Lørdag

hahaha ja det forstår jeg godt! :P jeg har ikke hatt problem med sommervarmen tidligere, for jeg er veeeeldig frysen.. men denne gangen reagerer jeg litt annerledes.. og jeg som tenkte at denne sommeren kom jeg til å være nede til den vekten jeg ønsket og skulle shoppe klær osv :P får ta det neste år da! :D
Hehe, du skal se at neste sommer er du sylslank uten å ha gjort noe for det, etter å ha løpt i ett etter tre barn ;) :p

Hehe, du skal se at neste sommer er du sylslank uten å ha gjort noe for det, etter å ha løpt i ett etter tre barn ;) :p

hahaah ja der sa du noe!:P Om ett år så er denne i magen på nesten samme alder som Liana, og hun nærmer seg 2:eek::D da blir det oftere turer til min mamma hvertfall:P (om vi ikke har fått skaffet oss hus) ;):)

Anita87 ; så utrolig nydelig Emira er... den toppen der har niesen min også. Hun elsker den :-)

Guttene dro til Libya idag. Uvant uten de her... savner lille rampegutten min. Men,idag sov Mina i to timer på morgen. Deilig for meg å få sovet ordentlig :-)

Leste akkurat at ca.1200 fanger i Bengazi har rømt.veldig farlige fanger. 120 mil unna mine gutter... ble veldig redd. Og de må virkelig holde seg unna hovedstaden.
Syntes det fortsatt er sykt at Udi mener at Libya er et trygt land... og at mannen min ikke har "særlig tilknytning til Norge". Syke Udi!!! Det er vel ikke uten grunn at Norge ikke har utenriksstasjon i Libya lenger.. frustrert!!!!!!

Sent from my GT-I9300

Anita87 ; så utrolig nydelig Emira er... den toppen der har niesen min også. Hun elsker den :)

Guttene dro til Libya idag. Uvant uten de her... savner lille rampegutten min. Men,idag sov Mina i to timer på morgen. Deilig for meg å få sovet ordentlig :)

Leste akkurat at ca.1200 fanger i Bengazi har rømt.veldig farlige fanger. 120 mil unna mine gutter... ble veldig redd. Og de må virkelig holde seg unna hovedstaden.
Syntes det fortsatt er sykt at Udi mener at Libya er et trygt land... og at mannen min ikke har "særlig tilknytning til Norge". Syke Udi!!! Det er vel ikke uten grunn at Norge ikke har utenriksstasjon i Libya lenger.. frustrert!!!!!!

Sent from my GT-I9300

Takk :D hun er et lite sjarmtroll som er veeeldig lik sin pappa :P jeg digger den toppen :D hun selv vil vel helst at alt skal være rosa, men hun syns akkurat den er fin og god å ha på :D

Oj også sååå mange fanger som har klart å rømme?:eek: skremmende!
Det er SÅ idiotisk! ikke særlig tilknytting til norge? en kone og 2 barn burde da være mer enn nok! De behandler mange så urettferdig:( har dere gitt opp norge, eller vil dere fortsatt prøve å få bo her begge to?

Takk :D hun er et lite sjarmtroll som er veeeldig lik sin pappa :P jeg digger den toppen :D hun selv vil vel helst at alt skal være rosa, men hun syns akkurat den er fin og god å ha på :D

Oj også sååå mange fanger som har klart å rømme?:eek: skremmende!
Det er SÅ idiotisk! ikke særlig tilknytting til norge? en kone og 2 barn burde da være mer enn nok! De behandler mange så urettferdig:( har dere gitt opp norge, eller vil dere fortsatt prøve å få bo her begge to?
Er usikker på hva vi skal. Er ikke kult å sette livet på vent i flere år til. Også blir det flere avslag sikkert. De er veldig urettferdige..... kjipt... må jo jobbe i 2 år for å kunne søke på nytt,ift til inntekt,pluss at det tar 6-10måneder å bare få et svar :-(

Sent from my GT-I9300

Anita87 ; så utrolig nydelig Emira er... den toppen der har niesen min også. Hun elsker den :-)

Guttene dro til Libya idag. Uvant uten de her... savner lille rampegutten min. Men,idag sov Mina i to timer på morgen. Deilig for meg å få sovet ordentlig :-)

Sent from my GT-I9300
Jeg leste det på nettet og tenkte på dere, faktisk.. Det går nok bra med dem, men jeg skjønner godt du blir engstelig! Dere får bare søke om igjen og om igjen!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Sent from my GT-I9300
Oioi, det hørtes skummelt ut ja:confused: Men de kommer nok tilbake i god behold skal du se;)

*Surfer mobilt*

Er usikker på hva vi skal. Er ikke kult å sette livet på vent i flere år til. Også blir det flere avslag sikkert. De er veldig urettferdige..... kjipt... må jo jobbe i 2 år for å kunne søke på nytt,ift til inntekt,pluss at det tar 6-10måneder å bare få et svar :-(

Sent from my GT-I9300

Det er helt tragisk! Så idiotisk system.. Kan tenke meg at det ikke er noe gøy å sitte å vente, vente, vente og vente:eek::( Dem skjønner ikke at det er liv det er snakk om..Man blir jo nesten behandla som en ting og ikke medmenneske!:(

Hahaha! Så morsomt, for Hermine gjør akkurat det samme:p her funker aaa i streng tone bedre enn nei, og distrahering bedre enn skjenn ;)

*Surfer mobilt*

Hehe, hun fikk da ikke skjenn, men virker ikke alle forstod at jeg tullet :biggrin
Bra det er flere med hyeleunge, under frokosten i dag smelte hun for det ene øret mitt med sine skarpe toner.
Får si til barnehagen at de gjerne må bruke ørepropper;)

Hehe, hun fikk da ikke skjenn, men virker ikke alle forstod at jeg tullet :biggrin
Bra det er flere med hyeleunge, under frokosten i dag smelte hun for det ene øret mitt med sine skarpe toner.
Får si til barnehagen at de gjerne må bruke ørepropper;)
Jeg skjønte at du tullet :-D
De får bruke dobbelt opp - ørepropper og hørselvern :-p

Tappatappa

Back
Topp