Lørdag

God morgen! :)
Tidlig på'n her i huset i dag *gjespe* Er visst ikke bare jeg som er spent på dagen :p Gleder meg til å hilse på Iris og Arian senere :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kos dere på treff i dag! Det er uteolig koselig å møte noen fra forumet, for det føles som man har kjent hverandre for alltid :)

God morgen! Her har vi også vært oppe i timesvis :) har kommet oss til Kristiansand og er klare for dyreparken senere :D bare resten av familien her står opp... Er her med min bror og hans familie. Dårlig med leker her, så Elise leker med alt innholdet i veska mi: Vis vedlegget 22929

Så kul bukse Eskil har fått :)
Jeg kommer på neste treff i Oslo volven, jeg bor bre 1 time unna! Men idag er jeg jo som nevnt litt lenger unna.. Hehe. Kos dere :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så fornøyd hun er med å leke med veskeinnholdet ditt da! :) kose dere masse i dyreparken! :)

Så kos at dere får til et lite treff:) Håper noen tar turen til tr.heim en gang:)

Vi har min svigermor på besøk, nasse ser ut til å like besøk ganske godt. Blir vel en tur ned til byen etter hvert.
Ikke noe finvær i dag heller, så man få kle seg godt.
Er kvalm i dag, så håper det går over, har glemt hvor j**lig det var :puke
Uff, kvalme er slitsomt :o

Så herlig at dere får til et minitreff!!
Skulle gjerne fått det til!

Eskil våknet også tidlig i dag, men det regnet vi med da han ble lagt tidligere enn i ferien, altså kl 21 :p
Han står og gjør seg til i ny bukse
Vis vedlegget 22928

Så fin den drakten var:-)

God morgen her var vi oppe i 06.15 tiden og er full fres her på en lørdags morgen.. lillegutt driver og flyr litt hit og litt dit. I dag går dagen med på rydding og pakking for reiser på ferie i morra :)..

Ha en fin dag rundt omkring til dere andre :)

Hvor skal dere dra? Her er også full fres. Merkelig hvor gøy det er å rote utover alt mulig ;) og programkortet til tuneren og dvd spilleren får gjennomgå! Hun vet godt hva nei betyr, for hun bruker det ordet selv når det er noe hun ikke vil, men snur seg og gliser lurt mens hun sier nei når jeg sier nei. Blir en hard kamp å få hun til å forstå at det ikke er lov å leke med de sakene, men har ikke tenkt å gi meg ;)

God morgen :) Eg å Fie sto opp i 7 tia :)
Ho søv godt i natt:) eg låg på et ainna rom, trur det vart beire førr ho sian ho e så var før lyda.
I dag e Fie vørte 10 mnd!!! Guuud ke fort det går!

I dag ska vi fær på besøk tell foreldran tell pappaen tell fie, de e her på besøk, så då føl eg at eg må fær dit, så de får sjå ho ein del før de reis igjen :) Ellers så ska vi på butikken ein tur, utn om det så ska vi bære kos åss å lek å sånt :)

Eg ska no vask ein heil del kleia de her næste dagan....ellers så ha eg tenkt å ta livet helt med ro....bi ikje lenge tell det bi fløtting, så då får eg nokk å heng fengran i ;)

Høres ut som en koselig dag :) de blir nok glade for å kose litt med Fie når de ikke ser hun så ofte :) nyt tida før flytting!

God morgen :)

Idag våknet Liana heldigvis kl 7:30 :D Kom meg ikke i seng før 1 tiden igår, men tok tid før jeg sovnet.. Vi har fått begynt å male noen av veggene i stua igår :D Startet med å sparkle og vaske når Liana tok luren sin, etter det så kom Emira hjem fra 2dagers hyttetur :) begynte å male etter jentene hadde lagt seg på kvelden :) Tørket jo nesten med engang! så fikk tatt 2 strøk på mesteparten av stua (altså på øvre del av veggen, for vi har halv panelvegg) :)

Nå blir det straks frokost på meg og snuppene mine :) så får vi se hva dagen bringer etter det ;):P
Er jo lørdag idag, så blir hvertfall noe snop å spise :P hihi..

Hehe..snop er viktig på lørdager ;) dere har jo fått gjort masse på kort tid da! Håper vi får se sluttresultatet :)

Hehe..snop er viktig på lørdager ;) dere har jo fått gjort masse på kort tid da! Håper vi får se sluttresultatet :)
Teodor ville kjøpe Elias-potetgull på butikken i går! Men vi snakket om at vi ikke kunne spise så mye som på ferien og at han kunne kjøpe det om han klarte å spare det til i dag :p :o
Det gikk bra det :D

Teodor ville kjøpe Elias-potetgull på butikken i går! Men vi snakket om at vi ikke kunne spise så mye som på ferien og at han kunne kjøpe det om han klarte å spare det til i dag :p :eek:

Så flink han er:-)

Teodor ville kjøpe Elias-potetgull på butikken i går! Men vi snakket om at vi ikke kunne spise så mye som på ferien og at han kunne kjøpe det om han klarte å spare det til i dag :p :o

Så flink han er! :) Det er jo vanskelig nok for oss voksne å ligge unna det vi har i skapet når suger kommer!
Jeg synda med chips torsdag. trodde det var fredag og unnskyldte meg med at det var tross alt helg..haha!! Ble først skuffa når jeg innså at det ikke var helg, men brukte samme unnskyldning i går og spiste popcorn og drakk cola sammen med tantungen min :-D hun har jetlag etter hawaii og usa ferie, så sleit med å holde seg våken til det ble kveld. Men cola gjorde susen ;)

Når begynnte dere med lørdagsgodt? Vi gir allerede en godis på lørdager dersom vi spiser noe før hun har lagt seg, evt på besøk og slikt. Da får hun enten litt juice eller litt rosiner. Bolle har hun fått en gang hun ivra etter sjokoladen til søskenbarnet sitt. Vi har så mange litt eldre rundt oss som spiser godteri, og når hun vil smake så synst vi det er bedre at hun får noe som er litt sunnere foreløpig..hun kom jo smattende for noen uker siden med munnen full i sjokolade og marsipan..hehe..DET var ikke planen! Men det gikk bra og det var tydeligvis godt.

Høres ut som en koselig dag :) de blir nok glade for å kose litt med Fie når de ikke ser hun så ofte :) nyt tida før flytting!

Ja, huff! den der fløttinga :/ også bi det fløtting omtrent samtidig som ho ska begynn i barnehagen og eg ska begynn på skola samme mnd!!! HOFF!!!! det bi MYE stress den mnd regn meg med! Men når eg ha fått årna oss i leiligheta, så tar eg restn å pynting å åring etter at ho e lagt seg :) Så lenge vi får inn sengern vårres, og de vanlige bruksting, så tar eg restn med ei avslpappa innstilning :)

E veeeldi spent på Fie sin første dag i Barnehagen....Ska tell byen i neste uka å årn litt meir barnehage kleia tell ho, og kansje en søøt litn barnehage sekk ;)

Så kos at dere får til et lite treff:) Håper noen tar turen til tr.heim en gang:)

Vi har min svigermor på besøk, nasse ser ut til å like besøk ganske godt. Blir vel en tur ned til byen etter hvert.
Ikke noe finvær i dag heller, så man få kle seg godt.
Er kvalm i dag, så håper det går over, har glemt hvor j**lig det var :puke

Eg bor da 6 tima uinna trondheim :P Liiit langt førr en dagstur, men kansje når Fie bi større at vi tar oss ein jente tur til trondheim ;) E jo så kjekt å fær innom IKEA :D :D :D

Hvor skal dere dra? Her er også full fres. Merkelig hvor gøy det er å rote utover alt mulig ;) og programkortet til tuneren og dvd spilleren får gjennomgå! Hun vet godt hva nei betyr, for hun bruker det ordet selv når det er noe hun ikke vil, men snur seg og gliser lurt mens hun sier nei når jeg sier nei. Blir en hard kamp å få hun til å forstå at det ikke er lov å leke med de sakene, men har ikke tenkt å gi meg ;)

Dem er nå herlige disse små når man sier nei, men så bare gliser de hehe ;) Jeg reiser til nord-norge i morra til kjæresten mens minsten skal 2 uker til avlastningshjemmet sitt :)

Eg bor da 6 tima uinna trondheim :p Liiit langt førr en dagstur, men kansje når Fie bi større at vi tar oss ein jente tur til trondheim ;) E jo så kjekt å fær innom IKEA :D :D :D

Det hadde vært gøy:-) Blir vel ikeatur på oss i dag, svigermor har så lyst.

Det hadde vært gøy:) Blir vel ikeatur på oss i dag, svigermor har så lyst.

Ja, det ha vøre arti :D Eg sku i grunn ha vøre på IKEA eg åg! Meeen viss eg fær, så bi det nokk når Fie e tell pappaen sin, når han kjæm heim igjen...ork ikje å kjør 6 tima me ho i biln aleina :/ no når ho e så lita, ho bi fort lei av å sett i bil :P hehe :P

Ja, det ha vøre arti :D Eg sku i grunn ha vøre på IKEA eg åg! Meeen viss eg fær, så bi det nokk når Fie e tell pappaen sin, når han kjæm heim igjen...ork ikje å kjør 6 tima me ho i biln aleina :/ no når ho e så lita, ho bi fort lei av å sett i bil :p hehe :p

Det skjønner jeg godt:-)

Snopen er det viktigste:p:D hehe ja har gjort mer enn vi hadde trudd vi fikk til med barn i huset:P har tatt "før" bilder, så jeg kan vise forskjellen ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp