ÅneiJeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager
Håper dere alle har hatt en fin lørdag
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅneiJeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager
☆★☆Tastedingsen☆★☆
200 er grensa for å slippe moms og toll. Frakten kommer utenatt.Dere som har bestilt ting fra ebay og/eller amazon, hvordan fungerer dette med toll? Er det over 200 kr ved bestilling som man må betale toll? Og har dere mottatt det raskt?
☆★hilsen meg★☆
Naw, takk for smigrende ord, men jeg er nok alt for slapp til å opprettholde utseendet og kan se ut som et takras til tider!Kan aldri tenke meg du ser ut som en dasshaha.. men deilig å bli stelt litt på
☆★hilsen meg★☆

Aii.. masse god bedring til dere!!! ♡Jeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Håper det plutselig skjer noe.spennende på jobb da, slik at du når noe å henge fingrene i.Marianne hvordan er det å lage grøt på rismelk? Smaker det ganske likt eller?
Stille her i dag gitt. Jeg og familien har vært i byen og ordner fardagsgaver og bursdagsgave. Siden mannen er borte til uken skal vi feire meg litt og i morgen
Jeg er på jobb nå og det ser ut til å bli en døll kveldjeg liker best litt action jeg, altså!
Savner gutta mye lettere når det er stille og.
Håper alle får en fin kveld!
Så fin!!!Naw, takk for smigrende ord, men jeg er nok alt for slapp til å opprettholde utseendet og kan se ut som et takras til tider!
Godt var det å få klipt og farga håret iallfall:
Vis vedlegget 39477
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja håper detHåper det plutselig skjer noe.spennende på jobb da, slik at du når noe å henge fingrene i.
Takk! Glimter till innimellom.Så fin!!!
Skal legge ut etter at pappaen har fått detLegg ut bilde av mesterverket til Hermine dahehe..
☆★hilsen meg★☆
Hehe, jaja, de får iallfall noe da!Det ble ikke så spennende. Lue til mannen og min pappa og en stor plate av begges favorittsjokolade![]()
Kunne ønske han hadde sagt litt før at han ønsket seg lue slik at jeg kunne strikke en istedet for å kjøpe :-o
Menmen!
Blir en enkel feiring da.
Ønsket ikke selv at vi feirer meg i morgen.. T venter så fælt på bursdagen sin og jeg hadde fint klart å vente til neste helg!
Ja den 18!Hehe, jaja, de får iallfall noe da!![]()
Har T bursdag snart han også da?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
200kr momsfritt, og under 1000kr tollfritt...tror jegDere som har bestilt ting fra ebay og/eller amazon, hvordan fungerer dette med toll? Er det over 200 kr ved bestilling som man må betale toll? Og har dere mottatt det raskt?
☆★hilsen meg★☆
Jeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager
☆★☆Tastedingsen☆★☆
200 er grensa for å slippe moms og toll. Frakten kommer utenatt.
Noe kommer kjapt, andre ting tar noen uker.
Naw, takk for smigrende ord, men jeg er nok alt for slapp til å opprettholde utseendet og kan se ut som et takras til tider!
Godt var det å få klipt og farga håret iallfall:
Vis vedlegget 39477
200kr momsfritt, og under 1000kr tollfritt...tror jegbestiller alltid for under 200kr for være sikker! På ebay står det som regel estimert leveringsdato
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takktakk.Fine deg!ser veldig fint ut..
Heheh du er da ikke alene om å være litt slapp på utseendesminka meg idag for første gang på maaange uker.. til og med jentene reagerer når jeg slenger på meg sminke
haha..
☆★hilsen meg★☆
Takktakk.
Haha..Godt å høre at jeg ikke er den eneste.Sinnsykt godt å gå uten sminke, også jeg ELSKER joggebuksa mi. Farlig kombinasjon.
Eg e sånn at eg går ikje utfør døra utn sminke!!! Då ser eg IKJE UT!!!!
E før at eg har en del arr etter kviser :/ Nåkka som eg ha vurdert å få bort på ett eller ainna vis :/
Huda e rødlig, og ugjevn :/ og eg som e så bleik tell vanele…ikje en bra kobinasjon :/
Ha snakka med en hudpleie salog og de tilbyr peeling som ska hjølp mot arr etter kviser…meeen det kost jo ein formue :/ så det bi ikje med det første...