Lørdag:-)

Dere som har bestilt ting fra ebay og/eller amazon, hvordan fungerer dette med toll? Er det over 200 kr ved bestilling som man må betale toll? Og har dere mottatt det raskt?

☆★hilsen meg★☆
200 er grensa for å slippe moms og toll. Frakten kommer utenatt.
Noe kommer kjapt, andre ting tar noen uker.

Marianne hvordan er det å lage grøt på rismelk? Smaker det ganske likt eller?

Stille her i dag gitt. Jeg og familien har vært i byen og ordner fardagsgaver og bursdagsgave. Siden mannen er borte til uken skal vi feire meg litt og i morgen :-)
Jeg er på jobb nå og det ser ut til å bli en døll kveld :-p jeg liker best litt action jeg, altså!
Savner gutta mye lettere når det er stille og.
Håper alle får en fin kveld!
Håper det plutselig skjer noe.spennende på jobb da, slik at du når noe å henge fingrene i.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Naw, takk for smigrende ord, men jeg er nok alt for slapp til å opprettholde utseendet og kan se ut som et takras til tider!;)
Godt var det å få klipt og farga håret iallfall:
Vis vedlegget 39477

Så fin!!!

Det ble ikke så spennende. Lue til mannen og min pappa og en stor plate av begges favorittsjokolade ;)
Kunne ønske han hadde sagt litt før at han ønsket seg lue slik at jeg kunne strikke en istedet for å kjøpe :-o
Menmen!
Blir en enkel feiring da.
Ønsket ikke selv at vi feirer meg i morgen.. T venter så fælt på bursdagen sin og jeg hadde fint klart å vente til neste helg!
Hehe, jaja, de får iallfall noe da! :)
Har T bursdag snart han også da?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe, jaja, de får iallfall noe da! :)
Har T bursdag snart han også da?

Ja den 18!
Svigermor kommer neste helg så da feirer vi han på søndagen :-) barnefeiring helgen etter!

Dere som har bestilt ting fra ebay og/eller amazon, hvordan fungerer dette med toll? Er det over 200 kr ved bestilling som man må betale toll? Og har dere mottatt det raskt?

☆★hilsen meg★☆
200kr momsfritt, og under 1000kr tollfritt...tror jeg :p bestiller alltid for under 200kr for være sikker! På ebay står det som regel estimert leveringsdato ;)

Jeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager:)
Håper dere alle har hatt en fin lørdag:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Gooood bedring til dere..nå må dere se å bli friske altså;)

☆★hilsen meg★☆

200 er grensa for å slippe moms og toll. Frakten kommer utenatt.
Noe kommer kjapt, andre ting tar noen uker.

Okey ;) takk for svar! Hehe.. er noen ting jeg har lyst å kjøpe til Emira.. er en serie hun er totalt hekta på, og finner ikke ting/leker fra den serien på norske sider:confused::p

☆★hilsen meg★☆

Naw, takk for smigrende ord, men jeg er nok alt for slapp til å opprettholde utseendet og kan se ut som et takras til tider!;)
Godt var det å få klipt og farga håret iallfall:
Vis vedlegget 39477

Fine deg!;) ser veldig fint ut..
Heheh du er da ikke alene om å være litt slapp på utseende:P sminka meg idag for første gang på maaange uker.. til og med jentene reagerer når jeg slenger på meg sminke:eek::p:rolleyes: haha..

☆★hilsen meg★☆

200kr momsfritt, og under 1000kr tollfritt...tror jeg :p bestiller alltid for under 200kr for være sikker! På ebay står det som regel estimert leveringsdato ;)

Ja kansje greit å ligge under 200 da:P må sjekke litt mer på nettet.. hadde vært fint om jeg kunne fått tak i det jeg vil ha, her i Norge..

☆★hilsen meg★☆

Fine deg!;) ser veldig fint ut..
Heheh du er da ikke alene om å være litt slapp på utseende:P sminka meg idag for første gang på maaange uker.. til og med jentene reagerer når jeg slenger på meg sminke:eek::p:rolleyes: haha..

☆★hilsen meg★☆
Takktakk.:)
Haha..Godt å høre at jeg ikke er den eneste.:p Sinnsykt godt å gå uten sminke, også jeg ELSKER joggebuksa mi. Farlig kombinasjon.;)

Takktakk.:)
Haha..Godt å høre at jeg ikke er den eneste.:p Sinnsykt godt å gå uten sminke, også jeg ELSKER joggebuksa mi. Farlig kombinasjon.;)

Hahaha akkurat som meg :P syns det er så godt å gå uten sminke (også er det sååå kjedelig å fjerne den om kvelden).. joggebukse og tights går jeg med heletida omtrent:P og pysj på kvelden.. haha..

☆★hilsen meg★☆

Eg e sånn at eg går ikje utfør døra utn sminke!!! Då ser eg IKJE UT!!!!
E før at eg har en del arr etter kviser :/ Nåkka som eg ha vurdert å få bort på ett eller ainna vis :/

Huda e rødlig, og ugjevn :/ og eg som e så bleik tell vanele…ikje en bra kobinasjon :/

Ha snakka med en hudpleie salog og de tilbyr peeling som ska hjølp mot arr etter kviser…meeen det kost jo ein formue :/ så det bi ikje med det første...

Eg e sånn at eg går ikje utfør døra utn sminke!!! Då ser eg IKJE UT!!!!
E før at eg har en del arr etter kviser :/ Nåkka som eg ha vurdert å få bort på ett eller ainna vis :/

Huda e rødlig, og ugjevn :/ og eg som e så bleik tell vanele…ikje en bra kobinasjon :/

Ha snakka med en hudpleie salog og de tilbyr peeling som ska hjølp mot arr etter kviser…meeen det kost jo ein formue :/ så det bi ikje med det første...

Jeg gikk heller ikke ut uten sminke for noen år siden.. men nå bryr jeg meg ikke :P liker jo meg selv mye bedre med sminke..og har perioder hvor jeg går med/uten sminke hver dag..
Men forstår jo deg godt da, for det hjelper ikke noe hva andre sier eller syns, om man ikke er fornøyd selv;)
Hvor mye koster det å fjerne sånne arr?

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp