å så herlig! også så deilig å treffes når det er så fint vær!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å så herlig! også så deilig å treffes når det er så fint vær!
Vi har vært på tur idagfunnet multer og blåbær, Hermine syntes det var stas å finne nam i lyngen
surt og kaldt, og tildels ganske vått, men snuppa satt varmt og tørt likevel
Vis vedlegget 22963
*Surfer mobilt*
Imponerende! Jeg er megapyse på å bade i noe som ikke er oppvarmet basseng :-DTeodor har bada i Lågen i dag!
Vis vedlegget 22976
Vi bada alle sammen
Fy! Så kaldt...! Men det er så varmt i dag, så det var bare deilig![]()
Stakkars lita. Eskil har slått fortennene oppe litt, og begynner å blø veldig lett på samme sted!mye fra meg her plutselighehehe..
Emira og samboer er på butikken en tur for å kjøpe noe for varmen! Er VARMERE enn 30 grader i skyggen her idag! så holder oss for det meste inne hvor det er bitte litt kjøligere
Istad slo Liana seg skikkeligbegynte å blø fra munn etter et fall, tror hun slo seg sånn at tennene hun har nede kom opp i tannkjøttet på overmunn! For var der det kom blo
Ett eller annet skjedde mens jeg var på do, og samboer fikk det akkurat ikke med seg.. men tror Emira var litt medskyldig, for hun ble livredd stakkars og ville ikke fortelle hva som skjedde
ikke så rart hun blir redd heller da, når hun ser lillesøster med blod i ansiktet.. hehe.. men gikk bra, og stoppa fort å blø
heldigvis var det ikke tennene hun slo
![]()
Ja han imponerte meg og!Imponerende! Jeg er megapyse på å bade i noe som ikke er oppvarmet basseng :-D
sendt via bv app til Android!
Oi, SÅ varmtFine bilder av to fine jenter!her det er nå 32 grader i skyggen!
så vi holder oss inne hvor det er bitte litt kjøligere
håper dere hadde en kjempe fin tur!
![]()
Huff, er så slitsomt for både liten og stor når de små har vondt! Får håpe paracetten hjelper henne å sove da! God bedring!Stakar lille mamma si <3 Ho plages så i dagFækk ikje i ho middag, bære et par vaffelbita, så prøvd eg å gje ho melk etterpå (men ho vill aldri ha melk utn om når ho legg seg) men deeet gjekk jo rett væst, og det vist eg egentle...så eg la ho i senga, og då fekk eg i ho 60ml :/ ikje mysje, men beire enn ingenteng.
Så søv ho i en time, også bråvåkna ho å hyyylskreik! Så eg mått gå rundt å bær på ho å trøst ho, så smørt eg tennern hennes me dentinox, også sku eg gje ho grøt, men ho begynnt å hylskrik så snrt ho såg tripp trapp stoln
Så eg prøvd å sætt meg i stua å gje ho mens ho satt i fanget, men neeeeiiiiiida....så eg prøvd melk (igjen) men nei.
Så då bar eg ho opp på bade å ga ho paracet, også fekk ho bad, så smørt eg tennern me dentinox igjenn, også la eg ho, og ga ho melk...då drakk ho 200mlTakk å pris førr det!
Ho e dårli i magen åg i dag.....bærsja mye mye meir enn ho bruk å jr :/
Håp at ho bi beire tell i mårra, og at ho får søv i natt
Stakar mamma si lille tulla <3 Får så ont i mamma hjerte når ho skrik sånn hysterisk![]()
Huffda, så kjipt! Kjør på med tranebær og appelsinjuiceFaen, har fått uvi... og da blir det fort nyrebekkenbetennelse siden jeg har hatt det nye før
Har 3+ på både leukocytter og blod.
Den øverste er sånn den skal se ut om den er negativ og under er den jeg tok
Vis vedlegget 22957
Så flink og fornuftig karTeodor ville kjøpe Elias-potetgull på butikken i går! Men vi snakket om at vi ikke kunne spise så mye som på ferien og at han kunne kjøpe det om han klarte å spare det til i dag![]()
![]()
Det gikk bra det![]()
Stakkars lita. Eskil har slått fortennene oppe litt, og begynner å blø veldig lett på samme sted!
Nei, godt er det nok ikke!Ja husker du skrev om detenda skumlere når det er tenner dem slår da! så det er bra det gikk fint med Eskil
men skal si jeg ble redd når jeg så blod ved munnen hennes
tenkte på tennene med engang.. men kan ikke ha vært godt å slå hull i tannkjøttet med sine egne tenner..
Stakar lille mamma si <3 Ho plages så i dagFækk ikje i ho middag, bære et par vaffelbita, så prøvd eg å gje ho melk etterpå (men ho vill aldri ha melk utn om når ho legg seg) men deeet gjekk jo rett væst, og det vist eg egentle...så eg la ho i senga, og då fekk eg i ho 60ml :/ ikje mysje, men beire enn ingenteng.
Så søv ho i en time, også bråvåkna ho å hyyylskreik! Så eg mått gå rundt å bær på ho å trøst ho, så smørt eg tennern hennes me dentinox, også sku eg gje ho grøt, men ho begynnt å hylskrik så snrt ho såg tripp trapp stoln
Så eg prøvd å sætt meg i stua å gje ho mens ho satt i fanget, men neeeeiiiiiida....så eg prøvd melk (igjen) men nei.
Så då bar eg ho opp på bade å ga ho paracet, også fekk ho bad, så smørt eg tennern me dentinox igjenn, også la eg ho, og ga ho melk...då drakk ho 200mlTakk å pris førr det!
Ho e dårli i magen åg i dag.....bærsja mye mye meir enn ho bruk å jr :/
Håp at ho bi beire tell i mårra, og at ho får søv i natt
Stakar mamma si lille tulla <3 Får så ont i mamma hjerte når ho skrik sånn hysterisk![]()
Oi, SÅ varmtja da blir det pest eller kolera
men velger heller varme i juli enn høstvær
![]()
Hermine er i seng og nå skal vi grille reinkjøtt
Hun har lekt ute hele ettermiddagen og jammen meg kommer ikke lille rusket seg langt på alle fire altså! Plutselig kom hun rullende ned gressbakken ovenfor hytta, hun ble litt fortumla men så lo hun bare og krabba videre, lille turbotrollet!![]()
Nei, godt er det nok ikke!
Men det virker som han begynner å blø veldig fort etter at han slo seg den første gangen. For de andre gangene har det ikke sett så hardt ut, og det har skjedd bare han har "lent" tennene/munnen på kanten av IKEA-stolen sin...
Ja takk til mere finvær, selvom vi blir daffe på kvelden!
Helt supert utevær i dag og ungene har kost seg masse!
Vi vurderte Hunderfossen i morgen, men jeg tror vi alle har godt av en rolig hjemmedag i sola/skyggen i hagen og bare ta det som det kommer!
Og et vennepar av oss er på vei sørover på ferie og passerer byen her på formiddagen, så da får vi tatt i mot dem på kaffebesøk også![]()