Lørdag

Jeg har en skikkelig følelse på at du er gravid :-) Vet ikke hvorfor....
Fin bursdagsgave i hvert fall ;-)

Sent from my GT-I9300
Har du det? Så moro :D Nå ble jeg bare enda mer spent!

Jeg går og lurer på om jeg kan være gravid... Etter at jeg skrev om det her, her om dagen, har tankene bare surret enda mer. Når man leter etter symptomer finner man dem ;)

I dag har jeg hatt ordentlig murringer, så tenker jeg tar en test en av de nærmeste dagene om mensen ikke dukker opp! Mannen har bursdag på onsdag som kommer, så kanskje jeg skal ta test da - hadde jo evt vært en fin bursdagsgave! :D

Tror ikke egentlig at jeg er gravid, men man vet jo aldri ;)

Så spennende:D:D man vet jo aldri.. enten er du det, eller så er det hjernen din :P når jeg ble gravid denne gangen, så hadde jeg 0 lyst til å være det, så jeg ville ikle tro på at jeg kansje var gravid.. symptomene kom ikke før jeg hadde tatt test og "godtatt" at jeg var det igjen :P

Gleder meg til å høre svaret på testen! :) og håper på et positivt svar:D

★sender fra pipe-gjøken★

Ja, syntes de fargene var knallfine! Skikkelig 70-talls :D
Når den pysjen kommer legges alle i bomull bort altså! Har to ullpysjer fra Joha,i sommerull, men de er for varme altså når det er over 20 grader på rommet! Synes bambus svalner henne bedre, så nå slipper vi klam bomull på natta :D
Jeg synes bambusen er tettere enn ulla vi bruker nå... lilleba har jo mye bomull i seg. Men vi bruker sommerdrakt fra Nøstebarn i ull/silke, korte ermer og ben. Denn er gull når det er varmt!

Jeg går og lurer på om jeg kan være gravid... Etter at jeg skrev om det her, her om dagen, har tankene bare surret enda mer. Når man leter etter symptomer finner man dem ;)

I dag har jeg hatt ordentlig murringer, så tenker jeg tar en test en av de nærmeste dagene om mensen ikke dukker opp! Mannen har bursdag på onsdag som kommer, så kanskje jeg skal ta test da - hadde jo evt vært en fin bursdagsgave! :D

Tror ikke egentlig at jeg er gravid, men man vet jo aldri ;)
kan ikke vi kjøpe test i morra? :p :o

Vi har hatt kjempekoselig besøk av et vennepar i kveld"! Spist god mat, drukket litt vin og pratet :D
Lillebror våknet et par ganger bare en time etter leggetid, men kom med en skikkelig promp, så jeg tror han hadde endel luft i magen etter mye mat i dag :D
Han har spist og sovet kjempebra, så jeg er spent på natten =)
Nå blir det senga her
OSLOTUR i morgen :D :D

Jeg synes bambusen er tettere enn ulla vi bruker nå... lilleba har jo mye bomull i seg. Men vi bruker sommerdrakt fra Nøstebarn i ull/silke, korte ermer og ben. Denn er gull når det er varmt!
Jeg synes igjen at bambusen er mye lettere og luftigere på huden ;) på dagtid svetter hun ikke om jeg har på henne passe lite klær, da går det fint med bomull, er på natta hun svetter mer :confused: ;)

Jeg synes igjen at bambusen er mye lettere og luftigere på huden ;) på dagtid svetter hun ikke om jeg har på henne passe lite klær, da går det fint med bomull, er på natta hun svetter mer :confused: ;)
Har du andre plagg fra Lilleba? Jeg synes det var veldig forskjell på Lilleba og Tiljamid. Stor forskjell på hvor mye bambus det er og..

Har du andre plagg fra Lilleba? Jeg synes det var veldig forskjell på Lilleba og Tiljamid. Stor forskjell på hvor mye bambus det er og..
Nei, nå snakker jeg kun på vegne av Tiljamid ;)

Back
Topp