Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt morgen-bilder hos oss
Liana er totalt hekta på skap og skal åpne, lukke, åpne, lukkeman kan også se den ene veggen vi malet.. (over døra er den gammle fargen)
Vis vedlegget 22935
Vis vedlegget 22936
Litt frokost og dessert må man ha
Vis vedlegget 22937
Vis vedlegget 22939
Vis vedlegget 22940
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja, huff! den der fløttinga :/ også bi det fløtting omtrent samtidig som ho ska begynn i barnehagen og eg ska begynn på skola samme mnd!!! HOFF!!!! det bi MYE stress den mnd regn meg med! Men når eg ha fått årna oss i leiligheta, så tar eg restn å pynting å åring etter at ho e lagt segSå lenge vi får inn sengern vårres, og de vanlige bruksting, så tar eg restn med ei avslpappa innstilning
E veeeldi spent på Fie sin første dag i Barnehagen....Ska tell byen i neste uka å årn litt meir barnehage kleia tell ho, og kansje en søøt litn barnehage sekk![]()
God morgen![]()
Jeg og Simone sto opp klokka 06.15. Da var vi begge uthvilt så det var ikke vits å ligge lenger. Sambo og pusen ligger nede og sover enda. Sistnevnte var ganske gretten etter å ha blitt glemt ute i natt i pøsregnet![]()
I dag skal vi på krabbefest hos Svigers :-DD can't wait! Sikkert derfor jeg var så klar for dagenvi skal overnatte, og det skal tanta og onkelen til sambo også, så det blir koselig. De andre drar alle sammen for å dra teinene og kose seg på sjøen. Vi rekker nok ikke å være med siden jeg ikke har tenkt å vekke sambo, men planen er å dra og møte de når de kommer tilbake så Simone får se litt sjø og fjøre.
Dere må ha en utmerket lørdag jenter!![]()
For et herlig bilde!! Kos dere masse på show!!Elise er klar for sabeltann i dyreparken Vis vedlegget 22938ha en fin dag, jenter!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja det blir nok litt stress med flytting, barnehagestart og skolestart, men det blir nok deilig å komme i ordengreit å bruke kveldene på smådill, og nyte dagene med Fie
Kjekt å handle klær og en liten sekk! Så store babyene våre er blitt! Håper barnehagestarten går kjempebra og at hun storkoser seg der! Det blir nok ei trøtt jente du får hjem i starten med mange nye inntrykk![]()
Liana er totalt hekta på skap og skal åpne, lukke, åpne, lukkeman kan også se den ene veggen vi malet.. (over døra er den gammle fargen)
Vis vedlegget 22935
Vis vedlegget 22936
Vis vedlegget 22937
Vis vedlegget 22939
Vis vedlegget 22940
God morgen!
Tidlig på'n her i huset i dag *gjespe* Er visst ikke bare jeg som er spent på dagenGleder meg til å hilse på Iris og Arian senere
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så herlig at dere får til et minitreff!!
Skulle gjerne fått det til!
Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21
Han står og gjør seg til i ny bukse
Vis vedlegget 22928
God morgen! Her har vi også vært oppe i timesvishar kommet oss til Kristiansand og er klare for dyreparken senere
bare resten av familien her står opp... Er her med min bror og hans familie. Dårlig med leker her, så Elise leker med alt innholdet i veska mi: Vis vedlegget 22929
Så kul bukse Eskil har fått
Jeg kommer på neste treff i Oslo volven, jeg bor bre 1 time unna! Men idag er jeg jo som nevnt litt lenger unna.. Hehe. Kos dere
God morgenEg å Fie sto opp i 7 tia
Ho søv godt i natteg låg på et ainna rom, trur det vart beire førr ho sian ho e så var før lyda.
I dag e Fie vørte 10 mnd!!! Guuud ke fort det går!
I dag ska vi fær på besøk tell foreldran tell pappaen tell fie, de e her på besøk, så då føl eg at eg må fær dit, så de får sjå ho ein del før de reis igjenEllers så ska vi på butikken ein tur, utn om det så ska vi bære kos åss å lek å sånt
Eg ska no vask ein heil del kleia de her næste dagan....ellers så ha eg tenkt å ta livet helt med ro....bi ikje lenge tell det bi fløtting, så då får eg nokk å heng fengran i![]()
Så kos at dere får til et lite treffHåper noen tar turen til tr.heim en gang
Vi har min svigermor på besøk, nasse ser ut til å like besøk ganske godt. Blir vel en tur ned til byen etter hvert.
Ikke noe finvær i dag heller, så man få kle seg godt.
Er kvalm i dag, så håper det går over, har glemt hvor j**lig det var![]()
God morgen!
Jeg var oppe og hoppet med guttene (ikke helt bokstavelig) kl 6 som vanlig. Daniel har dagens første blund nå. Jeg har satt en gjærdeig til heving, som skal bli til ost og skinke horn. I morgen drar vi på hyttetur til Njervesanden på Sørlandet - gleder meg masse. Da blir det late dager med masse kos, og en tur til dyreparken i løpet av uka.
God morgen
Idag våknet Liana heldigvis kl 7:30Kom meg ikke i seng før 1 tiden igår, men tok tid før jeg sovnet.. Vi har fått begynt å male noen av veggene i stua igår
Startet med å sparkle og vaske når Liana tok luren sin, etter det så kom Emira hjem fra 2dagers hyttetur
begynte å male etter jentene hadde lagt seg på kvelden
Tørket jo nesten med engang! så fikk tatt 2 strøk på mesteparten av stua (altså på øvre del av veggen, for vi har halv panelvegg)
Nå blir det straks frokost på meg og snuppene mineså får vi se hva dagen bringer etter det
Er jo lørdag idag, så blir hvertfall noe snop å spisehihi..
God morgen
Jeg og Simone sto opp klokka 06.15. Da var vi begge uthvilt så det var ikke vits å ligge lenger. Sambo og pusen ligger nede og sover enda. Sistnevnte var ganske gretten etter å ha blitt glemt ute i natt i pøsregnet
I dag skal vi på krabbefest hos Svigers :-DD can't wait! Sikkert derfor jeg var så klar for dagenvi skal overnatte, og det skal tanta og onkelen til sambo også, så det blir koselig. De andre drar alle sammen for å dra teinene og kose seg på sjøen. Vi rekker nok ikke å være med siden jeg ikke har tenkt å vekke sambo, men planen er å dra og møte de når de kommer tilbake så Simone får se litt sjø og fjøre.
Dere må ha en utmerket lørdag jenter!![]()
Elise er klar for sabeltann i dyreparken Vis vedlegget 22938ha en fin dag, jenter!
Vis vedlegget 22935
Vis vedlegget 22936
Vis vedlegget 22937
Vis vedlegget 22939
Vis vedlegget 22940