Lørdag

Ja, det må være en av få fordeler med all snøen og kulda :p
Jeg gleder meg faktisk litt til vinteren jeg :p
Mest til høsten først, jeg er glad i høsten :D

Gratulerer med 10-mnd dagen til Eskil! Søte tassen..:)

Her var det min tur til å sove lenge i dag, men etter urolig natt fra Jenny sin side og varme tempeaturer, så var jeg sliten og sur da jeg stod opp.:p Etter litt mat og kaffe blei formen bedre, og der er jeg ganske enkel. Styres av blodsukkeret! ;)
I dag er det overskya, men varmt, og vi lurer på å dra innover i fjorden til foreldrene mine og sette line. Mannen har jobba på fiskebåt før og er godt kjent med denslags, mens jeg gjerne vil lære å egne lina, sette den, og dra opp maaaaasse fisk. :D Så kanskje jeg endelig får dreisen på filitering også.;)

Jeg har sovet lenge! Uten å bli uvel av det :p Tydelig at jeg trengte det.
Jeg har lagt Lillebror i sengen oppe og mannen har reist på fisketur! Teodor har besøk av en nabojente og de leker på rommet ved siden av Lillebror :o Ikke så lett å be 4-5-åringer leke stille :p :o
Ei venninne kommer snart på playdate med guttungen på 10 måneder som nettopp har tatt sine første fem skritt! Det er lenge siden vi har sett dem, så det blir stas!

Lillebror er 10 måneder i dag :D :D
Hurra!!

F016C7D7-E622-4FDA-B782-B3F9278638E3-8439-000008BD3C444EBF_zps38a99d20.jpg
7C9B8A5F-ABEA-4631-B6E7-9FD49BDA6C14-8439-000008BD4796A371_zpsbe72a21d.jpg

Hurra for søte lillebror:D:D:D

Jeg bare elsker den blå bukse tingen har har på:D:rolleyes: hvor er den kjøpt?

★sender fra pipe-gjøken★

Gratulerer med 10-mnd dagen til Eskil! Søte tassen..:)

Her var det min tur til å sove lenge i dag, men etter urolig natt fra Jenny sin side og varme tempeaturer, så var jeg sliten og sur da jeg stod opp.:p Etter litt mat og kaffe blei formen bedre, og der er jeg ganske enkel. Styres av blodsukkeret! ;)
I dag er det overskya, men varmt, og vi lurer på å dra innover i fjorden til foreldrene mine og sette line. Mannen har jobba på fiskebåt før og er godt kjent med denslags, mens jeg gjerne vil lære å egne lina, sette den, og dra opp maaaaasse fisk. :D Så kanskje jeg endelig får dreisen på filitering også.;)
SÅ herlig, jeg vil også fiske!!!

Hurra for søte lillebror:D:D:D

Jeg bare elsker den blå bukse tingen har har på:D:rolleyes: hvor er den kjøpt?

★sender fra pipe-gjøken★
Den er fra Tiljamid, kjøpt på guttelus.no, men det er flere nettbutikker som fører det merket :D

I dag er det regnvær og innevær her, er sliten etter ukas farting rundt omkring. Minsten har vært borte i 2 uker og kommer hjem snart, gleder meg :) Har kun hatt eldste hjemme 1 uke nå men i går reiste han til faren sin. Ha en strålende lørdag :)

Den er fra Tiljamid, kjøpt på guttelus.no, men det er flere nettbutikker som fører det merket :D

Takk :D haha guttelus.. for et morsomt navn :D hahah..

★sender fra pipe-gjøken★

Då ha eg å Fie vøre med fløtte lass nummer 1 av sekkert 50 :P Fekk Gumor tell Fie tell å va med, så ho kun ta å hold et øye med ho, ikje lætt å ska bær inn æske å sånt, når Fie e "all over the place" :P

Det e vaaarmt i dag, og Fie e IKJE glad i varme :/ Bi sur å slapp av den :/
Ho søv i 2.5 time først kvila, og sto opp i 11 tia, også ræsa vi tell leiligheta med ein gång etter ho ha spist, trudd ho sku klar å hold seg våken tell klokka 15 værtfall når ho ha søve så lenge tidligar på dagen, men neiiiida....vi for på besøk tell søstra mi etter at vi ha vøre med fløttelasse, men va der i 15 min, før då mått eg bære kjør heim, ho Fie va IKJE fornøyd over at vi sku på nå besøk...

Så no e vi heime igjen :)
Får sjå om eg kjør et lass i kveild med æske å sånt, ska hør me lillebror om han kan pass Fie, etter at ho e lagt seg, så kansje eg ska prøv å monter den der senga mi :)

Hiv me et bilde av fie åg, fra mobil tlf :-)
Fie sei at leiligheta e godkjent ;-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1375533573494.jpg
    1375533573494.jpg
    34,9 KB · Visninger: 20
Jeg har sovet lenge! Uten å bli uvel av det :p Tydelig at jeg trengte det.
Jeg har lagt Lillebror i sengen oppe og mannen har reist på fisketur! Teodor har besøk av en nabojente og de leker på rommet ved siden av Lillebror :eek: Ikke så lett å be 4-5-åringer leke stille :p :eek:
Ei venninne kommer snart på playdate med guttungen på 10 måneder som nettopp har tatt sine første fem skritt! Det er lenge siden vi har sett dem, så det blir stas!

Lillebror er 10 måneder i dag :D :D
Hurra!!

F016C7D7-E622-4FDA-B782-B3F9278638E3-8439-000008BD3C444EBF_zps38a99d20.jpg
7C9B8A5F-ABEA-4631-B6E7-9FD49BDA6C14-8439-000008BD4796A371_zpsbe72a21d.jpg

Gratulerer så mye med en 10 mnders Eskil-skatt i huset :cool05 :dance008 :dance011 :hug007 :gen014 :love017 Han er sååååå skjønn den gutten :love7

Du skulle ha ordna med barnevakt og dratt sammen med mannen da veittu!! ;)
Syns det er herlig å dra ut på sjøen.. Og fisking er kjempegøy (så lenge man får noe på kroken da) ;)
Ja, skulle det, men i dag orket jeg virkelig ikke å gjøre noe som helst! Deilig med en slapp dag innimellom all jobbingen :p Uvant for meg dette! Bare regnvær også!

Ja, skulle det, men i dag orket jeg virkelig ikke å gjøre noe som helst! Deilig med en slapp dag innimellom all jobbingen :p Uvant for meg dette! Bare regnvær også!
Åh, nesten så jeg savner litt regnvær så vi kan være inne og late oss litt ;) :p

Lik dem på facebook, så kan du få rabatt, de har kampanje nå! ;)
Åh..det skulle du ikke sagt...nå MÅ jeg jo ha ei til... :p
Idag tok vi kun tiljamidbuksa på, uten body, og da måtte jeg kneppe den helt inn! Er str 6-12mnd :eek: har altså brukt den i 6 måneder og kan hvertfall bruke den 6 måneder til :D

Back
Topp