Lørdagen 9 August!

Takk :-)
Slippet og fryse så lett utover høsten :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja, også blir det ikke så mye klær å ha på som når man må ha fleece eller ull under regntøyet :) så det hørtes jo veldig bra og behagelig ut :D hva heter merket? :)

Anita : så flott kakeside :-) kanskje jeg bestiller litt ikveld. Holder de lenge tror du? :-);-):-)

Anita : så flott kakeside :-) kanskje jeg bestiller litt ikveld. Holder de lenge tror du? :-);-):-)

Jeg leste at de kan holde opp til 1 år med rett oppbevaring :) husker ikke om det var på samme side jeg leste det, men jeg tror det :)

Skal bestille selv for alle 3 når pengene er i orden :)

Ja, også blir det ikke så mye klær å ha på som når man må ha fleece eller ull under regntøyet :) så det hørtes jo veldig bra og behagelig ut :D hva heter merket? :)
Det var det vi tenkte og. Swedmount heter det. Kostet.700 kr settet. Men fikk det til 400 svenske PR :-) fornøyd med det :-)

Jeg leste at de kan holde opp til 1 år med rett oppbevaring :) husker ikke om det var på samme side jeg leste det, men jeg tror det :)

Skal bestille selv for alle 3 når pengene er i orden :)
Så flott. Da kan jeg bare bestille nå. Skal de ligge i kjøleskap eller i skapet tror du?
Nå gjenstår bare kakene etterhvert. Og jeg som suger på det :-D :-D

Det var det vi tenkte og. Swedmount heter det. Kostet.700 kr settet. Men fikk det til 400 svenske PR :-) fornøyd med det :-)

Ah så det er et svensk merke å?:P lurer på om man får tak i det her i norge:confused:

Syns det var billig pris da :) jeg har ofte kjøpt ytterklær på salg :)

Ja. Det blir fort så dyrt... Se på hjemmesiden deres eller noe? Sender helt sikkert til Norge? For dere skal ikke ta dere en Svenske tur å treffes :-D ?

Ungene lagt. Bare tulling der nå.......... sikkert en time fremover..... nedtur..

Stille her idag :P

Så flott. Da kan jeg bare bestille nå. Skal de ligge i kjøleskap eller i skapet tror du?
Nå gjenstår bare kakene etterhvert. Og jeg som suger på det :-D :-D

Det sto at de ikke bør ligge i for kaldt temp før de er på kaken, for da kan dem sprekke.. også passet de best oppå hvite overflater som for eks. Smørkrem, marsipan og fondant.. men helst ikke krem :) jeg skal lese litt mer om det..

Haha du får det nok til, og ungene blir nok fornøyde uansett :D

Ja. Det blir fort så dyrt... Se på hjemmesiden deres eller noe? Sender helt sikkert til Norge? For dere skal ikke ta dere en Svenske tur å treffes :-D ?

Vet du, jeg har sååå lyst til å dra til grensa..er så lenge siden sist.. men passer ikke nå med tanke på økonomien! :( men om det skulle blitt en tur, så sier jeg ifra :D

Ungene lagt. Bare tulling der nå.......... sikkert en time fremover..... nedtur..

Stille her idag :P

Hehe du begynner vel å bli vandt med det?:P

Leoh og Liana er også lagt nå.. stille og rolig her:) regner ute gjør det å nå!

God formiddag!
Vi sov leeenge i dag! Digg!
Vielsen begynner ikke før kl 16, og det passer meg veldig fint :-p
Nå skal kaffen drikkes ferdig og så må kjolen fikses litt med nål og tråd før vi skal shine oss :)
Ha en super lørdag!

Surfer mobilt!
Kos dere masse i bryllup! :D

Disse røykvarslerene er vare plagsome til tider:P haha.. men godt dem sier ifra når dem trenger nytt batteri!:)

Så utrolig deilig morgen hos dere da:D og en nusselig jente dere har! syns det også til tider er litt for godt når dem sitter foran tven:P er sjeldent vi trenger å slå av, men igår ettermiddag måtte jeg gjøre det! Jentene satt jo som tente lys altfor lenge!:P
Ja det er ordentlig digg å være "upedagogisk" mor noen ganger og bare la ungen se masse på tv! :p

God kveld!
Har skumlest dagens innlegg, men jeg oppsummerer svaret mitt i: fine bilder av barn og nye klær, og HOI så gode tilbud det er i Sverige! ;)

Jeg ligger på sofaen og venter på at babycallen skal slutte å skravle sånn.:) Vesla og jeg dro til mampap i dag og Jen tok ikke dubben før vi var på vei hjem. Skikkelig sur da hun våkna, og har testa meg ut i alt hun har gjort siden da.:p Mannen har tatt på seg et taxiskift og skal jobbe i natt, så jeg håper det blir rolige tilstander her hjemme.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så flotte klær! :)
Hva kom det på?

Fant regndress til Hermine på salg i går til 225kr, er superfornøyd...men den er altfor stor :p

Skal vi se. 800 for regntøyet,300 kr for vottene og 150 for støvlene (før 350)
1250 :)

Var det noe merke eller? Hvilken str?
Her ble det str 100 til Mina. 90 er for lite. Så litt stort her og :)

Sent from my iPad using BV Forum

God kveld!
Har skumlest dagens innlegg, men jeg oppsummerer svaret mitt i: fine bilder av barn og nye klær, og HOI så gode tilbud det er i Sverige! ;)

Jeg ligger på sofaen og venter på at babycallen skal slutte å skravle sånn.:) Vesla og jeg dro til mampap i dag og Jen tok ikke dubben før vi var på vei hjem. Skikkelig sur da hun våkna, og har testa meg ut i alt hun har gjort siden da.:p Mannen har tatt på seg et taxiskift og skal jobbe i natt, så jeg håper det blir rolige tilstander her hjemme.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jaaa,ganske så billig her :) det liker vi ;)

Har dere kosa dere masse? Håper hun sovner snart :)
Ble stille her for 15 minutter siden. Og godt var det.
Ble paracet på Mina idag og. 2 jeksler og suuuperhovent med hvite pigger inni der. Ganske grinete stakkars :( ibux har 0 virkning her... Kjipt

Vet du, jeg har sååå lyst til å dra til grensa..er så lenge siden sist.. men passer ikke nå med tanke på økonomien! :( men om det skulle blitt en tur, så sier jeg ifra :D
Så synd :(
Håper du får ordnet med sjefen din. Virket useriøs... Glemte å svare på det igår :(
Du må jo få penger :)

Hallo :)

Landet i sofaen etter bytur tidlig idag, rydding av hus og besøk av vennepar med barn i ettermiddag. Mannen skal ut å sykle sammen med han som var på besøk her...han om det, jeg skal spise potetgull, drikke brus og steke pizza :p

Fikk flyttet alle klærne til Hermine ut av stellekommoden idag og over i kleskapet på rommet hennes. Det var et litt rart steg å ta, men fikk mye bedre plass til klærne hennes da! :) ...men fikk ikke plass til kommoden på rommet hennes, så den får stå på badet til vi finner ut hva vi skal gjøre med den :p

Det er kommet ei lelighet i borettslaget vårt ut for salg som har tre soverom (vi har bare to) OG hage med gjerde rundt!!! :D Vi skal på visning til uken og søke boliglån på nytt!!! :D Ble skikkelig gira!!! Da får jeg eget hjemmekontor...og så kan stellekommoden stå der til neste unge kommer :p

Nå ser jeg Camping på Øland, knakende god underholdning! :p

Skal vi se. 800 for regntøyet,300 kr for vottene og 150 for støvlene (før 350)
1250 :)

Var det noe merke eller? Hvilken str?
Her ble det str 100 til Mina. 90 er for lite. Så litt stort her og :)

Ja det er jo helt grei pris når det er til begge to! :)

Hermine må også ha nye regnvotter, det må jeg huske! Kjekt å ha to par, for de blir faktisk våte inni :eek: ;)

Ja, regndressen til Hermine er fra Memini. Egentlig ganske dyrt merke, men denne var billig på halv pris :) Hun har 92, men den virker stor på str! ...og hun er bare 86cm så 86 hadde sikkert passet men det hadde de ikke :p

Back
Topp