Lørdag

Gratulerer så mye med ei 11 mnders Hermine i huset:D:D:D♡♥♡ Tia går så innmari fort;) Da er det nok mulig at tanna er årsaken til nattevåket:oops: måtte dere få en god natt i natt:):):) Ser ut som hu koser seg glugg der hu sitter i sandkassa si:D:p:rolleyes:;)
Takk:D

*Surfer mobilt*

hehe ja Emira våkner bestandig når bilen stopper ;):p
Stakkars liten da, ikke noe godt med feber akkurat.. fortsatt ikke noe annet som plager han? da er det nok 3 dagersfeberen isåfall..
Jeg forventer et utslett i løpet av morgendagen :p
Om han har i det hele tatt snev av feber igjen i morgen ettermiddage må vi dra til legen synes jeg!

Om han har i det hele tatt snev av feber igjen i morgen ettermiddage må vi dra til legen synes jeg!

Ja det ville jeg også gjort, hvertfall om han ikke har fått noe utslett ;) men tyder jo på at det er den sykdommen da.. siden han også bare har hatt feber..

Så godt at det har kommet en tann :D Kan nok være det som har plaget hun ja ;)

Hurra for den fine jenta som er 1 måned fra å bli 1 år:eek::D:D:D
Takk:)
Hun begynte med samme lyden i søvne nå i kveld :confused: ble bedre etter litt dentinox, så lurer på om vi får ennå ei fortann i morra :oops::p

*Surfer mobilt*

Hun begynte med samme lyden i søvne nå i kveld :confused: ble bedre etter litt dentinox, så lurer på om vi får ennå ei fortann i morra :oops::p

*Surfer mobilt*
Tenk at hun er 11 måneder allerede! :D
Hipp, hipp :D :D
Hvor mange tenner har hun nå da?

*Surfer mobilt*

ja det kan jo hende.. ellers kan det nok gjøre litt vondt fram til tanna har kommet lenger ut også.. men dem kommer stort sett samtidig disse fortennene..får håpe dere får en rolig natt!

Heisann:-)

Gratulerer til Hermine med 11 mnd:-) :wav

Vi har fått en bonus dag med godvær, skulle egentlig regne nå, så fornøyd med det :cool:
Lillemor er veldig rampete i dag, og får hun kjenn så ler hun bare av oss, dårlig trend det der, mannen er bekymret :rolleyes:
Skulle ønske hun kunne slutte å hyle som hun gjør, det er fryktelig høyet og skjærende, uansett om hun er glad eller sint. Tror det er den nye mariah carey :schocked028
Hahaha! Så morsomt, for Hermine gjør akkurat det samme:p her funker aaa i streng tone bedre enn nei, og distrahering bedre enn skjenn ;)

*Surfer mobilt*

Babyer er vel ikke akkurat kjent for å forstå forskjell mellom rett og galt og å følge beskjeder de får av mamma og pappa :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Iallfall ikke min baby :p

*Surfer mobilt*

Hellu!
Vi har nettopp vært på kjøretur for å hente et bilsete vi har kjøpt for mamma som ønsket å ha et stående til se to yngste barnebarna!
Ungene sovnet i bilen, men Lillebror våknet da vi stoppet for p kjøpe oss is :-p
Så det spørs om han er våken til 22.30 i kveld også :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
He he, sånn kan det gå når du stopper for is :p

*Surfer mobilt*

Det var det jeg og tenkte, så fik hun masse utslett ;):p

*Surfer mobilt*

ja det kan jo hende.. ellers kan det nok gjøre litt vondt fram til tanna har kommet lenger ut også.. men dem kommer stort sett samtidig disse fortennene..får håpe dere får en rolig natt!
Hjelper ikke på at det er så varmt! Er jo 14 grader ute i kveld så er hele 18 grader på soverommet:eek::cool: HETT! :p snuppa har kun ullpysj og ikke sovepose eller dyne :eek::p:cool:
Tanna var faktisk kommet kjempemye ut! Den har vokst bra langt ut før skinnet rundt sprakk! Ikke rart det gjør vondt altså! :confused:

*Surfer mobilt*

Tenk at hun er 11 måneder allerede! :D
Hipp, hipp :D :D
Hvor mange tenner har hun nå da?
Takk! Ja det er helt surrealistisk altså! :confused::p
Nå er det 5 tenner! :) synd de fortenne kom nå i grunn, for hun så veldig morsom ut med bare hjørnetenner oppe :p:D

*Surfer mobilt*

Det var det jeg og tenkte, så fik hun masse utslett ;):p

*Surfer mobilt*
På hvilken dag fikk hun utslett? Var feberen helt borte først?
Her begynte jo feberen på onsdag, om jeg ikke husker feil. Da Teodor hadde den barnesykdommen var feberen brått borte på dag 3, så kom utslettet med en gang.
Eskil har jo litt varmeutslett fra før, så jeg var litt usikker på om det hadde kommet noe nytt i dag.

Takk! Ja det er helt surrealistisk altså! :confused::p
Nå er det 5 tenner! :) synd de fortenne kom nå i grunn, for hun så veldig morsom ut med bare hjørnetenner oppe :p:D

*Surfer mobilt*
Hih :D

På hvilken dag fikk hun utslett? Var feberen helt borte først?
Her begynte jo feberen på onsdag, om jeg ikke husker feil. Da Teodor hadde den barnesykdommen var feberen brått borte på dag 3, så kom utslettet med en gang.
Eskil har jo litt varmeutslett fra før, så jeg var litt usikker på om det hadde kommet noe nytt i dag.
Hun hadde feber mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag var hun plutselig feberfri men ikke helt i slaget, hadde noen røde prikker da. Fredag var hun dekt av røde prikker! Søndag var det borte ;)

Hun hadde feber mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag var hun plutselig feberfri men ikke helt i slaget, hadde noen røde prikker da. Fredag var hun dekt av røde prikker! Søndag var det borte ;)
Da får vi bare vente og se. Kommer ikke utslettet blir jeg litt bekymret for infeksjon el.

Ja, til slutt. Litt over kl 22!
Huff, ikke kjekt når de sliter sånn om kvelden! :(
Hermine har også tullet fælt de siste to kveldene (etter at vi kom på hytta), og hun er vanligvis superenkel å legge så blir jo helt oppgitt :confused: lurer på om hun kan være overstimulert...for vi er ute hele dagen, treffer mange mennesker (er flere hytter rundt med familie i), vi er mye på tur osv. så hun er stuptrett når kvelden kommer men så begynner hun å le når hun blir lagt i senga :eek: reiser seg opp igjen, faller ned og ler og ler :confused: må holde meg for ikke å le av henne :p men så bruker hun 45 min på å roe seg ned og sovne!

Back
Topp