Lørdag.....

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Og trøtt.... Ungene vekket meg 5.55.... Såå kjipt. Og ellers i uka som var,har de våknet 6.45... Haha.. Typisk når det er min tur til å stå opp :(
Sovet godt uansett :)

Hva med dere?

Begynner å bli kaldt nå...Merker høsten er i anmarsj!
Skal dere noe gøy idag?
Vi drar muligens på grensen for å handle, men er så mye folk der på lørdager/søndager..
Mulig vi avventer til uka :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så kjipt at du måtte opp så tidlig! Er typisk det når det er fri uansett:P

Merket også litt til høsten nå:) litt koselig da:) har begynt å tenne lys om kvelden igjen:D

Kos dere med handel om det blir noe;):)

God morn:)

Grei natt.. var inne hos Liana i 4tiden, da gråt hun så sårt stakkars:( men trengte bare å bli holdt og kost med litt, før hun ville i senga igjen:) sikkert drømt noe.. hehe...
Jeg fikk sove til ca 08:30:D og la med kl 22 igår:P

Nå har jeg dusjet (er på badet enda:P ).. vi får besøk at sambo sin søster med mann og barna:D gleder meg! .. ellers er det regnvær idag, så blir nok mest inne! Kansje pappa'ne tar ut de største barna senere;) jeg får jo ikke på meg sko.. haha kun crocs:cool: noe som ikke er laget for regn:P

God helg:D

God morgen!
Hermine sov uten en lyd til kl 05, etter det var mannen inne hos henne et par ganger før hun tok dag kl 06.30. Men vi så på film i senga til 08.30 da :P

Vi var fri for brød idag, så ble lapper av egg, havregryn og banan til frokost, med vaniljekesam og nyrørt blåbærsyltetøy til :rolleyes: Hermine har aldri vært spesielt i pannekaker eller vafler, men disse likte hun :D

Nå skal mannen på fjelltur, men vi som er så forkjøla skal heller på bytur med mamma :)

Ha en fin dag!
ImageUploadedByBV Forum1409384505.901423.jpg

God morgen!
Jeg fikk sove til 08.30, mens de to andre stod opp 06.30.:)
Ingen store planer her i dag, anna enn litt handling, gulvvask og en tur ut for å nyte høstsola.
Jeg er ikke helt i form om dagen og har fått "mensen" igjen (syklusdag 13), så det er noe som ikke er helt som det skal..

Lennypenny: Veldig typisk med tidlige morgener på helg og fridager, ja. Så bra at natta var god da.:)

Anita87: Så flink du er som la deg tidlig! Det lønner seg innimellom. ;) Kos dere med besøket!

Marian87: Så deilig frokost! Av og til er det helt greit å være tom for brød. ;) Kos dere på bytur!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Hermine sov uten en lyd til kl 05, etter det var mannen inne hos henne et par ganger før hun tok dag kl 06.30. Men vi så på film i senga til 08.30 da :P

Vi var fri for brød idag, så ble lapper av egg, havregryn og banan til frokost, med vaniljekesam og nyrørt blåbærsyltetøy til :rolleyes: Hermine har aldri vært spesielt i pannekaker eller vafler, men disse likte hun :D

Nå skal mannen på fjelltur, men vi som er så forkjøla skal heller på bytur med mamma :)

Ha en fin dag!
Vis vedlegget 74875

det så godt ut! Jeg tenkte å prøve sånne imårra faktisk.. kansje jentene liker det:D

Kos dete med bytur;)

God morgen!
Jeg fikk sove til 08.30, mens de to andre stod opp 06.30.:)
Ingen store planer her i dag, anna enn litt handling, gulvvask og en tur ut for å nyte høstsola.
Jeg er ikke helt i form om dagen og har fått "mensen" igjen (syklusdag 13), så det er noe som ikke er helt som det skal..

Lennypenny: Veldig typisk med tidlige morgener på helg og fridager, ja. Så bra at natta var god da.:)

Anita87: Så flink du er som la deg tidlig! Det lønner seg innimellom. ;) Kos dere med besøket!

Marian87: Så deilig frokost! Av og til er det helt greit å være tom for brød. ;) Kos dere på bytur!

Der er ikke en graviditet på gang da?:P

Ha en fin dag med høstsol og gulvvask:P;)

Hehe jeg var flink fordi L var flink :P gadd ikke sitte her alene.. hahah

Der er ikke en graviditet på gang da?:P

Ha en fin dag med høstsol og gulvvask:P;)

Hehe jeg var flink fordi L var flink :P gadd ikke sitte her alene.. hahah
Nei, det skal godt gjøres! Hadde mensen forrige uke og har ikke vært "aktiv" siden da. (Men tok en test for sikkerhets skyld i går. Negativ.) På mine 16 år som menstruerende kvinne har jeg ikke opplevd å fått en ny mens uka etter avslutta mens.. Noe skurrer!

Og trøtt.... Ungene vekket meg 5.55.... Såå kjipt. Og ellers i uka som var,har de våknet 6.45... Haha.. Typisk når det er min tur til å stå opp :(
Sovet godt uansett :)

Hva med dere?

Begynner å bli kaldt nå...Merker høsten er i anmarsj!
Skal dere noe gøy idag?
Vi drar muligens på grensen for å handle, men er så mye folk der på lørdager/søndager..
Mulig vi avventer til uka :)

Sent from my iPad using BV Forum
Herlighet det var tidlig! Håper du får sove en lur på dagen :)

God morgen!

Ha en fin dag!
Vis vedlegget 74875
Det så skikkelig godt ut!

Jeg fikk sove til 08, da kom Lennox inn og fant ikke sutta si. Jeg satt på dinosaurtoget på pædden og fikk sove 30 min til :) Saga våknet 830, da var det bare å stå opp :) gleder meg til hun er stor nok til egen seng så hun kan komme inn til oss selv :)
Vi skal straks reise og hente pappaen min, vi skal på 'bok og bolle' i Oslo kl.1300, temaet idag er Kaptein Sabeltann, så barna blir nok glad :)

Nei, det skal godt gjøres! Hadde mensen forrige uke og har ikke vært "aktiv" siden da. (Men tok en test for sikkerhets skyld i går. Negativ.) På mine 16 år som menstruerende kvinne har jeg ikke opplevd å fått en ny mens uka etter avslutta mens.. Noe skurrer!

Hmmm ja det er litt merkelig at det plutselig skjer:confused: kansje ikke så dumt med en sjekk?

Jeg fikk sove til 08, da kom Lennox inn og fant ikke sutta si. Jeg satt på dinosaurtoget på pædden og fikk sove 30 min til :) Saga våknet 830, da var det bare å stå opp :) gleder meg til hun er stor nok til egen seng så hun kan komme inn til oss selv :)
Vi skal straks reise og hente pappaen min, vi skal på 'bok og bolle' i Oslo kl.1300, temaet idag er Kaptein Sabeltann, så barna blir nok glad :)
Så heldig du er som har unger som sover så lenge :-) kos dere på kaptein sabeltann i byn :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så kjipt at du måtte opp så tidlig! Er typisk det når det er fri uansett:P

Merket også litt til høsten nå:) litt koselig da:) har begynt å tenne lys om kvelden igjen:D

Kos dere med handel om det blir noe;):)
Ja typsik ;-)
Ja tennet masse lys selv. Koselig :-D
Ble handel og det var hyggelig :-) Hva gjør dere på?

God morn:)

Grei natt.. var inne hos Liana i 4tiden, da gråt hun så sårt stakkars:( men trengte bare å bli holdt og kost med litt, før hun ville i senga igjen:) sikkert drømt noe.. hehe...
Jeg fikk sove til ca 08:30:D og la med kl 22 igår:P

Nå har jeg dusjet (er på badet enda:P ).. vi får besøk at sambo sin søster med mann og barna:D gleder meg! .. ellers er det regnvær idag, så blir nok mest inne! Kansje pappa'ne tar ut de største barna senere;) jeg får jo ikke på meg sko.. haha kun crocs:cool: noe som ikke er laget for regn:P

God helg:D
Kos dere med besøk :-D
Var nok en drøm stakkars :-( :-(

Ingrid; mensen eller bare litt spotting? Snodig.. du går ikke på prevensjon?

Vi har kommet hjem fra Charlottenberg. Ble masse mat,godis og brus ;-) Som vanlig :-)
Khalid og broren har laget couscous med kylling.. snart ferdig. Dritsulten :-D
Stille og rolig her ikveld.. kanskje se litt på broen eller noe :-D

Hva gjør dere? :-)

Ingrid; mensen eller bare litt spotting? Snodig.. du går ikke på prevensjon?

Veldig snodig! Nei, går ikke på prevensjon..:confused:
Det er en "like før mensen bryter ut"-blødning (altså - og jeg beklager på forhånd - gammelt/brunt blod), men uten de vanlige menssmertene.

Back
Topp