Takk![]()
Slippet og fryse så lett utover høsten
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja, også blir det ikke så mye klær å ha på som når man må ha fleece eller ull under regntøyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk![]()
Slippet og fryse så lett utover høsten
Anita : så flott kakesidekanskje jeg bestiller litt ikveld. Holder de lenge tror du?
;-)
Det var det vi tenkte og. Swedmount heter det. Kostet.700 kr settet. Men fikk det til 400 svenske PRJa, også blir det ikke så mye klær å ha på som når man må ha fleece eller ull under regntøyetså det hørtes jo veldig bra og behagelig ut
hva heter merket?
![]()
Så flott. Da kan jeg bare bestille nå. Skal de ligge i kjøleskap eller i skapet tror du?Jeg leste at de kan holde opp til 1 år med rett oppbevaringhusker ikke om det var på samme side jeg leste det, men jeg tror det
Skal bestille selv for alle 3 når pengene er i orden![]()
Det var det vi tenkte og. Swedmount heter det. Kostet.700 kr settet. Men fikk det til 400 svenske PRfornøyd med det
Så flott. Da kan jeg bare bestille nå. Skal de ligge i kjøleskap eller i skapet tror du?
Nå gjenstår bare kakene etterhvert. Og jeg som suger på det :-D :-D
Ja. Det blir fort så dyrt... Se på hjemmesiden deres eller noe? Sender helt sikkert til Norge? For dere skal ikke ta dere en Svenske tur å treffes :-D ?
Ungene lagt. Bare tulling der nå.......... sikkert en time fremover..... nedtur..
Stille her idag
Så flotte klær!Kommet hjem nå. Reima støvlene ligger i bilen,så fikk ikke tatt bilde av det. Veldig fornøyd med tingeneVis vedlegget 71935Vis vedlegget 71936Vis vedlegget 71937Vis vedlegget 71938
Sent from my iPad using BV Forum

Ja det er ordentlig digg å være "upedagogisk" mor noen ganger og bare la ungen se masse på tv!Disse røykvarslerene er vare plagsome til tiderhaha.. men godt dem sier ifra når dem trenger nytt batteri!
![]()
Så utrolig deilig morgen hos dere daog en nusselig jente dere har! syns det også til tider er litt for godt når dem sitter foran tven
er sjeldent vi trenger å slå av, men igår ettermiddag måtte jeg gjøre det! Jentene satt jo som tente lys altfor lenge!
![]()

Skal vi se. 800 for regntøyet,300 kr for vottene og 150 for støvlene (før 350)
Jaaa,ganske så billig herGod kveld!
Har skumlest dagens innlegg, men jeg oppsummerer svaret mitt i: fine bilder av barn og nye klær, og HOI så gode tilbud det er i Sverige!
Jeg ligger på sofaen og venter på at babycallen skal slutte å skravle sånn.Vesla og jeg dro til mampap i dag og Jen tok ikke dubben før vi var på vei hjem. Skikkelig sur da hun våkna, og har testa meg ut i alt hun har gjort siden da.
Mannen har tatt på seg et taxiskift og skal jobbe i natt, så jeg håper det blir rolige tilstander her hjemme.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så syndVet du, jeg har sååå lyst til å dra til grensa..er så lenge siden sist.. men passer ikke nå med tanke på økonomien!men om det skulle blitt en tur, så sier jeg ifra
![]()

Ja det er jo helt grei pris når det er til begge to!Skal vi se. 800 for regntøyet,300 kr for vottene og 150 for støvlene (før 350)
1250
Var det noe merke eller? Hvilken str?
Her ble det str 100 til Mina. 90 er for lite. Så litt stort her og![]()
Sent from my iPad using BV Forum