Lørdagen 9 August!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen jenter :)

Lennypenny: http://www.kakepynt.net/179139697/category/39221/spiselig-bilder-pynt

Jeg ligger i senga enda:D men skal straks stå opp! sambo sto opp med barna kl 7, og natten har vært veldig god:)

Har dere hatt en god natt?
Hva går helgen til?

Om det blir fint vær, så vil jeg på byen! Er litt mer som skjer og ene caféen griller ute:D men meldt regn da, så vet ikke om det blir noe:P

Ønsker dere en god dag!

God morgen jenter :)

Lennypenny: http://www.kakepynt.net/179139697/category/39221/spiselig-bilder-pynt

Jeg ligger i senga enda:D men skal straks stå opp! sambo sto opp med barna kl 7, og natten har vært veldig god:)

Har dere hatt en god natt?
Hva går helgen til?

Om det blir fint vær, så vil jeg på byen! Er litt mer som skjer og ene caféen griller ute:D men meldt regn da, så vet ikke om det blir noe:P

Ønsker dere en god dag!
Takk :-) Den skal sjekkes ut i kveld :-)

Deilig å sove litt?
De våknet 7 her idag og. Sensasjon :-D Fikk sove til drøyt 9.
Håper dere ikke får regn . Kos dere masse :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hallo :)
Natten var god her, men jeg ble vekt 05.30 av røykvasleren på soverommet som var tom for batteri. Et irriterende pip hvert minutt eller så :eek: jeg var livredd for at Hermine skulle bli vekt :p Mannen fikk plukket den ned, satte den først i gangen men da hørte vi den likevel, deretter bar han den inn på badet og brukte laaaang tid på å få løs batteriene :p

07 ca var Hermine våken, men hun ville ikke stå opp, hun ville se på Ipaden i senga :eek: Lille latingen min :rolleyes:
Vi sto opp 08.15 da og hun har spist havrefras med havremelk på foran tvn...kl er 09.45 og hun ser enda på Nysgerrige Nils :eek: Tror jeg må slå av tvn snart, men det er jammen meg deilig å være så innmari lat på en lørdags morgen ;)

Idag skal vi til byen, levere bøker på biblioteket og låne nye. Og gå på kafé ;)

Lille tv-slave :rolleyes:

ImageUploadedByBV Forum1407570396.074376.jpg

Vi blir å reise til grensa for å kjøpe billig regntøy/gummistøvler. Blir ikke noe vader... Bor jo her, så er nok ingen som sender til Sverige.
Halv pris på en gigantisk sportsbutikk. Alltid. Og det er så bra :-D
Hodepine idag. ... må visst ta en massasje time snart igjen ;-)
Ha en fin dag!

God formiddag!
Vi sov leeenge i dag! Digg!
Vielsen begynner ikke før kl 16, og det passer meg veldig fint :-p
Nå skal kaffen drikkes ferdig og så må kjolen fikses litt med nål og tråd før vi skal shine oss :)
Ha en super lørdag!

Surfer mobilt!

Takk :-) Den skal sjekkes ut i kveld :-)

Deilig å sove litt?
De våknet 7 her idag og. Sensasjon :-D Fikk sove til drøyt 9.
Håper dere ikke får regn . Kos dere masse :-D

Ja godt å sove :) også kunne ligge å sløve litt ekstra før man står opp:D

Så bra at de sov til 7 hos dere å :D
Overskyet nå, men virker litt ustabilt.. meldt regn senere idag da;) sambo tok med jentene ut nå mens Leoh sover:) så da sitter jeg her å nyter stillheten.. hehe..

Natten var god her, men jeg ble vekt 05.30 av røykvasleren på soverommet som var tom for batteri. Et irriterende pip hvert minutt eller så :eek: jeg var livredd for at Hermine skulle bli vekt :p Mannen fikk plukket den ned, satte den først i gangen men da hørte vi den likevel, deretter bar han den inn på badet og brukte laaaang tid på å få løs batteriene :p

07 ca var Hermine våken, men hun ville ikke stå opp, hun ville se på Ipaden i senga :eek: Lille latingen min :rolleyes:
Vi sto opp 08.15 da og hun har spist havrefras med havremelk på foran tvn...kl er 09.45 og hun ser enda på Nysgerrige Nils :eek: Tror jeg må slå av tvn snart, men det er jammen meg deilig å være så innmari lat på en lørdags morgen ;)

Idag skal vi til byen, levere bøker på biblioteket og låne nye. Og gå på kafé ;)

Vis vedlegget 71857

Disse røykvarslerene er vare plagsome til tider:P haha.. men godt dem sier ifra når dem trenger nytt batteri!:)

Så utrolig deilig morgen hos dere da:D og en nusselig jente dere har! syns det også til tider er litt for godt når dem sitter foran tven:P er sjeldent vi trenger å slå av, men igår ettermiddag måtte jeg gjøre det! Jentene satt jo som tente lys altfor lenge!:P

Vi blir å reise til grensa for å kjøpe billig regntøy/gummistøvler. Blir ikke noe vader... Bor jo her, så er nok ingen som sender til Sverige.
Halv pris på en gigantisk sportsbutikk. Alltid. Og det er så bra :-D
Hodepine idag. ... må visst ta en massasje time snart igjen ;-)
Ha en fin dag!

Like greit å kjøpe på salg da ja:D er spent på om søsteren til sambo har regntøy etter sønnen sin, som Leoh kan få!:)

God bedring med hodepinen!

God formiddag!
Nå skal kaffen drikkes ferdig og så må kjolen fikses litt med nål og tråd før vi skal shine oss :)
Ha en super lørdag!

Surfer mobilt!

Kos dere masse idag! :D sleng ut bilde av deg når du er ferdig pyntet :D

Er fortsatt her. Sitter å venter på Khalid som.er å kjøper kylling. Ungene og jeg sitter i bilen. De var ganske gale.
Fikk masse fint regntøy med fleece inni, gummistøvler til Wael (hadde ikke til Mina, må finne en av de andre dagene) og regnvotter. Legger ut bilde etterpå :-D

Hva Gjør dere?

God formiddag!
Ha en super lørdag!

Surfer mobilt!
Deilig å sove lenge :)
Ta bilde senere av deg :) kos dere :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 71857

Kjedelig med pipende brannvarslere. Alltid kveld eller natt de starter hehe...
Havrefras er godt. Deilig frokost :)
Kos dere på kafe og bibliotek :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tok med jentene på gåtur til butikken istad (ikke til byen;) ).. Emira ble igjen hos mora mi og dem, og skal sove der inatt :) Vi går forbi huset dems på vei til den butikken vi skulle på.. hehe..

Nå er vi stappmette på pizza, og Leoh og Liana skal legge seg om ikke så lenge:) da blir det smågodt og drikke på meg:D (tørr ikke skrive åssen drikke:P )

Back
Topp