Lørdag

Stakkars liten :( men godt at du til slutt fikk i hun melk! Håper virkelig at hun sover godt inatt og ikke har det så ille imårra.. ikke lett å bli 10 mnd. :p man får veldig vondt når de hylskriker og man ikke kan gjøre noe med det eller vet helt hva problemet er :( DEN følelsen går aldri over!..

Ja, det e vanskele førr meg åg, kjenn meg nestn på gråtn når eg ikje helt veit ke eg ska jr, og eg ha prøvd alt! Meeen paracetn funka :) Og ho søv enda :D

Faen, har fått uvi... og da blir det fort nyrebekkenbetennelse siden jeg har hatt det nye før:mad:

Har 3+ på både leukocytter og blod.
Den øverste er sånn den skal se ut om den er negativ og under er den jeg tok
Vis vedlegget 22957
Huff da, du får komme deg hos legen fort.
Får man kjøpt slike tester på apoteket?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

åja? det blir kansje mye tynnere der å siden tenner stadig beveger seg utover mot tannkjøttet? vanskelig å si.. men har fortennene hans kommet ut ordentlig nå eller?
Ja, de er helt ute :D

En hjemmedag er jo kos når man har vært på farta en stund da :) heldige dere som har hage! :D
Hihi, er ikke mye hage å skryte av da :p
Vi bor i midten av tre leiligheter i rekke, så vi har en liten flekk på hver side :p :D

Håper virkelig ikke du må gå gjennom dette hverdag i en stund :(
Nei, det holder med bekkenet som er skikkelig vondt på høyre side:eek:

Huff da, du får komme deg hos legen fort.
Får man kjøpt slike tester på apoteket?

Ja, er vel 100 el noe sånne strips i pakka;) Kjøper det på Boots apotek. Vi har det pga Neline, hennes urin må sjekkes jevnlig.. Har hatt litt vondt i ryggen, så tenkte det var det som var på gang!

Ja, er vel 100 el noe sånne strips i pakka;) Kjøper det på Boots apotek. Vi har det pga Neline, hennes urin må sjekkes jevnlig.. Har hatt litt vondt i ryggen, så tenkte det var det som var på gang!
Bra du sjekket, mamman min mistet ene nyren sin på grunn av betennelse:(

Nei, jeg har ikke tolket det som alvorlig nok til å gjøre det?
Han begynte å blø i tannkjøttet fordi han falt, har ikke slått opp tennene eller noe slikt

Ah, okei, da misforsto jeg, trodde han hadde slått tennene:( Men uansett ikke noe godt og slå tannkjøttet sitt!

Bra du sjekket, mamman min mistet ene nyren sin på grunn av betennelse:(

Oi, det hørtes veldig alvorlig ut:( Var det nyrebekkenbetennelse?:( Håper det går bra med henne<3

Jeg og mannen har vært ute i båt og fiska makrell i kveld :D fikk fem små stykker, som skal bli lunsj i morgen ;) ble rimelig søkkvåt, pga regn, og iskaldt!!! Så nå skal det smake med en kopp te og litt mørk sjokolade med mandler i :rolleyes:

hahaha så tøff hun er da, som bare ler og drar videre på utflukten sin :P heheeh.. av og til virker det som om dem må stoppe opp å tenke om dem skal gråte eller le :P
Hehe, ja, hvis vi sier ooops eller oi når hun har slått seg så begynner hun å gråte :p så er best å holde stilt og se om hun begynner å gråte eller ikke ;)

Ja, det e vanskele førr meg åg, kjenn meg nestn på gråtn når eg ikje helt veit ke eg ska jr, og eg ha prøvd alt! Meeen paracetn funka :) Og ho søv enda :D

uff :( *klem*.. Vet åssen du har det! Man får jo så vondt av å se barna sine ha det vondt.. har ofte vært på gråten selv når det har vært sånn her.. Men så godt at paraceten funka!:D Da vet du at det hjalp nå, og hvis det skulle bli veldig ille inatt, så er det jo bare å gi en til ;) viktig for dere begge å få god nattesøvn!

ja det er jeg enig med :P hehe.. satte oss ut litt når det ble skygge ved vår inngang :) da var det godt, for det blåste litt.. hehe.. men så har vi Emira da, som er redd for vind :P og hun maste bare om å gå inn igjen.. hahah..
Redd for vind??? :eek: :p haha, stakkars!

Hihi, er ikke mye hage å skryte av da :p
Vi bor i midten av tre leiligheter i rekke, så vi har en liten flekk på hver side :p :D

bedre enn ingenting vel ;) hehe.. vi har bare et fellesområde som overhode ikke blir tatt vare påo_O tror gresset har blitt kippet 2 ganger i år! og lekeaparatene for barn er råtne og slitte :( har vært her i minst 20 år, og det meste er av tre :P hehe..

Nei, det holder med bekkenet som er skikkelig vondt på høyre side:eek:

Ja syns det holder for deg altså! for det er hvertfall ikke lett å gå med kvalme og oppkast når man har en liten som er avhenging av deg :(

Hehe, ja, hvis vi sier ooops eller oi når hun har slått seg så begynner hun å gråte :p så er best å holde stilt og se om hun begynner å gråte eller ikke ;)

ja barn er sånn :P hehe ofte venter de på foreldres reaksjon.. hvis man tar det med godt humør og ler når de smådetter, så er det ofte det smitter over på dem :) hehe.. luringene :P

Back
Topp