betalt semesteravgifta og godkjent studieplanen?

Ja det er jo helt grei pris når det er til begge to! :)

Hermine må også ha nye regnvotter, det må jeg huske! Kjekt å ha to par, for de blir faktisk våte inni :eek: ;)

Ja, regndressen til Hermine er fra Memini. Egentlig ganske dyrt merke, men denne var billig på halv pris :) Hun har 92, men den virker stor på str! ...og hun er bare 86cm så 86 hadde sikkert passet men det hadde de ikke :p

Ok :) greit med halvpris :) dyrt med yttertøy :(
Har ikke målt Mina på 100 år... Men er kanskje 92-93 en plass...
Men greit med 92 da,så det ikke blir sånn at det passer akkurat :)
Ja kjekt med regnvotter :)

Kjenner til dårlig råd... :( men stipendet fikk jeg på torsdag :) gjorde ikke du?
Håper dentidox hjelper :)

Hallo :)

Landet i sofaen etter bytur tidlig idag, rydding av hus og besøk av vennepar med barn i ettermiddag. Mannen skal ut å sykle sammen med han som var på besøk her...han om det, jeg skal spise potetgull, drikke brus og steke pizza :p

Fikk flyttet alle klærne til Hermine ut av stellekommoden idag og over i kleskapet på rommet hennes. Det var et litt rart steg å ta, men fikk mye bedre plass til klærne hennes da! :) ...men fikk ikke plass til kommoden på rommet hennes, så den får stå på badet til vi finner ut hva vi skal gjøre med den :p

Det er kommet ei lelighet i borettslaget vårt ut for salg som har tre soverom (vi har bare to) OG hage med gjerde rundt!!! :D Vi skal på visning til uken og søke boliglån på nytt!!! :D Ble skikkelig gira!!! Da får jeg eget hjemmekontor...og så kan stellekommoden stå der til neste unge kommer :p

Nå ser jeg Camping på Øland, knakende god underholdning! :p

Deilig med kveld og godis ;)
Stkkeltur nå?? Sporte han :)

Håper dere liker leiligheten. Godt med større plass :) håper den ikke er for dyr :)
Godt å få flyttet klærne og kan jeg tenke meg ... :)

Jeg fikk storstipendet nå før helga!!! :D

Har du betalt semesteravgifta og godkjent studieplanen?

Sem.avg betalt, men hadde glemt å godkjenne plana!! Thanks for reminding me - nå er det også gjort.;) Håper det går fort..

Fikk jeg og ;) deilig!!!

Jeg må spare halvparten da, siden jeg er ferdig student til jul og ikke får penger i januar ;)

Men trenger jo ikke å kjøpe noen bøker eller skoleutstyr, så det går fint!

Sem.avg betalt, men hadde glemt å godkjenne plana!! Thanks for reminding me - nå er det også gjort.;) Håper det går fort..

Da får du det nok iløpet av 2-3 virkedager ;)

Deilig med kveld og godis ;)
Stkkeltur nå?? Sporte han :)

Håper dere liker leiligheten. Godt med større plass :) håper den ikke er for dyr :)
Godt å få flyttet klærne og kan jeg tenke meg ... :)

Ja, han har masa om å ville sykle i en uke nå så endelig var det tid og vær for det :p ...jeg holder meg til sofaen en lørdag kveld!

Bildene av leiligheten er så fine at jeg kunne kjøpt den usett! :p Taksten er på 3mill, men tipper den går for 3.5!
Vi kjøpte vår for 1.6mill, tror vi kan få solgt den for 2.6 så får greit overskudd som blir egenkapital til økt boliglån :)

Kjenner til dårlig råd... :( men stipendet fikk jeg på torsdag :) gjorde ikke du?
Håper dentidox hjelper :)

Nei, jeg hadde glemt å godkjenne plana mi inne på studentweb, MEN hvis Marianne har rett, så kommer pengene i midten av kommende uke. :)

Har vært oppe og smurt nå, samt skifta ei skjiiiitbleie uten like, men det tar visst litt tid å finne roen her i kveld. Kaster smokk og bamse ut av senga, skrur på lyset, drar av lakenet og what not..
Tenkte å gjøre det lettvint og steike meg en grandis i kveld, men det hadde vi jo selvfølgelig ikke..*ikke min kveld i kveld!* :p

Nei, jeg hadde glemt å godkjenne plana mi inne på studentweb, MEN hvis Marianne har rett, så kommer pengene i midten av kommende uke. :)

Har vært oppe og smurt nå, samt skifta ei skjiiiitbleie uten like, men det tar visst litt tid å finne roen her i kveld. Kaster smokk og bamse ut av senga, skrur på lyset, drar av lakenet og what not..
Tenkte å gjøre det lettvint og steike meg en grandis i kveld, men det hadde vi jo selvfølgelig ikke..*ikke min kveld i kveld!* :p

Kreativ ung dame i kveld må jeg si!

Jeg var så lur å snike meg på butikken mens mannen stelte Hermine, fikk shoppa både forsenpizza og potetgull! :)

Det er sååå slitsomt!!!
Måtte dra ut pæra på lampa idag. La hun 25 ganger. Hun også drar av lakenet og tuller. Man blir litt sliten når de skal begynne sånn på kvelden :P

Kjipt du ikke hadde pizza da :'(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Har lagt ut link til den leiligheta vi skal se på, inne på secret ;)

Kreativ ung dame i kveld må jeg si!

Jeg var så lur å snike meg på butikken mens mannen stelte Hermine, fikk shoppa både forsenpizza og potetgull! :)

Det var lurt..:) Hadde sneket meg unna selv om mannen hadde vært hjemme.:p

Det er sååå slitsomt!!!
Måtte dra ut pæra på lampa idag. La hun 25 ganger. Hun også drar av lakenet og tuller. Man blir litt sliten når de skal begynne sånn på kvelden :P

Kjipt du ikke hadde pizza da :'(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Hun pleier ikke å være sånn, men hun lukter nok at jeg har lite energi. Dro senga hennes bort fra lysbryteren og midt ut på gulvet i sta..

Har laga meg taco nå da, så det ordna seg greit likevel. Bare vesla sovner nå, så blir det endelig kveldskos på meg også.:)

God kveld!
Har skumlest dagens innlegg, men jeg oppsummerer svaret mitt i: fine bilder av barn og nye klær, og HOI så gode tilbud det er i Sverige! ;)

Jeg ligger på sofaen og venter på at babycallen skal slutte å skravle sånn.:) Vesla og jeg dro til mampap i dag og Jen tok ikke dubben før vi var på vei hjem. Skikkelig sur da hun våkna, og har testa meg ut i alt hun har gjort siden da.:p Mannen har tatt på seg et taxiskift og skal jobbe i natt, så jeg håper det blir rolige tilstander her hjemme.

Er sååå slitsomt når de er i det humøret! :( håper hun har sovnet og at du får en fin kveld og natt :)

Så synd :(
Håper du får ordnet med sjefen din. Virket useriøs... Glemte å svare på det igår :(
Du må jo få penger :)

Ja hun er en luring;) pengene skal jeg få, om hun gir dem frivillig eller ikke ;) for om det tar penger til enn en uke, så tar jeg det via arbeidstilsynet! Og da har hun ikke noe valg:D skal ha 50% lønn for 3 mnd!

Back
Topp