Lørdag 7/6!

Jah man får lyst til å begynne med skapdørene nå:oops: med nye håndtak, ny maling, nye pensler osv:P sambo tenkte han skulle fjerne de gamle håndtakene og "pynten" i hjørnene for å få tettet hullene idag:)
Blir spennende å se :) Når regner dere med å bli ferdige? :)

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Hei :)

Vi har hatt besøk av en venn av oss. Mannen til hun jeg starte å jobbe med :)
Tror vi starter neste onsdag hurra. Og jeg får 30 % av salget :)

Har spist kylling,ris og grønnsaker. Godt :)
Ungene fikk litt cheese doodles nå,og koser seg foran disney junior :)

Har vasket bad og alle gulvene idag og klippet gresset. Deilig :)
1 tisseuhell idag og,og W bæsja på gulvet idag for første gang,de andre gangene har det blitt i bleia han har fått på til kvelden,, ikke lett,men men det tar tid å venne seg til dette og :) :)

Hvordan er det med dere idag? Noe spennende som skjer?
Har så,syyyyykt hodepine idag... Kjedelig... Sov til 10.30, mulig det ble for sent hehe...

Blir spennende å se :) Når regner dere med å bli ferdige? :)

Med skapene blir vi nok ferdige iløpet av neste uke.. nå får vi besøk imårra, så da blir det ikke noe jobbing.. hehe.. men har lyst å bytte ut benkplate også og mulig forlenge den her og der, men det må vi vente med til økonomien min er mer stabil, for akkurat nå har jeg ikke noe inntekt:confused: men blir mye bedre bare vi får malet skapene:D vegg og lister er ferdig;)

1 tisseuhell idag og,og W bæsja på gulvet idag for første gang,de andre gangene har det blitt i bleia han har fått på til kvelden,, ikke lett,men men det tar tid å venne seg til dette og :) :)

Har så,syyyyykt hodepine idag... Kjedelig... Sov til 10.30, mulig det ble for sent hehe...

Uhell skjer;) når jeg var liten, bæsja jeg i forteltet til onkelen min:P haha..

Uff hodepine er så grusomt:( håper det blir bedre! Masse god bedring <3

Her skjer det ikke så mye.. hjemmedag med mannog barn;) de spiser lørdagsgodt og ser på film :)

Uhell skjer;) når jeg var liten, bæsja jeg i forteltet til onkelen min:P haha..

Uff hodepine er så grusomt:( håper det blir bedre! Masse god bedring <3

Her skjer det ikke så mye.. hjemmedag med mannog barn;) de spiser lørdagsgodt og ser på film :)
Hahahha du gjorde det ja? ;)
Morsomt :-) :-)

Deilig med lyse lange kvelder :-) :-)

Noen bilder fra bursdagen igår :-) :-)

Vedlegg

• 1402157129125.jpg
    1402157129125.jpg
    58 KB · Visninger: 9
  • 1402157148175.jpg
    1402157148175.jpg
    100,3 KB · Visninger: 9
  • 1402157246118.jpg
    1402157246118.jpg
    81,9 KB · Visninger: 9
  • 1402157328630.jpg
    1402157328630.jpg
    96,9 KB · Visninger: 10
Hahahha du gjorde det ja? ;)
Morsomt :-) :-)

Deilig med lyse lange kvelder :-) :-)

Haha ja typisk meg å gå rundt å bæsje i andres fortelt:P haha..

Tok tid å vende Emira til å gjøre det på do..hun turte ikke:P men så ble hun plutselig hard i magen, og da klarte jeg ikke å dy meg, så sa at det vil gå over hvor hun bæsjer på do.. haha til slutt hadde hun så vondt at hun ble med på å prøve;) og da var redselen borte og hun forsto poenget:D

Haha ja typisk meg å gå rundt å bæsje i andres fortelt:P haha..

Tok tid å vende Emira til å gjøre det på do..hun turte ikke:P men så ble hun plutselig hard i magen, og da klarte jeg ikke å dy meg, så sa at det vil gå over hvor hun bæsjer på do.. haha til slutt hadde hun så vondt at hun ble med på å prøve;) og da var redselen borte og hun forsto poenget:D
Så flott at det gikk bra da :-) :-) er en vanesak som alt annet :-)

Heheh typisk deg ja hihi ;)

Hehe, slike uhell er uggne men må liksom til for at de skal skjønne poenget ;) :P

Kjedelig med hodepine :(

Hva er det du skal begynne å jobbe med? (Har ikke fått det med meg)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo :)
Ble en rolig dag på hytta!

Lekte ute i formiddag, gikk en tur i fjæra og i skogen.

I ettermiddag gikk vi over fjellet bak her og ned på ei strand på andre siden hvor vi drakk kaffe og kosa oss. Kaldt med 13 grader og vind, men går fint bare man er kledd godt.

INGEN uhell idag på Hermine :D
Hun sov til og med uten bleie, nekta å få den på da hun skulle sove hun sa bare "ikke beie, Mine dooor jente slutta med beie" :eek: Jeg la et ekstra tøyinnlegg i trusa hennes for sikkerhets skyld :P Men hun var helt tørr da hun våkna :cool:

Bilde fra turen i ettermiddag :)
ImageUploadedByBV Forum1402162232.847579.jpg

Hehe, slike uhell er uggne men må liksom til for at de skal skjønne poenget ;) :P

Kjedelig med hodepine :(

Hva er det du skal begynne å jobbe med? (Har ikke fått det med meg)

Heldigvis mannen som tok seg av den biten, da jeg sov på morrakvisten. Hehe heldige meg ;)
Hodepinen ble bedre takk og lov.. :-)

Venninnen min driver en accesories butikk i Bergen Sentrum, å skal åpne en her i storbyen. Men til hun finner lokale osv,så skal vi selge på marked rundt omkring her. (Da kun smykker)... Blir gøy :-) Og ikke minst deilig å tjene litt penger..

Hvordan har d gått med idag? :-)

Så flott at det gikk bra da :-) :-) er en vanesak som alt annet :-)

Heheh typisk deg ja hihi ;)

Ja det er jo det.. de har jo tross alt gjort fra seg i en bleie hele livet:)

Heldigvis mannen som tok seg av den biten, da jeg sov på morrakvisten. Hehe heldige meg ;)
Hodepinen ble bedre takk og lov.. :-)

Venninnen min driver en accesories butikk i Bergen Sentrum, å skal åpne en her i storbyen. Men til hun finner lokale osv,så skal vi selge på marked rundt omkring her. (Da kun smykker)... Blir gøy :-) Og ikke minst deilig å tjene litt penger..

Hvordan har d gått med idag? :-)
Så morro da! Satser på at du er en knakende god selger så du tjener masse penger :D ;)

Har gått supert med Hermine idag, ingen uhell :) Men hun har ikke sagt ifra at hun måtte tisse, har bare tatt henne på do jevnlig hele dagen ;)

Hallo :)
Ble en rolig dag på hytta!

Lekte ute i formiddag, gikk en tur i fjæra og i skogen.

I ettermiddag gikk vi over fjellet bak her og ned på ei strand på andre siden hvor vi drakk kaffe og kosa oss. Kaldt med 13 grader og vind, men går fint bare man er kledd godt.

INGEN uhell idag på Hermine :D
Hun sov til og med uten bleie, nekta å få den på da hun skulle sove hun sa bare "ikke beie, Mine dooor jente slutta med beie" :eek: Jeg la et ekstra tøyinnlegg i trusa hennes for sikkerhets skyld :P Men hun var helt tørr da hun våkna :cool:

Bilde fra turen i ettermiddag :)
Vis vedlegget 64426

Kjempe flink jente du har:D ikke mange på den alderen som er såå renslige;)

Koselig bilde av dere også:D du burde sette sammen forskjellige bilder av deg med Hermien på ryggen.. så man kan se hun vokse gradvis bakpå der:P:D hehe

Så morro da! Satser på at du er en knakende god selger så du tjener masse penger :D ;)

Har gått supert med Hermine idag, ingen uhell :) Men hun har ikke sagt ifra at hun måtte tisse, har bare tatt henne på do jevnlig hele dagen ;)

Ja da får vi virkelig håpe :cool:
Greiest å sette de på do en gang i blant ja. Ellers er det lett å glemme seg bort hehe.. :-)
Men bra uansett :-) :-)

Back
Topp