Lørdag 7/6!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo hallo! :D
I natt tok jeg Lillebror, han sov til ca 3-4 før han ville ha litt "euff" (melk :p). Så lå vi til nærmere 5.30 og så litt film i sengen før vi stod opp. T våknet ikke og sover enda, mannen sover enda og skal få sove litt til før vi vekker han med kake, kaffe og bursdagssang når T våkner :D
Gråvær ute i dag, men vi skal grille og håper på at det lettner :)
Minsten og jeg har spist frokost og nå leker han med togbane på gulvet.
Hva skal dere i dag?

Hallo hallo! :D
I natt tok jeg Lillebror, han sov til ca 3-4 før han ville ha litt "euff" (melk :p). Så lå vi til nærmere 5.30 og så litt film i sengen før vi stod opp. T våknet ikke og sover enda, mannen sover enda og skal få sove litt til før vi vekker han med kake, kaffe og bursdagssang når T våkner :D
Gråvær ute i dag, men vi skal grille og håper på at det lettner :)
Minsten og jeg har spist frokost og nå leker han med togbane på gulvet.
Hva skal dere i dag?
God morgen!
Heldige E som får kaffe og kake på senga.:) Høres ut som en alle tiders familiemorgen!
Håper det letner og at får kosa dere masse med grilling/bursdagsfeiring.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
Mannen sovna på sofaen i går og hadde callen ved sin side, så da sov jeg uavbrutt til kl.08.30.;) Da kom vesla inn og vekte meg, mens mannen kunne fortelle at han hadde kokt egg, koka kaffe og ordna til frokost. ♡
Nå er det innelek med oppblåsbar ball (Jenny fikk premie av banken etter at vi satte inn penger fra sparegrisen hennes i går), men vi skal ta oss en tur ut snart tror jeg. Kanskje rusle bort og se på lammene til naboen. :)

Ellers ingen planer for dagen, men i kveld skal jeg på fest sammen med de andre styremedlemmene i idrettslaget/grendahuslaget. Da blir det rødvin og fenalår!;)

Morn!
Mannen sovna på sofaen i går og hadde callen ved sin side, så da sov jeg uavbrutt til kl.08.30.;) Da kom vesla inn og vekte meg, mens mannen kunne fortelle at han hadde kokt egg, koka kaffe og ordna til frokost. ♡
Nå er det innelek med oppblåsbar ball (Jenny fikk premie av banken etter at vi satte inn penger fra sparegrisen hennes i går), men vi skal ta oss en tur ut snart tror jeg. Kanskje rusle bort og se på lammene til naboen. :)

Ellers ingen planer for dagen, men i kveld skal jeg på fest sammen med de andre styremedlemmene i idrettslaget/grendahuslaget. Da blir det rødvin og fenalår!;)

Så gøy med fest :-)

Surfer mobilt!

Ja, det blir kjekt. Lenge siden sist, så nå skal jeg kose meg og feire et overstått 1.år på HiT.;)

Ja det har du all grunn til å kose deg for :-D

Surfer mobilt!

FruH: Han satt fint i den nye vogna:D
Koselig å bli vekket til kake og kaffe:D;) kos dere masse idag! Hvor stor blir mannen din nå?

Lilla-87: FOR en deilig natt og morgen du har hatt:D misunnelse!;) kos deg masse på fest i kveld:)

God morgen:)
Jeg sto opp litt før 7 med Liana, så kom Emira ruslende inn i stua etterhvert:) sambo er ute for å kjøpe grunning og maling og henter de nye håndtakene på posten:D Spørst om vi klarer å la vær å gjøre noe på kjøkkenet før tirsdag:P

Idag blir det nok en rolig dag med noen turer ut:) når sambo kommer hjem så skal jeg dusje og etter det må jeg ha kaffe!

Ønsker dere alle en god lørdag <3

Hallo :)
Aner ikke nårtid Hermine våkna, var for trøtt til å sjekke klokka :P Men hun tissa på potta på soverommet og kom oppi senga til oss og fikk mme kl 06.30..da hadde hun vært våken ei stund :P Ble film på iPaden mens mamman og pappan sov litt til ;)

14 grader og overskyet her idag. Vi skal gå oss en fjelltur med Hermine på ryggen, men spørs om vi ikke må vente til etter soving for hun som har vært våken siden 05-ish er allerede i litt dårlig humør :P

Grunnen til at jeg er så trøtt er midnattssola som gjør det umulig å ta tidlig kveld ;) :P
Bilde tatt kl 23.30 i går kveld!
ImageUploadedByBV Forum1402130238.218662.jpg
ImageUploadedByBV Forum1402130270.682662.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke nårtid Hermine våkna, var for trøtt til å sjekke klokka :p Men hun tissa på potta på soverommet og kom oppi senga til oss og fikk mme kl 06.30..da hadde hun vært våken ei stund :p Ble film på iPaden mens mamman og pappan sov litt til ;)

14 grader og overskyet her idag. Vi skal gå oss en fjelltur med Hermine på ryggen, men spørs om vi ikke må vente til etter soving for hun som har vært våken siden 05-ish er allerede i litt dårlig humør :p

Grunnen til at jeg er så trøtt er midnattssola som gjør det umulig å ta tidlig kveld ;) :p
Vis vedlegget 64376
Vis vedlegget 64377

Må være rart med den sola midt på natta :o
Håper dere får dere en fin gåtur!

Ble litt ferdigstilling av kake her på formiddagen.
Lillebror var i dårlig humør helt til han kom seg ut, og nå sover han i den "nye" vogna :D
T leeker med nabojenta.
Vi skal da bursdagsfeiringen hos mampap da de har bedre plass inne når det ser ut til at regnet ikke stopper før grillfesten vår :p

Må være rart med den sola midt på natta :o
Håper dere får dere en fin gåtur!
Nei det er egentlig ikke rart i det hele tatt, vi synes jo det er rart å reise sørover om sommeren hvor det blir mørkt om kveldene :P ;) Men det er ikke så lett å legge seg, for man blir liksom aldri trøtt ;)

Ble litt ferdigstilling av kake her på formiddagen.
Lillebror var i dårlig humør helt til han kom seg ut, og nå sover han i den "nye" vogna :D
T leeker med nabojenta.
Vi skal da bursdagsfeiringen hos mampap da de har bedre plass inne når det ser ut til at regnet ikke stopper før grillfesten vår :p
Lurt å flytte festen inn! Vi pleier også å låne oss større hus til slike selskaper :)

FruH: Han satt fint i den nye vogna:D
Koselig å bli vekket til kake og kaffe:D;) kos dere masse idag! Hvor stor blir mannen din nå?

Lilla-87: FOR en deilig natt og morgen du har hatt:D misunnelse!;) kos deg masse på fest i kveld:)

God morgen:)
Jeg sto opp litt før 7 med Liana, så kom Emira ruslende inn i stua etterhvert:) sambo er ute for å kjøpe grunning og maling og henter de nye håndtakene på posten:D Spørst om vi klarer å la vær å gjøre noe på kjøkkenet før tirsdag:P

Idag blir det nok en rolig dag med noen turer ut:) når sambo kommer hjem så skal jeg dusje og etter det må jeg ha kaffe!

Ønsker dere alle en god lørdag <3
Takk, det skal jeg!:)
Så greit med en rolig lørdag da. Godt å slappe av litt også, men jeg skjønner at det kanskje klør litt med å starte på kjøkkenet? ;)

Aner ikke nårtid Hermine våkna, var for trøtt til å sjekke klokka :P Men hun tissa på potta på soverommet og kom oppi senga til oss og fikk mme kl 06.30..da hadde hun vært våken ei stund :P Ble film på iPaden mens mamman og pappan sov litt til ;)

14 grader og overskyet her idag. Vi skal gå oss en fjelltur med Hermine på ryggen, men spørs om vi ikke må vente til etter soving for hun som har vært våken siden 05-ish er allerede i litt dårlig humør :P

Grunnen til at jeg er så trøtt er midnattssola som gjør det umulig å ta tidlig kveld ;) :P
Vis vedlegget 64376
Vis vedlegget 64377

Håper Hermine i bedre humør etter en dubb. Tar på å være morgenfugl!:)

Er nok en vanesak med den midnattssola. Det blir ikke skikkelig mørkt her på høysommeren heller, men vi "slipper" sola. Var i Alta en sommer og blei helt døgnvill.:p
Da vi bodde i Dublin, var det MANGE som nevnte midnattssola. De var skikkelig fascinert over både den og det faktum at nordmenn overlevde vintre med flere meter snø og kuldegrader. Der var det kaos med 3cm slaps og 1-, så all kollektivtransport ble stansa.:p

Lurt å flytte festen inn! Vi pleier også å låne oss større hus til slike selskaper :)

JA. Det kan klarne nok til at vi kan være ute, men da har de stor hage med gjerde rundt, fint for alle ungene :D

Vis vedlegget 64376
Vis vedlegget 64377

Skikkelig nattstemning hos dere ja!:):P hehe.. kos dere med fjelltur:D

Håper Hermine i bedre humør etter en dubb. Tar på å være morgenfugl!:)

Er nok en vanesak med den midnattssola. Det blir ikke skikkelig mørkt her på høysommeren heller, men vi "slipper" sola. Var i Alta en sommer og blei helt døgnvill.:p
Da vi bodde i Dublin, var det MANGE som nevnte midnattssola. De var skikkelig fascinert over både den og det faktum at nordmenn overlevde vintre med flere meter snø og kuldegrader. Der var det kaos med 3cm slaps og 1-, så all kollektivtransport ble stansa.:p

Hehe, jeg pleier selv å lure på både hvordan vi overlever og hvorfor vi bor her når det er mørkt døgnet rundt i desember og drøye 1m snø i mai :P Men lyse sommerkvelder er for det meste fint da, sålenge man har gode rullegardiner på soverommene ;)

Morn!

Kos deg på bygdefest :D

Takk, det skal jeg!:)
Så greit med en rolig lørdag da. Godt å slappe av litt også, men jeg skjønner at det kanskje klør litt med å starte på kjøkkenet? ;)

Jah man får lyst til å begynne med skapdørene nå:oops: med nye håndtak, ny maling, nye pensler osv:P sambo tenkte han skulle fjerne de gamle håndtakene og "pynten" i hjørnene for å få tettet hullene idag:)

Back
Topp