TakkGratulerer så mye med ei 11 mnders Hermine i huset♡♥♡ Tia går så innmari fort
Da er det nok mulig at tanna er årsaken til nattevåket
måtte dere få en god natt i natt
Ser ut som hu koser seg glugg der hu sitter i sandkassa si
![]()
*Surfer mobilt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye med ei 11 mnders Hermine i huset♡♥♡ Tia går så innmari fort
Da er det nok mulig at tanna er årsaken til nattevåket
måtte dere få en god natt i natt
Ser ut som hu koser seg glugg der hu sitter i sandkassa si
![]()
Jeg forventer et utslett i løpet av morgendagenhehe ja Emira våkner bestandig når bilen stopper
Stakkars liten da, ikke noe godt med feber akkurat.. fortsatt ikke noe annet som plager han? da er det nok 3 dagersfeberen isåfall..
Jeg forventer et utslett i løpet av morgendagen
Om han har i det hele tatt snev av feber igjen i morgen ettermiddage må vi dra til legen synes jeg!
TakkSå godt at det har kommet en tannKan nok være det som har plaget hun ja
Hurra for den fine jenta som er 1 måned fra å bli 1 år![]()
Tenk at hun er 11 måneder allerede!Takk
Hun begynte med samme lyden i søvne nå i kveldble bedre etter litt dentinox, så lurer på om vi får ennå ei fortann i morra
*Surfer mobilt*
Takk
Hun begynte med samme lyden i søvne nå i kveldble bedre etter litt dentinox, så lurer på om vi får ennå ei fortann i morra
*Surfer mobilt*
Hahaha! Så morsomt, for Hermine gjør akkurat det sammeHeisann
Gratulerer til Hermine med 11 mnd![]()
Vi har fått en bonus dag med godvær, skulle egentlig regne nå, så fornøyd med det
Lillemor er veldig rampete i dag, og får hun kjenn så ler hun bare av oss, dårlig trend det der, mannen er bekymret
Skulle ønske hun kunne slutte å hyle som hun gjør, det er fryktelig høyet og skjærende, uansett om hun er glad eller sint. Tror det er den nye mariah carey![]()
Iallfall ikke min babyBabyer er vel ikke akkurat kjent for å forstå forskjell mellom rett og galt og å følge beskjeder de får av mamma og pappa
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
He he, sånn kan det gå når du stopper for isHellu!
Vi har nettopp vært på kjøretur for å hente et bilsete vi har kjøpt for mamma som ønsket å ha et stående til se to yngste barnebarna!
Ungene sovnet i bilen, men Lillebror våknet da vi stoppet for p kjøpe oss is
Så det spørs om han er våken til 22.30 i kveld også
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ja der fikk jeg straffen for det forslagetHe he, sånn kan det gå når du stopper for is
*Surfer mobilt*
Det var det jeg og tenkte, så fik hun masse utslettJeg forventer et utslett i løpet av morgendagen![]()
Om han har i det hele tatt snev av feber igjen i morgen ettermiddage må vi dra til legen synes jeg!
Hjelper ikke på at det er så varmt! Er jo 14 grader ute i kveld så er hele 18 grader på soverommetja det kan jo hende.. ellers kan det nok gjøre litt vondt fram til tanna har kommet lenger ut også.. men dem kommer stort sett samtidig disse fortennene..får håpe dere får en rolig natt!
Takk! Ja det er helt surrealistisk altså!Tenk at hun er 11 måneder allerede!![]()
Hipp, hipp![]()
Hvor mange tenner har hun nå da?
På hvilken dag fikk hun utslett? Var feberen helt borte først?Det var det jeg og tenkte, så fik hun masse utslett
*Surfer mobilt*
HihTakk! Ja det er helt surrealistisk altså!
Nå er det 5 tenner!synd de fortenne kom nå i grunn, for hun så veldig morsom ut med bare hjørnetenner oppe
*Surfer mobilt*
Har han sovna igjen da?Ja der fikk jeg straffen for det forslaget![]()
![]()
Ja, til slutt. Litt over kl 22!Har han sovna igjen da?
*Surfer mobilt*
Hun hadde feber mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag var hun plutselig feberfri men ikke helt i slaget, hadde noen røde prikker da. Fredag var hun dekt av røde prikker! Søndag var det bortePå hvilken dag fikk hun utslett? Var feberen helt borte først?
Her begynte jo feberen på onsdag, om jeg ikke husker feil. Da Teodor hadde den barnesykdommen var feberen brått borte på dag 3, så kom utslettet med en gang.
Eskil har jo litt varmeutslett fra før, så jeg var litt usikker på om det hadde kommet noe nytt i dag.
Da får vi bare vente og se. Kommer ikke utslettet blir jeg litt bekymret for infeksjon el.Hun hadde feber mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag var hun plutselig feberfri men ikke helt i slaget, hadde noen røde prikker da. Fredag var hun dekt av røde prikker! Søndag var det borte![]()
Huff, ikke kjekt når de sliter sånn om kvelden!Ja, til slutt. Litt over kl 22!