Lørdag

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva skal dere til med i dag damer??

Jeg ska i middag hos min onkel i dag :) blir mest sansynlig bare meg og ungene , da sambo er i pusse opp hus modus! Kjenner jeg sku ønske vi ikke hadde planer, for er stup trøtt, og bare vært oppe 1 time nå :P Men det går seg vel til :)

Akkurat spist frokost nå, ære være snille barn som står opp og ordner seg selv på morgenen så mamman kan sove lenge! <3
Lørdagen skal brukes til vasking. Først andreetasjen, med bad og tre soverom og en gang, så trappa, kjøkkenet og stua. Er det mer energi igjen da så skal jeg ta gangen og gjestetoalettet.. Wish me luck! :)

Frem til nå har det vært sløv hjemmedag :) samboer har nettopp stått opp og lager pannekaker. Senere tenker vi å ta en besøksrunde til familie.

Vaske klær og håndlær, handle, lage taco til middag. Egentlig fredagsmaten vår men vi spiste ikke sammen i går :p

Nettopp dusjet etter en liten løpetur på mølla.
Blir vell handling som vanlig i løpet av dagen
Lite spennende her i heimen

Vaske klær og håndlær, handle, lage taco til middag. Egentlig fredagsmaten vår men vi spiste ikke sammen i går :p
Egentlig samme her. Vi tar kyllingfajitas i dag siden vi ikke spiste sammen i går. Begge ungene er i/skal i bursdagsselskap i dag.
Mannen fikk seg jobb i går etter å ha gått ledig siden 1.august! Veldig deilig, for vi begynner å merke det godt økonomisk. Men jobben han fikk innebærer at han må reise vekk 3 uker i slengen, etterfulgt av en uke fri. Han kommer hjem hver lørdag ettermiddag/kveld da, heldigvis. Det kommer til å bli tøft for meg å være alene om alt ansvaret med ungene, hus og full jobb 3 av 4 uker. Men det ordner seg sikkert. Andre som har menn som jobber i rotasjon?

Uff. Har ikke peiling på hva vi skal spise i dag.

Egentlig samme her. Vi tar kyllingfajitas i dag siden vi ikke spiste sammen i går. Begge ungene er i/skal i bursdagsselskap i dag.
Mannen fikk seg jobb i går etter å ha gått ledig siden 1.august! Veldig deilig, for vi begynner å merke det godt økonomisk. Men jobben han fikk innebærer at han må reise vekk 3 uker i slengen, etterfulgt av en uke fri. Han kommer hjem hver lørdag ettermiddag/kveld da, heldigvis. Det kommer til å bli tøft for meg å være alene om alt ansvaret med ungene, hus og full jobb 3 av 4 uker. Men det ordner seg sikkert. Andre som har menn som jobber i rotasjon?
Så kjekt han har kommet seg i jobb igjen :) min jobber en uke kveldsvakt da ser jeg han kun når jeg våkner.

Phu, matpause! Har litt vasking igjen, pluss å skifte på sengene og tørke støv. Ferdig om et par timer tenker jeg, da skal jeg nyte resten av lørdagen!

Vi har hatt besøk av min søster m/familie idag, og jeg og min søster har vært og handlet (hun er så snill å bærer varer for meg til og med ;) )
Så nå blir det hjem å lage min egen versjon av gulasj og så skal jeg på jobb ikveld :)

Har besøkt venner, handlet litt i byen (jeg måtte ha større klær!). Nå er småen akkurat i seng, og vi får snart ei venninne på middagsbesøk. Kjenner at jeg kunne hatt lyst på rødvin til lammet mens høststormen pisker på rutene.. Menmen, sånn er livet. :)

sequinita skrev:

Ja min jobber og vekke. Men her er det to uker på og fire uker av. Ganske fornøyd med det ja!!!!!
grattis med jobb til din mann:)

Det ble taco til slutt :)

Back
Topp