Lørdag.....

Veldig snodig! Nei, går ikke på prevensjon..:confused:
Det er en "like før mensen bryter ut"-blødning (altså - og jeg beklager på forhånd - gammelt/brunt blod), men uten de vanlige menssmertene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så merkelig... Forstår meg aldri på kroppen jeg ...... Lever sitt eget liv ofte :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, det skal godt gjøres! Hadde mensen forrige uke og har ikke vært "aktiv" siden da. (Men tok en test for sikkerhets skyld i går. Negativ.) På mine 16 år som menstruerende kvinne har jeg ikke opplevd å fått en ny mens uka etter avslutta mens.. Noe skurrer!

Hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro at du hadde en sa... :confused: Kanskje du må få en sjekk om det er noen syster der?

Ett stykk slapp gutt her ikveld. Halvsov på meg under barne-tven. Ulikt han. Også blek. Nesten 39 i feber. Håper ikke han blir syk nå... Liker ikke feber...

Hva holder dere på med?

Ja typsik ;-)
Ja tennet masse lys selv. Koselig :-D
Ble handel og det var hyggelig :-) Hva gjør dere på?

Kjempe kos å tenne lys! Og gleder meg til at det er kaldt nok til å fyre :P

Her har det vært full rulle fram til 19:30 :P

Lilla-87: Er ikke sånne typer blodspor veldig gravidaktig? Eller som marianne skriver, en sa? Hvertfall om blødningene økes veldig?

Lennypenny: Håper ikke go'gutten blir veldig syk da! God bedring til han♡
Deprimerende uten ovn ja:P haha her MÅ man ha det, for trekker sånn i alle vinduer og døra! Skal bli digg når alt dette blir skiftet ut!:D

Denne dagen har gått så fort! Besøket kom i 12 tiden, og da spiste vi en god lunsj:) Emira og Liana har lekt masse med søskenbarnet sitt på 3 år:) Erion heter han:) så har vi kost oss med kaffe og kake, og taco:D men var ikke sjans for å prøve å legge Liana på dagen engang:P Leoh sov kun 1 time på dagen, og var våken fra 12:30 til 19:00:eek: så alle sover godt nå!:)

Da er det snop på meg:D prøver å få sambo med på å se en episode av "Under the dome"..men han sitter å ser på fotball på pc'en.. (akkurat som om DET er interessant?:P )

Hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro at du hadde en sa... :confused: Kanskje du må få en sjekk om det er noen syster der?
Har ikke så mye peiling jeg heller, men tenker at det i såfall må være "rester" etter en sa, siden jeg ikke har hatt sex etter forrige mens og derfor ikke har rukket å blitt gravid på den tiden.:p
Drar til legen på mandag.

Han er glovarm nå.... Ta av han klærne?...... puster skikkelig tungt :-(

Han er glovarm nå.... Ta av han klærne?...... puster skikkelig tungt :-(

Prøvd å ta av han litt..om han begynner å skjelve, så kler du bare på han igjen;) har du gitt paracet/ibux?

Prøvd å ta av han litt..om han begynner å skjelve, så kler du bare på han igjen;) har du gitt paracet/ibux?
Tok av han sokkene til å starte med. Der man må kjøle ned først. Får måle om en stund igjen..
Ga han en paracet kl 19.15 ca...

Lilla-87: Er ikke sånne typer blodspor veldig gravidaktig? Eller som marianne skriver, en sa? Hvertfall om blødningene økes veldig?

Lennypenny: Håper ikke go'gutten blir veldig syk da! God bedring til han♡
Deprimerende uten ovn ja:P haha her MÅ man ha det, for trekker sånn i alle vinduer og døra! Skal bli digg når alt dette blir skiftet ut!:D

Denne dagen har gått så fort! Besøket kom i 12 tiden, og da spiste vi en god lunsj:) Emira og Liana har lekt masse med søskenbarnet sitt på 3 år:) Erion heter han:) så har vi kost oss med kaffe og kake, og taco:D men var ikke sjans for å prøve å legge Liana på dagen engang:P Leoh sov kun 1 time på dagen, og var våken fra 12:30 til 19:00:eek: så alle sover godt nå!:)

Da er det snop på meg:D prøver å få sambo med på å se en episode av "Under the dome"..men han sitter å ser på fotball på pc'en.. (akkurat som om DET er interessant?:P )
Har jo hørt om dem som har hatt vanlig menstruasjon, men som likevel har vært gravid, så derfor tok jeg den testen i går. Blødningen har ikke tatt seg opp, såeh jeg aner ikke hva det kan være.

Så bra at dere har kosa dere i dag!:) Enjoy your candy!!!! :D

Tok av han sokkene til å starte med. Der man må kjøle ned først. Får måle om en stund igjen..
Ga han en paracet kl 19.15 ca...

Ja stemmer, det var du som skrev det her inne tidligere? :) håper det hjelper! Jeg er en sånn type som fryser helt grusomt ved feber..

Har jo hørt om dem som har hatt vanlig menstruasjon, men som likevel har vært gravid, så derfor tok jeg den testen i går. Blødningen har ikke tatt seg opp, såeh jeg aner ikke hva det kan være.

Så bra at dere har kosa dere i dag!:) Enjoy your candy!!!! :D

Ja vanskelig å si hva det er da.. burde ikke sjekke nettet hvertfall:P

Ja stemmer, det var du som skrev det her inne tidligere? :) håper det hjelper! Jeg er en sånn type som fryser helt grusomt ved feber..
Stemmer :-) Mamma leste det i et blad. Ganske logisk. Men aldri tenkt på det før hehe...

Samme her... hakker tenner og koker i ansiktet.... hater det... heldigvis ikke så ofte man er sånn.
Det verste da er å være alene med små barn... uten avlastning hehe...

Shit.. det er mørkt ute altså.... sommeren er virkelig over :-(

God kveld!
Vi har endelig hatt tid OG finvær til å ha grunning på verandarekkverket, så vi har vært ute hele dagen. Lokka lillebroren min hit med middag og fikk hjelp til grunningsarbeidet, til Jennys store begeistring. Okke Hash = Onkel Anders. Hehe..:p

Nå har vi tent lys, trakta kaffe og koser oss med tv og kaffe. ♡

Anita ; hørtes ut som om dere har hatt en flott dag :-D :-D koselig med besøk av familie/venner :-)
Gøy for ungene med fetteren sin :-) :-)
De sovnet nok fort ikveld :-D

Har ikke så mye peiling jeg heller, men tenker at det i såfall må være "rester" etter en sa, siden jeg ikke har hatt sex etter forrige mens og derfor ikke har rukket å blitt gravid på den tiden.:p
Drar til legen på mandag.

Gjør det du!

Høres jo veldig spesielt ut, så er nok lurt å få det sjekka opp!

Tsss...går det an å la være å sjekke nettet?!
Når det er sagt så skal jeg uansett til legen for å sjekke en føflekk. Tror du ikke jeg har googla ang den føflekken også? Hehe..:)

Lurt å komme til legen med ei formening om at man har Googla seg frem til en dødelig sykdom...for så å få det hele avfeid med en rasjonell forklaring fra legen :D :p :cool:

Back
Topp