Lørdag :)

Så deilig å sove så godt, Marianne:D det trengte du sikkert :)

Ha en god dag med guttene, FruH :) OG en fin kveld på jobb;)

Koselig å vente besøk Lilla:) og ikke minst det å ha en skravlete jente rundt seg:rolleyes::D

God morgen, jenter! :)
Jeg ble vekket kl 9 av samboer (som akkurat hadde stått opp selv) for han måtte dra å kjøpe brød:)
alle barna har sovet hele natten!:D
Leoh våkna halv 7 for å få mat (sovnet rundt 24 inatt), og sov videre etter flaska (sover enda):)

Har fått badet Liana, noe som er et mareritt for tiden! :confused: eller ikke før jeg tar hun opp av vannet da:p klikker totalt og kaster seg rundt!:eek::p
Vurderer å bake en kake idag, for vi får besøk imårra:) mulig en peanøttkake!:) (nam!)

Gooood lørdag! <3
Hun vil bade mer, altså? =)
Det hender Lillebror blir litt sur, men som regel ender badet med at han prøverå klatre utav badekaret og peker på håndkle :p

Det hender Lillebror blir litt sur, men som regel ender badet med at han prøverå klatre utav badekaret og peker på håndkle :p
hehe, samme her, og iallfall om hun får smokken når hun kommer opp! Hun elsker å sitte i håndkleet å kose :rolleyes:

Hermine sovna i bilen på tur TIL senteret kl 10.30 idag :eek: Så da stoppa vi hos svigers (som bor på veien dit), la henne over i vogna og lot henne snorke der mens vi drakk kaffe :) Så dro vi videre når snuppa våkna igjen, fikk kjøpt vintersko til mannen OG han kjøpte meg nye vintersko :D Deilige skinnsko med lammeullfòr :rolleyes: Gleder meg til å gå ut og prøve de i kulda, aldri mer klamme og kalde føtter! ;)
Hermine fikk seg middag på kafè og endelig litt issss :D ....hun har masa etter is til hvert eneste måltid i dagesvis :P Hun sovna i bilen på tur hjem igjen :eek: Så nå snorker hun i vogna igjen og jeg skal hvile meg litt. Er så innmari trøtt om dagen :confused: Sov jo SÅ godt i natt, men er likevel helt zombie etter en kort handlerunde o_O

Pinnekjøttet er på kok så nå er det bare å lade opp til lørdagskosen :D

Hyggelig med senteret da :)
Eskil må sove nå da han våknet styggtidlig. Spørs om vi rekker ut før jeg må på jobb da.
Hermine sovna 3,5 timer etter at hun tok dag, men da sov hun bare 45min. Så er tydelig at hun må være våken helst 5 timer for å sove èn lur på ca 2,5 time ;) Så da ble det visst en lur til nå :P

hehe, samme her, og iallfall om hun får smokken når hun kommer opp! Hun elsker å sitte i håndkleet å kose :rolleyes:
Ah ja smokken hadde sikkert fungert her og, men vi har den bare til soving egentlig. :)

Hermine sovna 3,5 timer etter at hun tok dag, men da sov hun bare 45min. Så er tydelig at hun må være våken helst 5 timer for å sove èn lur på ca 2,5 time ;) Så da ble det visst en lur til nå :P
Han var vel våken fra 5.30 til 10.15, og sov i tre timer :-p

HURRA!!!! :D :D :D
Endelig har hun tatt mot til seg og går HELT selv!!! :D og det UTE i SNØEN :eek: Med tre lag klær, vintersko på beina og det hele! Først løp hun nedover gata med gåvogna, og så slapp hun den bare og gikk bort til pappaen som sto 2 meter unna :) Lille tøffa!
Hun gikk masse rundt ute, men måtte jo teste om hun kunne gå inne også uten skoene på og det kunne hun jammen meg :D

Nei, eg savn ho jo bære når ho e i barnehagen :/ så dete tongt når ho e tell pappaen sin, meeen eg prøv å hold på med nåkka heile tia når ho e borte! Så eg får ainner teng å tenk på :)

Skjønner godt at du holder deg opptatt med andre ting;) men så må man vel la pappan låne hun litt å :P

Haha ja, jenta får ikke nok.. men så blir vannet så fort kaldt, så hun kan ikke bade så veldig lenge heller.. om noen hører Liana etter jeg har tatt hun opp, så må de tro hun blir mishandlet sånn som hun skriker:eek::p

Haha så flink Eskil er som "sier ifra" selv :D:rolleyes: go'gutt det!;)

Ah ja smokken hadde sikkert fungert her og, men vi har den bare til soving egentlig. :)

Haha her blir smokken og alt annet kasta etter oss i raserianfallet :P

HURRA!!!! :D :D :D
Endelig har hun tatt mot til seg og går HELT selv!!! :D og det UTE i SNØEN :eek: Med tre lag klær, vintersko på beina og det hele! Først løp hun nedover gata med gåvogna, og så slapp hun den bare og gikk bort til pappaen som sto 2 meter unna :) Lille tøffa!
Hun gikk masse rundt ute, men måtte jo teste om hun kunne gå inne også uten skoene på og det kunne hun jammen meg :D

Så gøy:D flinke Hermine;):) dere var sikkert stolte hele gjengen:P

Så gøy:D flinke Hermine;):) dere var sikkert stolte hele gjengen:p
virka ikke som om hun selv reflekterte noe særlig over det i grunnen, hun syntes iallfall ikke det var noen big deal :eek: Nesten så jeg mistenker henne for å ha gått i smug lenge, og bare ikke vist det til noen :p

virka ikke som om hun selv reflekterte noe særlig over det i grunnen, hun syntes iallfall ikke det var noen big deal :eek: Nesten så jeg mistenker henne for å ha gått i smug lenge, og bare ikke vist det til noen :p
Lillebror også bare plutselig gikk!
Vi sluttet å "lure" han til å gå mellom oss da han ikke virket interessert. Men plutselig slapp han seg og gikk helt på egenhånd :) rare ungene!

Hahah ja hun er nok en liten luring :P

Lillebror også bare plutselig gikk!
Vi sluttet å "lure" han til å gå mellom oss da han ikke virket interessert. Men plutselig slapp han seg og gikk helt på egenhånd :) rare ungene!
hun har nekta plent å gå mellom oss hele tiden, men plutselig fikk hun visst lyst til å gå til pappan likevel ;) Nå må vi kjøpe nye Kavat sko til henne, for de etter kusina er visst litt for små...hun ble kald på beina :(

hun har nekta plent å gå mellom oss hele tiden, men plutselig fikk hun visst lyst til å gå til pappan likevel ;) Nå må vi kjøpe nye Kavat sko til henne, for de etter kusina er visst litt for små...hun ble kald på beina :(
Ikke bra med for små sko nei. T hadde også kavat første året! Superfornøyd med de.

Back
Topp