Lørdag :)

Hei jenter:)
Har hatt fullt opp med kos med alle kidsa:rolleyes::):):) Hatt en veldig koselig lørdag:) Mannen og ungan har fått halsvondt alle sammen, håper jeg slipper unna denne gangen:p I morgen, om formen til folket er bra nok skal vi besøke ett vennepar av oss i morgen og besøke noen hester;):):D
Nå er det sofaen som gjelder, kjenner det blir tidlig kvelden på meg idag:)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen♥
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Har hatt fullt opp med kos med alle kidsa:rolleyes::):):) Hatt en veldig koselig lørdag:) Mannen og ungan har fått halsvondt alle sammen, håper jeg slipper unna denne gangen:p I morgen, om formen til folket er bra nok skal vi besøke ett vennepar av oss i morgen og besøke noen hester;):):D
☆★☆Tastedingsen☆★☆
God bedring til gjengen din!!

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Krysser fingrene for at ingen blir syke!!!
Ha en fin kveld :)

HURRA!!!! :D :D :D
Endelig har hun tatt mot til seg og går HELT selv!!! :D og det UTE i SNØEN :eek: Med tre lag klær, vintersko på beina og det hele! Først løp hun nedover gata med gåvogna, og så slapp hun den bare og gikk bort til pappaen som sto 2 meter unna :) Lille tøffa!
Hun gikk masse rundt ute, men måtte jo teste om hun kunne gå inne også uten skoene på og det kunne hun jammen meg :D

Så gøy at hun går!!!Stor stas for mor og far:-)
Hun må jo ha rimelig god balanse når hun klarer å gå for første gang i fullt vinterutstyr!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så gøy at hun går!!!Stor stas for mor og far:)
Hun må jo ha rimelig god balanse når hun klarer å gå for første gang i fullt vinterutstyr!:)

hehe, ja, hun har nok venta såpass lenge fordi hun ville ha helt kontroll før hun slapp seg! Kontrollfreak som mora fra dag 1! :eek: :p ;)

Hun holdt på å tippe til sidene innimellom, men klarte fint å hente seg inn igjen :) ...og hun stoppa opp for hun holdt på å falle og satte seg SÅ kontrollert ned på rumpa i stedet :P

hehe, ja, hun har nok venta såpass lenge fordi hun ville ha helt kontroll før hun slapp seg! Kontrollfreak som mora fra dag 1! :eek: :p ;)

Hun holdt på å tippe til sidene innimellom, men klarte fint å hente seg inn igjen :) ...og hun stoppa opp for hun holdt på å falle og satte seg SÅ kontrollert ned på rumpa i stedet :P

SÅ stas!!Flink hun er:-) Og det er jo fint å vite at man har litt kontroll før man begir seg ut på nye utfordringer;-)

vel hjemme fra senvakt :)
Må få unnagjort pumping, så venter senga :)
god natt!!

Ja er alenemor :)

Då e vi 2 :)
Korsjn syns du det e å va aleina mor?

Eg syns det e helt greit å va aleina med Fie, eg lik å va aleina :) Eller pappen har ho da 2 uker, i løpet av 2 mnd. Så eg har ho ikje 100% men eg som har ho mæsteparten av tia.

Då e vi 2 :)
Korsjn syns du det e å va aleina mor?

Eg syns det e helt greit å va aleina med Fie, eg lik å va aleina :) Eller pappen har ho da 2 uker, i løpet av 2 mnd. Så eg har ho ikje 100% men eg som har ho mæsteparten av tia.

jeg synes det er helt greit, har 2 jeg er alene med. Eldste er snart 10 og han har jeg vært alene med siden han var 2,5 år og minste er 4 og han har jeg vært alene med helt fra begynnelsen. Her er det kun eldste som har kontakt med faren sin og han er der annenhver uke, minste er hos reserve besteforeldrene sine annenhver helg :)

Back
Topp