Lørdag

Vi har vært hos et vennepar og kosa oss hele dagen :) ungene fikk plaske i basseng, som hadde vannfontene og det hele :eek: :D mens ungene sov kosa vi voksne oss med is og kaffe, og etterpå fikk de små kose seg på plenen i skyggen :) nå er solkremen bada bort og Hermine driver å legge "babyen" sin i dukkevogna :rolleyes: tror det blir dukkemamma av denne tøtta ;)
Når snups er i seng skal det grilles sommerkoteletter og jeg skal lage tsatziki til :D

Gratulerer med Eskil. Mina er også 10 måneder idag :-)

Vært å kost oss på stranden idag...deilig..

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375549597678.jpg
    1375549597678.jpg
    52,6 KB · Visninger: 20
  • 1375549639726.jpg
    1375549639726.jpg
    63,7 KB · Visninger: 21
Åh..det skulle du ikke sagt...nå MÅ jeg jo ha ei til... :p
Idag tok vi kun tiljamidbuksa på, uten body, og da måtte jeg kneppe den helt inn! Er str 6-12mnd :eek: har altså brukt den i 6 måneder og kan hvertfall bruke den 6 måneder til :D
slik har vi brukt den og =)

Gratulerer med Eskil. Mina er også 10 måneder idag :-)

Vært å kost oss på stranden idag...deilig..

Sent from my GT-I9300

Hurra for fine snuppa! :D

★sender fra pipe-gjøken★

Hmh, etter tips fra Tea så likte jeg guttelus på fb og fikk 20% på salgsvarene deres :eek: :p endte opp med denne buksa i bambus fra Tiljamid:
ImageUploadedByBV Forum1375557733.409040.jpg

Oooog en heldrakt fra Lilleba! :D har hatt lyst til å prøve pysjamas i bambus lenge, så nå får vi sjansen :)
ImageUploadedByBV Forum1375557982.057003.jpg

Halv pris, det er ikke verst! :)

Hmh, etter tips fra Tea så likte jeg guttelus på fb og fikk 20% på salgsvarene deres :eek: :p endte opp med denne buksa i bambus fra Tiljamid:
Vis vedlegget 24706

Oooog en heldrakt fra Lilleba! :D har hatt lyst til å prøve pysjamas i bambus lenge, så nå får vi sjansen :)
Vis vedlegget 24708

Halv pris, det er ikke verst! :)
Heldige du! =)
Lillebapysjen er helt herlig :D
Den Tiljamidbuksa er nydelig :D :D

Heldige du! =)
Lillebapysjen er helt herlig :D
Den Tiljamidbuksa er nydelig :D :D
Ja, syntes de fargene var knallfine! Skikkelig 70-talls :D
Når den pysjen kommer legges alle i bomull bort altså! Har to ullpysjer fra Joha,i sommerull, men de er for varme altså når det er over 20 grader på rommet! Synes bambus svalner henne bedre, så nå slipper vi klam bomull på natta :D

Gratulerer tell Eskil og Mina med 10 mnd i dag :D Tenk så stor de e vørte :eek: Babyen min e snart ikje baby lenger :(

Hurra for Eskil og Mina! :) De begynner virkelig å bli store disse små. Moro og vemodig på samme tid... ;)

Jeg går og lurer på om jeg kan være gravid... Etter at jeg skrev om det her, her om dagen, har tankene bare surret enda mer. Når man leter etter symptomer finner man dem ;)

I dag har jeg hatt ordentlig murringer, så tenker jeg tar en test en av de nærmeste dagene om mensen ikke dukker opp! Mannen har bursdag på onsdag som kommer, så kanskje jeg skal ta test da - hadde jo evt vært en fin bursdagsgave! :D

Tror ikke egentlig at jeg er gravid, men man vet jo aldri ;)

Jeg går og lurer på om jeg kan være gravid... Etter at jeg skrev om det her, her om dagen, har tankene bare surret enda mer. Når man leter etter symptomer finner man dem ;)

I dag har jeg hatt ordentlig murringer, så tenker jeg tar en test en av de nærmeste dagene om mensen ikke dukker opp! Mannen har bursdag på onsdag som kommer, så kanskje jeg skal ta test da - hadde jo evt vært en fin bursdagsgave! :D

Det ha vøre kjæmpe arti bursdagsgava :D

Jeg har en skikkelig følelse på at du er gravid :-) Vet ikke hvorfor....
Fin bursdagsgave i hvert fall ;-)

Sent from my GT-I9300

Så spennende :D

Back
Topp