Lørdag

God morgen!
Her har vi hatt litt av ei natt med altfor mye lyd og lite søvn:confused::eek: resulterte i en halvvåken baby kl 06.30 som var stuptrøtt, men ikke fikk sove mer. 08 ga vi opp og sto opp! Oppdaga så at det har kommet ei fortann oppe nå:D satse på at det var årsaken til nattplagene!
Snuppa er 11 måneder idag!!! En måned til bursdag:eek::D:rolleyes::cool:
Nå koser hun seg i sandkassa hun har fått på hytta hos bestefar :)
1374911715282.jpg

*Surfer mobilt*

Så fin den ble :D:D:D Du er kjempe flink da! Jeg syns det kan være vanskelig å pynte med maripanlokk og marsipan generelt :P så holder meg ofte til smørkremer og sprøyteposer :P:D Snuppa di er sikkert stolt nå når hun får så fin hello kitty kake :D:D

Jeg synes den var grei til og være første gangen jeg lager kake med marsipanlokk:) Har hørt at fondant er mye lettere, men alt i alt synes jeg det gikk greit;) har laga en stor hello kitty kake ned snørkrem jeg også, men var faktisk lettere og lage marsipanlokk, så anbefaler og prøve det:) bare sørg for og ha nok melis på bordet når du kjevler den ut, også når du har lagt på lokket på kaka så børster du det forsiktig av igjen:) Ja, hu er fornøyd uansett, bare hu får kake:p;):D Jeg selv som synes det er gøy og prøve noe nytt:):D

Kan være varmt ja.. Men hun virket ikke no særlig varm. Hun sover i bare bleie, uten noe over seg. Merkelig.. Takk for det, håper det blir fint. Heldigvis ikke førti grader idag :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Deilig det ikke er så varmt idag, kjøligere her også idag:) 21 grader og overskya. Emmeth våkner ofte om det er varmt på rommet, selvom han kun har på bleie. Håper dere får en fin dag på tross av lite søvn:)

Go' morn gjengen! :P:)

Vi ble vekket av et skravletroll kl 6:45 idag :P tok ikke lange tida, så var Emira vekt også.. hehe..
Hadde Liana litt i senga vår, men hun blir så hyper av å være der og bare kaster seg rundt osv :P:D

Idag skal Liana til bestemor, mens vi andre drar til Kongsberg for å ta en siste tur før ferien er over for Emira ;):)
Hun har klart å spare 350 kr i sparebørsen sin, så hun skulle kjøpe seg en TV til å ha på rommet og en lastebil :P hahahah..

Hahaha, de er nå skjønne dessa små;) Emmeth også er likedan, da er det opp og hopp i senga og kravle rundt og så HAPPY:D Håper dere får en fin dag og at Emira får kost seg skikkelig hos bestemor:D:p;):)

God morgen!
Her har vi hatt litt av ei natt med altfor mye lyd og lite søvn:confused::eek: resulterte i en halvvåken baby kl 06.30 som var stuptrøtt, men ikke fikk sove mer. 08 ga vi opp og sto opp! Oppdaga så at det har kommet ei fortann oppe nå:D satse på at det var årsaken til nattplagene!
Vis vedlegget 23792

*Surfer mobilt*

Gratulerer så mye med ei 11 mnders Hermine i huset:D:D:D♡♥♡ Tia går så innmari fort;) Da er det nok mulig at tanna er årsaken til nattevåket:oops: måtte dere få en god natt i natt:):):) Ser ut som hu koser seg glugg der hu sitter i sandkassa si:D:p:rolleyes:;)

God morgen!
Vis vedlegget 23792

*Surfer mobilt*

Så godt at det har kommet en tann :D Kan nok være det som har plaget hun ja ;)

Hurra for den fine jenta som er 1 måned fra å bli 1 år:eek::D:D:D

Jeg synes den var grei til og være første gangen jeg lager kake med marsipanlokk:) Har hørt at fondant er mye lettere, men alt i alt synes jeg det gikk greit;) har laga en stor hello kitty kake ned snørkrem jeg også, men var faktisk lettere og lage marsipanlokk, så anbefaler og prøve det:) bare sørg for og ha nok melis på bordet når du kjevler den ut, også når du har lagt på lokket på kaka så børster du det forsiktig av igjen:) Ja, hu er fornøyd uansett, bare hu får kake:p;):D Jeg selv som synes det er gøy og prøve noe nytt:):D

ja jeg har laget fondang èn gang før, og syns det var MYE bedre å bruke.. den ble så lett og smidig ;):) men da lagde jeg bare hello kitty form til å ha oppå kaken da, og resten var dekt med smørkrem ;):)

haha sNørkrem hørtes godt ut :P:D hihi.. Det tar jo en del tid med smørkrem om man er nøye:eek: men jeg har så liten erfaring med å lage pynt av marsipan, så blir litt frustrert når det ikke blir som jeg vil :P haha..
hehe ja barn er vel mest opptatt av å spise kaken :P:D heldigvis! :D

Emira ønsker seg tingeling kake til bursdag:eek: men vurderer barbiekake ;):) får se..er lenge igjen :D

Hahaha, de er nå skjønne dessa små;) Emmeth også er likedan, da er det opp og hopp i senga og kravle rundt og så HAPPY:D Håper dere får en fin dag og at Emira får kost seg skikkelig hos bestemor:D:p;):)

hahaha ja det nytter hvertfall ikke å ta hun opp i senga hvis vi ønsker å "sove" videre :P for hun bråker og hyler av glede og bare surrer rundt i den senga :P at det skal være så gøy?:eek::P:D

Takk:) Vi reister snart (om denne vaskemaskina blir ferdig snart);)

ja jeg har laget fondang èn gang før, og syns det var MYE bedre å bruke.. den ble så lett og smidig, også er den helt hvit ;):) men da lagde jeg bare hello kitty form til å ha oppå kaken da, og resten var dekt med smørkrem ;):)

haha sNørkrem hørtes godt ut :p:D hihi.. Det tar jo en del tid med smørkrem om man er nøye:eek: men jeg har så liten erfaring med å lage pynt av marsipan, så blir litt frustrert når det ikke blir som jeg vil :p haha..
hehe ja barn er vel mest opptatt av å spise kaken :p:D heldigvis! :D

Emira ønsker seg tingeling kake til bursdag:eek: men vurderer barbiekake ;):) får se..er lenge igjen :D

Her er kaken jeg lagde til hennes 3årsdag :D Sjokoladekake med smørkrem og marshmallow-fondant til pynting ;):D
790_345017445597312_1172189567_n.jpg

God Morgen jenteee :)

Eg å Fie søv helt tell klokka 9 i dag :D woohoo!
Eg ha no rydda å årna å sånt tell mamma kjæm :)

Når Fie ska søv kvila si, då ska eg pakk å sånt tell eg ska på festival i kveill ;) Eller plattingfæst som det heit :)
Då må eg ha telt, sovepose å sånner teng :)

Gled meg, håp at snuppa e snill med bæstemora si ;)

Heisann:-)

Gratulerer til Hermine med 11 mnd:-) :wav

Vi har fått en bonus dag med godvær, skulle egentlig regne nå, så fornøyd med det :cool:
Lillemor er veldig rampete i dag, og får hun kjenn så ler hun bare av oss, dårlig trend det der, mannen er bekymret :rolleyes:
Skulle ønske hun kunne slutte å hyle som hun gjør, det er fryktelig høyet og skjærende, uansett om hun er glad eller sint. Tror det er den nye mariah carey :schocked028

Heisann:-)

Gratulerer til Hermine med 11 mnd:-) :wav

Vi har fått en bonus dag med godvær, skulle egentlig regne nå, så fornøyd med det :cool:
Lillemor er veldig rampete i dag, og får hun kjenn så ler hun bare av oss, dårlig trend det der, mannen er bekymret :rolleyes:
Skulle ønske hun kunne slutte å hyle som hun gjør, det er fryktelig høyet og skjærende, uansett om hun er glad eller sint. Tror det er den nye mariah carey :schocked028
Babyer er vel ikke akkurat kjent for å forstå forskjell mellom rett og galt og å følge beskjeder de får av mamma og pappa :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Hehe, takk for det:)
Altså, den er litt skjeiv og sånn, men Mathea blir nok glad for det:)
Jeg hata og bake før, og fikk ikke til, men så kom interessen for det, har best likt og lage mat før jeg begynte med baking også. Er lettere enn man tror, men sånn er det jo med alt:) Gjestene kommer kl 13.00, så er ei stund til, i mellomtia slapper vi av og ser på film:D

Hehe,Sorry-jeg mente jo Mathea;-) Ikke lett å holde styr på alle her inne:-)
Håper dere har hatt en fin feiring i dag:-)

Hellu!
Vi har nettopp vært på kjøretur for å hente et bilsete vi har kjøpt for mamma som ønsket å ha et stående til se to yngste barnebarna!
Ungene sovnet i bilen, men Lillebror våknet da vi stoppet for p kjøpe oss is :-p
Så det spørs om han er våken til 22.30 i kveld også :-p

God kveld!
Vi har kjørt i fem timer i dag og havna i Charlottenberg. Skal møte et vennepar her i morra, så da kræsjer vi på Thon Hotell i natt.;)
Vi har lillemor for kvelden, men det var ikke barebare. Hun kasta og vrei på seg, og gråt utrøstelig i halvsøvne- tydelig plaga av noe. Ga en paracet, men plagene ga seg ikke med det første gitt. Nå sover hun heldigvis søtt, og vi skal kose oss med boks-cola og ostepop!! :D

God kveld!
Vi har kjørt i fem timer i dag og havna i Charlottenberg. Skal møte et vennepar her i morra, så da kræsjer vi på Thon Hotell i natt.;)
Vi har lillemor for kvelden, men det var ikke barebare. Hun kasta og vrei på seg, og gråt utrøstelig i halvsøvne- tydelig plaga av noe. Ga en paracet, men plagene ga seg ikke med det første gitt. Nå sover hun heldigvis søtt, og vi skal kose oss med boks-cola og ostepop!! :D
Uffda, så kjedelig at hun ikke var i slaget :-/

God kveld :) vi har hatt en fin tur kongsberg og notodden idag sammen med Emira :) var meldt regn her også,men var kjempe fint vær! Kosa oss med mat, is, og Emira har fått kjøpt seg noen leker for sparepengene sine:) et rosa slott med en liten prinsesse pony, 2 pony til som "følger med" og en rosa pony bamse:D også kommer hun hjem og sier "jeg hater hester":p tror ikke hun forstår hva ordet "hater" betyr:p

noen bilder av dagen har jeg også :D

1374953844339.jpg1374953856526.jpg1374953870897.jpg1374953879650.jpg1374953893783.jpg1374953907409.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hellu!
Vi har nettopp vært på kjøretur for å hente et bilsete vi har kjøpt for mamma som ønsket å ha et stående til se to yngste barnebarna!
Ungene sovnet i bilen, men Lillebror våknet da vi stoppet for p kjøpe oss is :p
Så det spørs om han er våken til 22.30 i kveld også :p

haha han kjente nok lukten av is tenker jeg :P Hvordan er formen hans?

haha han kjente nok lukten av is tenker jeg :P Hvordan er formen hans?
Spørs nok om det var fordi vi stoppet bilen :-p
Tror han sovnet nå...
Formen er nok bedre, har ikke målt feber da han ikke virker så glovarm lenger. Men formen er litt så som så.

Spørs nok om det var fordi vi stoppet bilen :p
Tror han sovnet nå...
Formen er nok bedre, har ikke målt feber da han ikke virker så glovarm lenger. Men formen er litt så som så.

hehe ja Emira våkner bestandig når bilen stopper ;):P
Stakkars liten da, ikke noe godt med feber akkurat.. fortsatt ikke noe annet som plager han? da er det nok 3 dagersfeberen isåfall..

Back
Topp