Lørdag morgen :-)

ja, er det som funker for meg også, er ikke så gira på trening i grunn :p Lettere å kontrollere hva man putter i munnen til hverdags ;)

Ja, er helt vilt, snart ett år jo :eek: Men hun er fortsatt liten baby synes nå jeg da ;) :rolleyes:

Enig der! hehe jeg kan godt ta å trille en tur med vogn å sånt, men trening på studio klarer jeg bare å holde på med max en måned :P Så har funnet ut at å ha styr på hva og hvor mye man spiser, er myyyye enklere! :D Gleder meg faktisk til jeg kan komme tilbake til normalen! Var på god vei etter at Liana ble født (etter juletider selvsagt:P) hadde kun 5 kg igjen til min vanlige vekt (62 kg):P meeeen så ble jeg jo gravid daa!

hehe rart med det der, man ser på de som sine babyer bestandig tror jeg! Men de blir plutselig store når man får en ny baby :P haha

Er litt sent ute her idag :P blir avbrutt hvergang jeg skal inn å skrive.. så får bare lest :P:)

Idag har det også vært fint vær:eek::D:P noe som nesten virker uvirkelig etter de siste sommerne som har vært i noen år;) Så da har vi faktisk vært på 2 gåturer til butikken (to forskjellige butikker, to ganger).. Emira ble også med sin bestefar til butikken, og dem stoppet for å kjøpe is på vei hjem:) kan tenke meg hun skravlet høl i hue på han!:D

Vi hadde plutselig bestemt oss for å dra til Notodden en tur (1 time kjøring), etter lunsj, og at Liana kunne ha duppen sin i bilen.. meeeen hun sovna i spisestolen sin, så vi måtte bare legge hun og turen ble avlyst :P

Nå har jeg og samboer sett på film, og det er snart leggetid for meg (men ikke heeeelt enda) :)

haha, en paracet faktisk! Skjønner godt at DU måtte ha en iallfall ;) Kjenner igjen den der babyenvilikkesoveellergjørenoentinghodepina! o_O ;) :P
Heldigvis funka det på henne også, så hun sovna.:) På slutten av kampen var det ganske tydelig at det var noe som plaga henne.

God Morgen :)

Fie våkna i 4 tia, og vill ikje søv meir :/ ha gjort det de siste 3 nettern, men i natt så la ho seg tell slutt....etter ein time med suttring....og det e bære ein teng ho vill, og det e opp...

No ha vi spist frokost, også snart ska lille snuppa søv litt, hør ho begynn å bi sur :P vi sto opp klokka 8 :D
Ellers så ska ho tell pappaen sin i dag, og va tell i mårra, han fær på jobb på tirsdag, og bi borte ein mnd :/ så det bi lenge tell neste gång ho får sjå han :/

Lite skravlings her idag! :P ;)
Vi har vært på shopping! Mandag starter jeg slankings, nå SKAL jeg ned 15kg (tilbake til 70kg) er ALTFOR stor og tung nå, så nå må det en endring til! Har handla masse deilig frukt og grønnsaker, fisk og kyllingfilet. Så nå blir det færre kalorier, mer grønt og mer bevegelse OOOG Vektklubb.no, har hatt god erfaring med de tidligere :)

Har også kjøpt bursdagsgave til Hermine :D Var innom Nurke (barneklærforetning her) og da ble hun helt vill når hun så en Rubens barn dukke :rolleyes: Så vi kjøpte en slik til henne som hun skal få når hun har bursdag om 1,5 måned! Denne kjøpte vi:
Emma1-400x535-kopia-copy-380x508.jpg

Den er så flott, er ganske tung og hodet gir etter om man ikke støtter det. Så den føles som en baby når man holder den ;) Den kan sutte på tommelen og få flaske eller smokk i munnen :D Angrer litt på at vi ikke tok guttedokka, for den var anatomisk korrekt, noe som kunne vært litt morsomt for snuppa :P :D Men jentedokka er jo også det da, bare ikke like spennende for ei lita jente ;)

Kjøpte også en dress fra Albababy til snuppa:
12378_AlbaBaby_Arian_playsuit_r_d_1.png

Men NÅ er det shopstop på klesfronten :P
Rundens barn er nydelige! Teodor har en stor Harry-dukke! Vi har også vurdert en liten en til lillebrors bursdag :)

Rundens barn er nydelige! Teodor har en stor Harry-dukke! Vi har også vurdert en liten en til lillebrors bursdag :)

så på de store, men kom fram til at den ble jo å være like stor som henne selv, så en slik liten en fikk passe foreløbig ;)

Back
Topp