Lørdagen 9 August!

Hallo :)

Landet i sofaen etter bytur tidlig idag, rydding av hus og besøk av vennepar med barn i ettermiddag. Mannen skal ut å sykle sammen med han som var på besøk her...han om det, jeg skal spise potetgull, drikke brus og steke pizza :p

Fikk flyttet alle klærne til Hermine ut av stellekommoden idag og over i kleskapet på rommet hennes. Det var et litt rart steg å ta, men fikk mye bedre plass til klærne hennes da! :) ...men fikk ikke plass til kommoden på rommet hennes, så den får stå på badet til vi finner ut hva vi skal gjøre med den :p

Det er kommet ei lelighet i borettslaget vårt ut for salg som har tre soverom (vi har bare to) OG hage med gjerde rundt!!! :D Vi skal på visning til uken og søke boliglån på nytt!!! :D Ble skikkelig gira!!! Da får jeg eget hjemmekontor...og så kan stellekommoden stå der til neste unge kommer :p

Nå ser jeg Camping på Øland, knakende god underholdning! :p

Åh så spennede da :D ekstra greit er det jo å flytte til en bedre del i samme område om man trives :D Lykke til!

Er sååå slitsomt når de er i det humøret! :( håper hun har sovnet og at du får en fin kveld og natt :)
Hun sovna kl.21.:)
Ropte "au", så da fikk hun litt ibux. Ka-tching! Mat, Frustrerte fruer og en kveld på sofaen gjør underverker på humøret.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åh så spennede da :D ekstra greit er det jo å flytte til en bedre del i samme område om man trives :D Lykke til!
Ja, vi ønsker større plass uten å måtte ta ansvaret en enebolig medfører ;)

Det liker vi ja!!!:D Skulle gjerne tatt meg en shoppingtur, men med mine 38.30,- på kontoen, så er det ikke helt gjennomførbart. :p
Vi koser oss alltid hos dem.:) Og de er så glade i Jenny at jeg blir varm i hjerterota.

Hvite pigger som stikker opp her også, men hun er ikke særlig hoven da. Skal prøve med litt dentinox først.. Full fres her enda.:/

Haha du er rikere enn meg! Her er det hele 14,16kr på kontoen:cool:

Det er sååå slitsomt!!!
Måtte dra ut pæra på lampa idag. La hun 25 ganger. Hun også drar av lakenet og tuller. Man blir litt sliten når de skal begynne sånn på kvelden :P

Kjipt du ikke hadde pizza da :'(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Liana setter seg inni dynetrekket når hun er i tulle-på-kvelden-humør:cool::p

Hun sovna kl.21.:)
Ropte "au", så da fikk hun litt ibux. Ka-tching! Mat, Frustrerte fruer og en kveld på sofaen gjør underverker på humøret.:)

Så godt hun sovna til slutt! :) nå må du bare lene deg tilbake og kose deg:D

Liana setter seg inni dynetrekket når hun er i tulle-på-kvelden-humør:cool::p
Hmmm...tror ikke ungen min er så utspekulert enda... :eek: Hun ligger bare å snur på seg og koser når hun ikke får sove :p

Kjedelig med lite penger på kontoen..:( Skulle gjerne vunnet i lotto eller noe.:p

Ja er kjedelig.. så må ta meg Lutfi sitt når jeg går ut :P haha..

Lotto ja! Ønsker jeg å..men kom på at man har større sjanse for å vinne man faktisk spiller ;):P

Hmmm...tror ikke ungen min er så utspekulert enda... :eek: Hun ligger bare å snur på seg og koser når hun ikke får sove :p

Er vel litt bedre det :) for må stadig ordne dyna hennes, for den er krøllet som en ball inni trekket.. hehe

Er vel litt bedre det :) for må stadig ordne dyna hennes, for den er krøllet som en ball inni trekket.. hehe
Haha, kjempepraktisk :p

Det er glidelås eller knapper på sengetøyet, så ville vært imponert dersom hun kom seg inni der :p

Haha, kjempepraktisk :p

Det er glidelås eller knapper på sengetøyet, så ville vært imponert dersom hun kom seg inni der :p

Haha åjaaa.. her er det bare en liten åpning på noen av trekkene :P

Så fine ;-) De med blomst eller? Skikkelig mange fine. Så nå fristet du meg veldig. Må høre på mandag om de skal ha tøfler eller sokker der :-D

Så fine ;-) De med blomst eller? Skikkelig mange fine. Så nå fristet du meg veldig. Må høre på mandag om de skal ha tøfler eller sokker der :-D

Jeg bestilte lyseblå med ugler på ;)

Vi har brukt slike myke tøfler hele tiden. Spesielt på vinteren, for ullsokker er så glatte å skli rundt på inne ;)

Jeg bestilte lyseblå med ugler på ;)

Vi har brukt slike myke tøfler hele tiden. Spesielt på vinteren, for ullsokker er så glatte å skli rundt på inne ;)

Falt også for uglene og de med sløyfer... pluss haiene :-D :-D

Natta jenter. Har nærmest migrene så jeg legger meg. Ønsker dere en god natt :-D

Back
Topp