Lørdag.....

Ett stykk slapp gutt her ikveld. Halvsov på meg under barne-tven. Ulikt han. Også blek. Nesten 39 i feber. Håper ikke han blir syk nå... Liker ikke feber...

Hva holder dere på med?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du skal ikke være redd for feber, det er kroppens forsvarsmekanisme for å bekjempe virus ;) Om du lar han ha litt feber kan du slippe at han blir syk, da feberen dreper viruset ;)

God bedring til gutten! Om han sover lar du han sove, og tilby masse drikke når han våkner :)

Jeg og Hermine kosa oss i mange timer i byen idag sammen med mamma. Gikk på Europeisk matmarked, kafé, rusla litt og kikka i butikker og Hermine fikk ny vinterjakke fra mommo :) Heldig for alle ;) Hermine sov 1.5 time i vogna inne på kafé :p

Nå har vi spist spareribs og løkringer, og snop står for tur. Lille hostesbufsenys er hes som ei kråke og blei lagt på en paracet.

Du skal ikke være redd for feber, det er kroppens forsvarsmekanisme for å bekjempe virus ;) Om du lar han ha litt feber kan du slippe at han blir syk, da feberen dreper viruset ;)

God bedring til gutten! Om han sover lar du han sove, og tilby masse drikke når han våkner :)

Takl for tips :-) :-)
Hørt så mye om feberkramper ol. Dog, bank i bordet ikke opplevd det før. Eneste grunnen til at jeg syntes det er litt skremmende :-)

Han er glovarm nå.... Ta av han klærne?...... puster skikkelig tungt :-(

Kjempeviktig å ta av klærne ja, om han er varm, for å slippe varmen ut! Som Anita sier, du ser om han fryser, da vil han skjelve ;)

Lurt å komme til legen med ei formening om at man har Googla seg frem til en dødelig sykdom...for så å få det hele avfeid med en rasjonell forklaring fra legen :D :p :cool:

Haha..At jeg googler mulige årsaker til plager (aldri diagnoser), pleier jeg å holde for meg selv. :p Men det er sikkert nok av dem som legger ut om hva de fant ut på nettet! "Alle veier fører til Rom".;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takl for tips :-) :-)
Hørt så mye om feberkramper ol. Dog, bank i bordet ikke opplevd det før. Eneste grunnen til at jeg syntes det er litt skremmende :-)

Tror ikke feberkramper er så innmari vanlig som man kan tro. Ligger vel gjerne i familien, så dersom ingen av dere hadde det som barn trenger du ikke være bekymret ;)

Hun er veldig forkjøla og tett, men i fin form og ikke feber. :)

Ok. Godt å høre :-)
Håper hun er frisk til mandag :-)

vet ikke om K har hatt feberkramper tidligere. Det må vi spørre moren hans om :-) Men jeg har ikke hatt det ..

Ett stykk slapp gutt her ikveld. Halvsov på meg under barne-tven. Ulikt han. Også blek. Nesten 39 i feber. Håper ikke han blir syk nå... Liker ikke feber...

Hva holder dere på med?

Uffa. God bedring til Wael. Håper han får ei god natt og er bedre i morra.:)

Stemmer :-) Mamma leste det i et blad. Ganske logisk. Men aldri tenkt på det før hehe...

Samme her... hakker tenner og koker i ansiktet.... hater det... heldigvis ikke så ofte man er sånn.
Det verste da er å være alene med små barn... uten avlastning hehe...

Shit.. det er mørkt ute altså.... sommeren er virkelig over :-(

Ja er jo veldig logisk! Men man tenker lissom på å avkjøle der de er varmere en vanlig:P

Uff ja, helt grusomt! Jeg har veldig veldig sjeldent feber, men når jeg får det så er jeg såå varm, og fryser helt sinnsykt og kaldsvetter:confused: må ha flere plagg på meg og teppe/dyne:P og JA, må være helt grusomt å være alene med barn når man er sånn syk:(

Ja her å, og hvertfall nå som det regner!

God kveld!
Vi har endelig hatt tid OG finvær til å ha grunning på verandarekkverket, så vi har vært ute hele dagen. Lokka lillebroren min hit med middag og fikk hjelp til grunningsarbeidet, til Jennys store begeistring. Okke Hash = Onkel Anders. Hehe..:p

Nå har vi tent lys, trakta kaffe og koser oss med tv og kaffe. ♡

Hahaha okke hash å da:P Liana sier bare "okke" til onkel Christian.. Emira sa bare "te" :D

Den kaffen må ha vært god, siden den ble nevnt to ganger :D det er sååå koselig med tente lys!:rolleyes:

Anita ; hørtes ut som om dere har hatt en flott dag :-D :-D koselig med besøk av familie/venner :-)
Gøy for ungene med fetteren sin :-) :-)
De sovnet nok fort ikveld :-D

Veldig gøy og koselig med besøk.. og hvertfall av akkurat dem siden dem også har barn :) de sovnet raskt alle sammen:D

Tsss...går det an å la være å sjekke nettet?!
Når det er sagt så skal jeg uansett til legen for å sjekke en føflekk. Tror du ikke jeg har googla ang den føflekken også? Hehe..:)

Haha å google på helsa er det skumleste man kan gjøre :P

Sambo fjernet akkurat en føflekk.. legen var 95% sikker på en den var "frisk", men sånn i tilfelle så tok han den bort:)

Hahaha okke hash å da:P Liana sier bare "okke" til onkel Christian.. Emira sa bare "te" :D

Den kaffen må ha vært god, siden den ble nevnt to ganger :D det er sååå koselig med tente lys!:rolleyes:
Haha...Har vært så susete i hodet i dag, så jeg la ikke merke til at jeg skreiv det to ganger.:p
Går for det meste i kun okke her også, men hun har så mange onkler at de må skilles mellom fra tid til annen.:p Synes for øvrig Hash var lækkært!:D

Haha å google på helsa er det skumleste man kan gjøre :P

Sambo fjernet akkurat en føflekk.. legen var 95% sikker på en den var "frisk", men sånn i tilfelle så tok han den bort:)
Kommer nok til å fjerne denne jeg også - just in case. Er ikke noe om å gjøre å ha den iallfall! Den har vokst, "spredt seg" og endra farge. I følge internettet oppstår føflekkreft oftes på leggen hos kvinner og GJETT hvor min er..:p Mm-hm!

Innmari dumt å google sånt, men er det bare jeg som gjør det?!:p

Ok. Godt å høre :-)
Håper hun er frisk til mandag :-)

vet ikke om K har hatt feberkramper tidligere. Det må vi spørre moren hans om :-) Men jeg har ikke hatt det ..

Jeg håper også det,men er hun fortsatt like tett får vi bli hjemme. Vil ikke sende en så forkjøla unge i bhg! ...selv om veldig mange andre gjør det, og det er jo derfor hun er så forkjøla nå :confused:

Haha...Har vært så susete i hodet i dag, så jeg la ikke merke til at jeg skreiv det to ganger.:p
Går for det meste i kun okke her også, men hun har så mange onkler at de må skilles mellom fra tid til annen.:p Synes for øvrig Hash var lækkært!:D

Hehe samme her.. mange onkler og tanter.. noen ganger går det i bare onkel/tante, navnene dems eller begge deler:P

Men ja, Hash må dere nesten fortsette med :P hahaha

Hermine har så mange onkler at hun har fått for vane å kalle alle fremmede menn for onkel :eek: En anelse creepy, men samboeren til venninna mi syntes det var veldig koselig da :p

Back
Topp