Lørdag.....

Kommer nok til å fjerne denne jeg også - just in case. Er ikke noe om å gjøre å ha den iallfall! Den har vokst, "spredt seg" og endra farge. I følge internettet oppstår føflekkreft oftes på leggen hos kvinner og GJETT hvor min er..:p Mm-hm!

Innmari dumt å google sånt, men er det bare jeg som gjør det?!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja da er det jo greit.. for det er vel de tingene man skal holde utkikk etter å? Legen til sambo sa at den ene hans så ujevn ut..så derfor han tok den:) men har sa at L får beskjed om det skulle være noe galt med prøven av den..ikke hørt noe;)

Ahhh så det er der det isåfall er størst sjanse å få det altså? Det visste jeg ikke! Da er det vel best å fjerne den uansett:)

Haha neida, ikke bare du som googler..sambo gjør det ofte:P jeg derimot holder meg unna.. for uansett så ender man opp på kreft når det kommer til Internett;):P

Ja da er det jo greit.. for det er vel de tingene man skal holde utkikk etter å? Legen til sambo sa at den ene hans så ujevn ut..så derfor han tok den:) men har sa at L får beskjed om det skulle være noe galt med prøven av den..ikke hørt noe;)

Ahhh så det er der det isåfall er størst sjanse å få det altså? Det visste jeg ikke! Da er det vel best å fjerne den uansett:)

Haha neida, ikke bare du som googler..sambo gjør det ofte:P jeg derimot holder meg unna.. for uansett så ender man opp på kreft når det kommer til Internett;):P
Ja, det er rutinebiopsi på føflekker som blir fjerna. Veldig greit egentlig.:)
Hos kvinner er det på leggene og hos menn er det på ryggen, tror jeg.
Ja, bort skal den uansett. ;)

Ja, det er rutinebiopsi på føflekker som blir fjerna. Veldig greit egentlig.:)
Hos kvinner er det på leggene og hos menn er det på ryggen, tror jeg.
Ja, bort skal den uansett. ;)

Kjekt å vite da:D tror ikke jeg har noen på leggen.. sambo fjernet sin under brystet

Back
Topp