Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine de er, der de koser seg i skyggen!
Her går quoten bananas igjenSom mamma är det nog enklare att få egen vårdnad än vad pappan har, tyvärr i vissa fall.
Men ni kanske skulle fundera på att gå till kommunens familje hjälp och prata om det?
Vad säger barnet? Trist när barnet inte vet när pappan dyker upp men kanske bättre att sätta sig och prata med varandra för att komma fram till en lösning.
Oh no, kom kvalmen nå
Håper den blir borte like fort som den komPrøv evt akupunktur for det også
Hørt det skal hjelpe med bare ett par behandlinger. Ikke akkurat så veldig gøy når man har ei lita aktiv tulle og ta seg av i tillegg:O
Haha, bare å henge iNo ha eg fått tilgang til det "hemmlige" forumetÅH, guuud ke dåkk ha skreve! har jo ein heltids jobb å les alt det der
![]()
Nei i dag har jeg vært i crappy humør, så nasse stakkars har fått mest pappakos i dag. Vi har vært en tur i byen, det var drepen for bekkenet.
Hvorfor finner jeg ikke forumet? Må være veldig dumHaha, bare å henge i![]()
Så kos at dere får til et lite treffHåper noen tar turen til tr.heim en gang
Vi har min svigermor på besøk, nasse ser ut til å like besøk ganske godt. Blir vel en tur ned til byen etter hvert.
Ikke noe finvær i dag heller, så man få kle seg godt.
Er kvalm i dag, så håper det går over, har glemt hvor j**lig det var![]()
Herlig!Elise er klar for sabeltann i dyreparken Vis vedlegget 22938ha en fin dag, jenter!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Se på de kjekkasene da!!
Elise er klar for sabeltann i dyreparken Vis vedlegget 22938ha en fin dag, jenter!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Herlig, enn at du snart er 30 uker![]()
Så fiiiin ei lita tulle <3 Fie har også det der å åpn å lokk skap å skuffer! Hend seg at ho klæm fengran...men går fort overSååå fiiin ei farga på veggen
Vart jo mysje beire
![]()
FLINKA, imponert over degHelt utrolig hva du orker samtidig med at du har 2 tuller og en liten skatt i magen<3
Gleder meg til og se den endelig resultatet, om du legger ut bilder da*hint hint* hahaha..
Her så er jentene hos svigermor og de skulle på åpen gård idag, så de er nok ikke hjemme før ikveld. Emmeth sover dagens første lur og jeg koser meg med BV og en kopp kaffe, mannen spiller PS3, whats new der lissom^^ Lørdagsgodt er shoppa inn her også
Vurderer og kjøpe elektrisk jepp til jentene nå til bursdagen til Mathea, Neline har bursdag i nov, så da kan man ikke bruke den. Så vurderer hu får en også nå, også bare en liten ting til bursdagen hennes*tenke tenke*
Her er lørdagsgodt allerede kjøpt![]()
Det blei utrolig fint
Nåmmin, se på den lille søøøte snuskefrøkna dere har<3 Hu er til og spise opp og bare skviiisemosekose med<3<3<3
Faen, har fått uvi... og da blir det fort nyrebekkenbetennelse siden jeg har hatt det nye før
Har 3+ på både leukocytter og blod.
Den øverste er sånn den skal se ut om den er negativ og under er den jeg tok
Vis vedlegget 22957