Lørdag morgen :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Wael roper på oss med en gang han åpner øynene på morgen.. Men,ikke idag... Da kom han inn til oss,blid som en sol. Han hadde vært i kjøleskapet å hentet sjokoladene mine haha. Ja jeg har et lager med snickers,mars og twix ;-) ★★

Hvordan har deres natt vært? Vi har sovet godt alle mann. Nå er det eggerøre og tomater som skal lages her :-)

♥♥♥♥

Vedlegg

• 1373697296244.jpg
    1373697296244.jpg
    50,4 KB · Visninger: 53
Hihi, godingen som skal smake litt på mamma sin sjokolade;):D mmmm, hørtes godt ut med en god frokost:D Emmeth sover sin første lur og jentene er nede med mannen og morfar og setter opp stakittgjerde:)

Wael roper på oss med en gang han åpner øynene på morgen.. Men,ikke idag... Da kom han inn til oss,blid som en sol. Han hadde vært i kjøleskapet å hentet sjokoladene mine haha. Ja jeg har et lager med snickers,mars og twix ;-) ★★

Hvordan har deres natt vært? Vi har sovet godt alle mann. Nå er det eggerøre og tomater som skal lages her :-)

♥♥♥♥
Hehe.. Søtingen!
Typisk at de små holder på med noe lurt når det blir så stille.:D
Eggerøre og tomater høres herlig ut!

Fie våknet halv 6 :-S prøvd å gje ho melk, men ho orka ikje å legg seg, så kvart på 7 sto vi opp, også la Fie seg kl 08.30 og søv te kl 10. Så no ha vi spist lunch, og fie lek på golve, mens eg pass på ho ;-)

Ho e begynnt me dt at ho ikje orsk å hør etter når eg sei nei tell ho, ho ser bre på meg å trur ho e så lur :-P

<3 Fie Elise <3

Vi er akkurat ferdige med frokosten vi :-o
Ungene sover lenge når det blir sene kvelder :-p
Liten tur på stranda her før vi skal pakke og kjøre :)

God morgen, ya'll!
Jenny var utrolig sutrete i går. Det tok fem timer før hun klarte å ta første dubben, og da var hun utslitt.. Om det ikke er tenner denne gangen, så skjønner jeg ingenting!
Hun var så trøtt når hun fikk brødskive i 13-tida, at det måtte filmes:
http://static.photobucket.com/playe...o666/Lilla-87/20130712_120603_zps80332b85.mp4
Lille vennen miiiiin...:rolleyes:

I dag skal det pakkes til ferie, da vi reiser i morra. Spennende!!! :)

God morgen, ya'll!
Jenny var utrolig sutrete i går. Det tok fem timer før hun klarte å ta første dubben, og da var hun utslitt.. Om det ikke er tenner denne gangen, så skjønner jeg ingenting!
http://static.photobucket.com/playe...o666/Lilla-87/20130712_120603_zps80332b85.mp4

ååååh, så søt, så ut som om ho holdt på å søvn der ho satt <3 søta <3

God kveld:-)

Vi kom hjem fra Østersund for en times tid siden, det var en fin tur og vi var heldige med været:-)
Kan ikke anbefale hotellet vi lå på, det var mye støy om natta, så vi er trøtte alle mann, nasse har allerede sloknet i senga si for kvelden.
Vi reiste med et vennepar av oss, så vi har shoppet og spist god mat, barna har koset seg sammen:-)
Nasse er fremdeles potte tett og hoster, fått henne til å spise litt mer i dag heldigvis.

Lite skravlings her idag! :P ;)
Vi har vært på shopping! Mandag starter jeg slankings, nå SKAL jeg ned 15kg (tilbake til 70kg) er ALTFOR stor og tung nå, så nå må det en endring til! Har handla masse deilig frukt og grønnsaker, fisk og kyllingfilet. Så nå blir det færre kalorier, mer grønt og mer bevegelse OOOG Vektklubb.no, har hatt god erfaring med de tidligere :)

Har også kjøpt bursdagsgave til Hermine :D Var innom Nurke (barneklærforetning her) og da ble hun helt vill når hun så en Rubens barn dukke :rolleyes: Så vi kjøpte en slik til henne som hun skal få når hun har bursdag om 1,5 måned! Denne kjøpte vi:
Emma1-400x535-kopia-copy-380x508.jpg

Den er så flott, er ganske tung og hodet gir etter om man ikke støtter det. Så den føles som en baby når man holder den ;) Den kan sutte på tommelen og få flaske eller smokk i munnen :D Angrer litt på at vi ikke tok guttedokka, for den var anatomisk korrekt, noe som kunne vært litt morsomt for snuppa :P :D Men jentedokka er jo også det da, bare ikke like spennende for ei lita jente ;)

Kjøpte også en dress fra Albababy til snuppa:
12378_AlbaBaby_Arian_playsuit_r_d_1.png

Men NÅ er det shopstop på klesfronten :P

God morgen, ya'll!

hahah, næmmen stakkars liten SÅÅÅ trøtt da :rolleyes: Ikke verst å klare å fortsette å spise sånn i halvsøvne da ;)

God kveld:)

Vi kom hjem fra Østersund for en times tid siden, det var en fin tur og vi var heldige med været:)
Kan ikke anbefale hotellet vi lå på, det var mye støy om natta, så vi er trøtte alle mann, nasse har allerede sloknet i senga si for kvelden.
Vi reiste med et vennepar av oss, så vi har shoppet og spist god mat, barna har koset seg sammen:)
Nasse er fremdeles potte tett og hoster, fått henne til å spise litt mer i dag heldigvis.

Grattis med ny ticker ;) :D

God morgen, ya'll!

haha må jo le å da! Så herlig der hun sitter å spiser i halv-søvne :P:)
Hender Liana sovner i spisestolen sin hvis hun har nektet totalt å legge seg for å sove på dagen:eek::P MÅ filme det neste gang :P
Ha en kjempe fin ferie! Lykke til med kjøringa ;)

God kveld:)

Vi kom hjem fra Østersund for en times tid siden, det var en fin tur og vi var heldige med været:)
Vi reiste med et vennepar av oss, så vi har shoppet og spist god mat, barna har koset seg sammen:)

Stakkars liten som fortsatt ikke er helt frisk:eek::(
Men høres jo ut som om dere har hatt en fin ferie selvom det var støy om natten og snuppa var syk;)

hahah, næmmen stakkars liten SÅÅÅ trøtt da :rolleyes: Ikke verst å klare å fortsette å spise sånn i halvsøvne da ;)
Det var nok autopiloten som slo inn der. :)
Tror du hun sovna etter at hun hadde spist da? NO, SIR!! Hun holdt det gående i noen timer til, og da var hun helt på styr, så da tok vi oss en Paracet begge to.:)

haha må jo le å da! Så herlig der hun sitter å spiser i halv-søvne :P:)
Hender Liana sovner i spisestolen sin hvis hun har nektet totalt å legge seg for å sove på dagen:eek::P MÅ filme det neste gang :P
Ha en kjempe fin ferie! Lykke til med kjøringa ;)
Hahaha.. Ja, SÅ trøtt (uten å grine eller kjefte) har hun aldri vært før. Sleit med å ikke le sjøl når jeg filma det.;)

Lite skravlings her idag! :p ;)
Vi har vært på shopping! Mandag starter jeg slankings, nå SKAL jeg ned 15kg (tilbake til 70kg) er ALTFOR stor og tung nå, så nå må det en endring til! Har handla masse deilig frukt og grønnsaker, fisk og kyllingfilet. Så nå blir det færre kalorier, mer grønt og mer bevegelse OOOG Vektklubb.no, har hatt god erfaring med de tidligere :)

Har også kjøpt bursdagsgave til Hermine :D Var innom Nurke (barneklærforetning her) og da ble hun helt vill når hun så en Rubens barn dukke :rolleyes: Så vi kjøpte en slik til henne som hun skal få når hun har bursdag om 1,5 måned! Denne kjøpte vi:
Emma1-400x535-kopia-copy-380x508.jpg

Den er så flott, er ganske tung og hodet gir etter om man ikke støtter det. Så den føles som en baby når man holder den ;) Den kan sutte på tommelen og få flaske eller smokk i munnen :D Angrer litt på at vi ikke tok guttedokka, for den var anatomisk korrekt, noe som kunne vært litt morsomt for snuppa :p :D Men jentedokka er jo også det da, bare ikke like spennende for ei lita jente ;)

Kjøpte også en dress fra Albababy til snuppa:
12378_AlbaBaby_Arian_playsuit_r_d_1.png

Men NÅ er det shopstop på klesfronten :p

Lykke til med vekttap ;) Er jammen ikke så lett å holde ut, men er man villig så funker det fint :) For meg er det å telle kalorier, det som funker best;):)

Også så herlig dukke! :D skikkelig søt og morsomt, og sikkert god å holde i :) Tenk at hun har bursdag om 1,5 måned:eek::D

Det var nok autopiloten som slo inn der. :)
Tror du hun sovna etter at hun hadde spist da? NO, SIR!! Hun holdt det gående i noen timer til, og da var hun helt på styr, så da tok vi oss en Paracet begge to.:)

haha, en paracet faktisk! Skjønner godt at DU måtte ha en iallfall ;) Kjenner igjen den der babyenvilikkesoveellergjørenoentinghodepina! o_O ;) :P

Lykke til med vekttap ;) Er jammen ikke så lett å holde ut, men er man villig så funker det fint :) For meg er det å telle kalorier, det som funker best;):)

Også så herlig dukke! :D skikkelig søt og morsomt, og sikkert god å holde i :) Tenk at hun har bursdag om 1,5 måned:eek::D

ja, er det som funker for meg også, er ikke så gira på trening i grunn :P Lettere å kontrollere hva man putter i munnen til hverdags ;)

Ja, er helt vilt, snart ett år jo :eek: Men hun er fortsatt liten baby synes nå jeg da ;) :rolleyes:

Hahaha.. Ja, SÅ trøtt (uten å grine eller kjefte) har hun aldri vært før. Sleit med å ikke le sjøl når jeg filma det.;)

haha skjønner godt at du sleit med det :P er jo morsomt og søtt.. men av og til har de bestemt seg for å ikke sove :P
også morsomt med brødbiten som henger på leppa :P:D

Back
Topp