Lørdag

Bébbe

Elsker forumet
God morgen jenter!
Jeg skal snart kjøre på jobb, må bare drikke litt kaffe først :)
Her er det sol og lette skyer. Det er meldt sol på ei værmelding og regn på ei anna, så vi får se hva det blir til.

Snuppa vår holder oss i ånde om dagene. Hun synst det er supergøy å reise seg opp etter ting og deise i gulvet med vilje. Hun setter seg ned også, men slenger seg ofte ned på rygg mens hun holder hodet oppe og skrattler.
Hun er også veldig rampete, og elsker å gjøre det hun ikke har lov til. Det er full fart hele dagene unntatt når hun sover dubben sin :) hun jabber i vei hele dagen, og er velsig høylytt. Kan si mamma, pappa, nei, ja, nam, ball. Artig at hun lærer så fort for tiden, men begynner å føle på at hun snart ikke er baby lenger. Synst det er litt vemodig på en måte, men samtidig veldig kjekt at hun vokser og utvikler seg som hun skal :) tiden flyr ihvertfall! :)

Vi har hatt supert vær siste uka, og har bada, grilla, malt hjs og solt oss. Nå er så og si hele huset malt, og det er deilig å tenke på! :)
Når jeg er ferdig på jobb, så blir det hjemmekos og avslapping. Mistenker at det blir tidlig kveld på meg siden jeg sto opp klokka 05.00 og la meg klokka 00.30. Lærer jo aldrig heller ;)

Ha en super dag jenter :) titter innom i ny og ne, men det blir lite skravling når det er så fint vær ;)

Blir godt å legge seg tidlig idag ksn jeg tenke meg. Sovnet nærmere hslv tolv. Til fem.
Lillegutt og pappaen har reist til Libya idag. Trist. Heldigvis bare 3 dager. Er ikke ofte Mina og jeg er alene.. så vi får prøve å kose oss på stranden med is og mat :-)

Vi spiste deilig is igår. 2 store kuler med pistajis,kjeks,krem og stjerneskudd ble 12 kr :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1374903990240.jpg
    1374903990240.jpg
    41,6 KB · Visninger: 28
Hei og hå!
Jeg er klar for dagvakt og har spist frokost med Lillebror. Må vekke mannen straks slik at jeg får reist.
Blir nok en stille dag på jobb. Lørdag OG feie - tipper jeg ikke får liv i guttene jeg jobber med før tidligst tolv :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

God morgen!
Her sov Elise til 7:30! Ikke så rart kanskje, hun var våken mellom 4 og 5 også.. Skrek og holdt på. Aner ikke hva det skyldes :/ hun er heldigvis blid og fornøyd idag da :) vi skal på foldvik familiepark idag har vi tenkt.. Det blir stas! (Må bare se når sambo har tenkt å stå opp.. Arg. Bittelitt irritert på han idag :p) ha en fin dag, folk!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei og hå!
Jeg er klar for dagvakt og har spist frokost med Lillebror. Må vekke mannen straks slik at jeg får reist.
Blir nok en stille dag på jobb. Lørdag OG feie - tipper jeg ikke får liv i guttene jeg jobber med før tidligst tolv :-p

Hehe, det høres jo ut som en grei arbeidsdag! God vakt :)

Blei vekka kl 5 av kuer idag tidlig, bjellene Bråker sånn. Så Neline våkner selvsagt av det.. hu lå i senga til halv 7, men så var det stopp:p

Jeg fikk bakt ferdig igår var ferdig kl 23.00;) Skal legge inn bilder av ostekaka og verdens beste seinere idag, glemte og ta bilde av de:oops:
Her kommer ett Bilde av Hello Kitty kaka:) Første gang jeg har laget noe som helst med marsipanlokk:pså blei ikke perfekt, men det får gå:oops::eek:

1374906745486.jpg

Så utrolig flink hu er:D:D:D Hihi, ja er gang i rompa på dessa små nå:p;):D Ha en fiin dag på jobb:):):)

Hei og hå!

Ha en fin dag på jobb, søte du:):):)

God morgen!
Her sov Elise til 7:30! Ikke så rart kanskje, hun var våken mellom 4 og 5 også.. Skrek og holdt på. Aner ikke hva det skyldes :/ hun er heldigvis blid og fornøyd idag da :) vi skal på foldvik familiepark idag har vi tenkt.. Det blir stas! (Må bare se når sambo har tenkt å stå opp.. Arg. Bittelitt irritert på han idag :p) ha en fin dag, folk!

Kanskje det har vært varmt for henne? Da pleier Emmeth og våkne en del. Ha en fin tur til parken idag:) Håper dagen blir knall:):D;)

God morgen!

Hvor er foldvik? Kos dere masse :-) Hvorfor irritert på gubben? Hehe. Så bra hun er fornøyd idag :-)

Sent from my GT-I9300

Hehe, det høres jo ut som en grei arbeidsdag! God vakt :)

Litt kjedelig men :-p
Har med strikketøy :-D
Og så vil keg jo gjerne bli kjent med de, så jeg får prøve å få de opp og ut!

Kanskje det har vært varmt for henne? Da pleier Emmeth og våkne en del. Ha en fin tur til parken idag:) Håper dagen blir knall:):D;)
Kan være varmt ja.. Men hun virket ikke no særlig varm. Hun sover i bare bleie, uten noe over seg. Merkelig.. Takk for det, håper det blir fint. Heldigvis ikke førti grader idag :D

Hvor er foldvik? Kos dere masse :-) Hvorfor irritert på gubben? Hehe. Så bra hun er fornøyd idag :-)

Sent from my GT-I9300
Foldvik er mellom Larvik og stavern. Det er em familiebondegård, men de har tog og hoppepute og masse andre aktiviteter også :) bare småting jeg er irritert på, kan nok ikke utbrodere det på nettet :p hihi

Blei vekka kl 5 av kuer idag tidlig, bjellene Bråker sånn. Så Neline våkner selvsagt av det.. hu lå i senga til halv 7, men så var det stopp:p

Jeg fikk bakt ferdig igår var ferdig kl 23.00;) Skal legge inn bilder av ostekaka og verdens beste seinere idag, glemte og ta bilde av de:oops:
Her kommer ett Bilde av Hello Kitty kaka:) Første gang jeg har laget noe som helst med marsipanlokk:pså blei ikke perfekt, men det får gå:oops::eek:

Ikke perfekt??Den så da virkelig helt perfekt ut!!!Du er kjempeflink:-)
Skulle ønske jeg og kunne sånt!Tipper Neline blir storfornøyd:-)
Kos dere med bursdagsfeiring!!

Ikke perfekt??Den så da virkelig helt perfekt ut!!!Du er kjempeflink:)
Skulle ønske jeg og kunne sånt!Tipper Neline blir storfornøyd:)
Kos dere med bursdagsfeiring!!

Hehe, takk for det:)
Altså, den er litt skjeiv og sånn, men Mathea blir nok glad for det:)
Jeg hata og bake før, og fikk ikke til, men så kom interessen for det, har best likt og lage mat før jeg begynte med baking også. Er lettere enn man tror, men sånn er det jo med alt:) Gjestene kommer kl 13.00, så er ei stund til, i mellomtia slapper vi av og ser på film:D

Go' morn gjengen! :P:)

Vi ble vekket av et skravletroll kl 6:45 idag :P tok ikke lange tida, så var Emira vekt også.. hehe..
Hadde Liana litt i senga vår, men hun blir så hyper av å være der og bare kaster seg rundt osv :P:D

Idag skal Liana til bestemor, mens vi andre drar til Kongsberg for å ta en siste tur før ferien er over for Emira ;):)
Hun har klart å spare 350 kr i sparebørsen sin, så hun skulle kjøpe seg en TV til å ha på rommet og en lastebil :P hahahah..

Back
Topp