Lørdag 5 juli

Hei. .. har hatt mamma og lillesøster på overnatting til i dag. I går jobbet jeg og var hjemme 17, så dro mannen å sov hos kompisen sin.
Vi koste oss i dag på stranda. . Med grilla kylling, rundstykker, jordbær og potetgull ;-) ungene kosa seg masse :)

Deretter kjørte vi de til Khalid og vennen for å leke noen timer. Da dro vi andre på shopping. Fikk kjøpt meg en hvit og en svart kjole. Husker ikke sist jeg kjøpte noe til meg selv :) :) og noen ting på en interiørbutikk. Spiste is å satt ute. 27 g i solen :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Shopping, det liker vi:D hahahha..
Velfortjent du og får deg litt kjoler og dilldall:D
FOR ett vakkert og kult bilde av Mina;) Det var et blinkskudd:D

Shopping, det liker vi:D hahahha..
Velfortjent du og får deg litt kjoler og dilldall:D
FOR ett vakkert og kult bilde av Mina;) Det var et blinkskudd:D
Shopping er gøy ;-) du fikk kjøpt deg maxi kjoler I dag? Elsker de kjolene :-D :-D hvor kjøpte du fra? :-) hvordan går det med barna? Er Emmeth I ok form? :-)

Ja skikkelig gøy bilde. :-) :-)

Marianne ; god bedring til dere begge to. Så fine klær og vogn ;-) :-) håper dere får kost dere tross sykdom :-(

Ja er glad jeg ikke blør så voldsomt alle dagene! Men irriterende å gå å småblø litt nå og da også, for da er det også så vondt å ta ut/sette inn tampong:confused: menmen!

Nei så kjipt at du har vonde smerter ved eggl. Også da!:oops: syns det er mer enn nok med din mens altså! Har du fått vite noe mer ang operasjon da?

Heldigvis er det vare vårt soverom som ikke luftes like bra, for vi sover med døra åpen..og da har vi bare oppe kjøkkenvindu sånn at det blir kjølig derifra:) og heldigvis har vi hatt kjøligere periode ute å! For vinduene til jentene har ikke kunne lukkes opp oga plast som var dekket over vinduene! Han ene mannen fjernet det til Liana igår da:D men tror ikke han visste at vinduet til Emira hører til vår leilighet:p

hehe, en liten glippe da kanskje mht vinduet til Emira;) Håper han snart skjønner det er deres vindu sånn så hu og kan få litt frisk luft;)

Aua, det er ikke noe særlig når tampongen omtrent setter seg fast inni der og må regelrett dra hardt til:o AUCH!!

Ja, el-smerter er dritvonde de og, minner veldig om mensensmerter synes jeg:(

Ah, så deilig, da får dere jo litt luft innpå soverommet deres og, deilig når man kjenner en liten bris og det ikke er varmt og lummert, blir så tett da og ør i hodet når man våkner!
august, så får vi se hva de finner ut;)
Ja, jeg skal på gynekologisk på ahus den 8 august;) så får vi se hva de finner ut;) Er den samme dama jeg skal inn til som da jeg skulle til KS-samtale;) litt morsomt;)

Takk ♡ så koselig sagt ♡ vi får vel si vi er flotte alle sammen her :-D :-D

Er ikke koselig sagt, for jeg MENER det<3<3<3
Du er veldig fin, lille venn<3 Tror vi jenter noen ganger er vår egen verste fiende når det kommer til eget selvbilde:(?! Tenk på alt det du liker ved deg selv, si en positiv ting til deg selv i speilet hver dag, har seriøst funka for meg:)
Mesteparten sitter helt klart oppe i toppetasjen!:/

Jaaaaah, selvsagt er vi det:D Og vi jenter skal ha former, mannfolka våre er glad i det og glad i oss akkurat som vi er<3

Shopping er gøy ;-) du fikk kjøpt deg maxi kjoler I dag? Elsker de kjolene :-D :-D hvor kjøpte du fra? :) hvordan går det med barna? Er Emmeth I ok form? :)

Ja skikkelig gøy bilde. :) :)

Ja, kjøpte 2 maxikjoler og en vanlig kort til knærne, kan se om jeg finner de. Handla på Nelly.com og H&M. Skal finne bilder, så tar nok 5 min;) Har på meg en grønn lang maxikjole idag og;) LOVE IT:D

Emmeth er skrall igjen, går noen dager der formen er brukbar også går det nedover igjen. Dårlig igjen nå, virus som han alltid blir rammet av:( Snørr, vond hals og feber.men ellers går det bra, kommer til og legge inn ett innlegg på secret om noen dager ang Nelly. Mye er uvisst ang henne ennå:( Ellers går det fint med barna:) Nå har vi ferie og koser oss alle sammen i de neste 3 ukene;)<3 Hvordan går det med Wael og Mina?:)

Ja, kjøpte 2 maxikjoler og en vanlig kort til knærne, kan se om jeg finner de. Handla på Nelly.com og H&M. Skal finne bilder, så tar nok 5 min;) Har på meg en grønn lang maxikjole idag og;) LOVE IT:D

Emmeth er skrall igjen, går noen dager der formen er brukbar også går det nedover igjen. Dårlig igjen nå, virus som han alltid blir rammet av:( Snørr, vond hals og feber.men ellers går det bra, kommer til og legge inn ett innlegg på secret om noen dager ang Nelly. Mye er uvisst ang henne ennå:( Ellers går det fint med barna:) Nå har vi ferie og koser oss alle sammen i de neste 3 ukene;)<3 Hvordan går det med Wael og Mina?:)
Så trist :'(
Jeg får så vondt av den lille gutten ♡
Åh, legg ut på secret når du kan :-( håper det ordner seg....
Ungene har det fint takk, men blir bra med b.hage :-)

Er ikke koselig sagt, for jeg MENER det<3<3<3
Du er veldig fin, lille venn<3 Tror vi jenter noen ganger er vår egen verste fiende når det kommer til eget selvbilde:(?! Tenk på alt det du liker ved deg selv, si en positiv ting til deg selv i speilet hver dag, har seriøst funka for meg:)
Mesteparten sitter helt klart oppe i toppetasjen!:/

Jaaaaah, selvsagt er vi det:D Og vi jenter skal ha former, mannfolka våre er glad i det og glad i oss akkurat som vi er<3
Ja det tror jeg også. . Vi er raske med å dømme oss selv. Hva så om man veier noen kg for mye? Slik burde man tenke :-)

Hjernen er min verste fiende innimellom hehe.
Ja menn er oftest glad i jenter med litt fett og former da :-)

112642-0092_1

396912-0076_3

396912-0076_1

hmprod

hmprod

hmprod

De 2 øverste kjolene er fra nelly og de 3 nederste bildene er fra H&M. Får ikke bildene større dessverre. Sandalene vra tatt bort, kjøpte kanskje det siste paret. Sandaler med 2 reimer kun, og den øverste reimen var det sånne gulldetaljer, ganske store sånne gullemblemer, om du skjønte litt av det?:) Liker det litt enkelt og heller blinger tilbehøret litt opp, som øredobber f.eks. Enkle kjoler men tilbehøret kan det være litt mer stæsja;) Jeg elsker grønt og blått, farger er ELSK;)

Dårlig humor i kveld ;-)

Vedlegg

• 1404594395350.jpg
    1404594395350.jpg
    12,5 KB · Visninger: 9
  • 1404594408112.jpg
    1404594408112.jpg
    11,4 KB · Visninger: 9
  • 1404594419495.jpg
    1404594419495.jpg
    18 KB · Visninger: 9
  • 1404594431380.jpg
    1404594431380.jpg
    14 KB · Visninger: 9
Så trist :'(
Jeg får så vondt av den lille gutten ♡
Åh, legg ut på secret når du kan :-( håper det ordner seg....
Ungene har det fint takk, men blir bra med b.hage :)

Om han er i grei form blir han operert den 22 august, men er han ikke i super form kan han ikke få narkose, og dermed ikke opereres. Men går greit altså, han kjenner jo ikke til noe annet, han får masse kos iallfall, det er sikkert og visst<3 Lille gullklumpen<3 Ja, skal gjøre det:) Om jeg har tid skriver jeg på secret i morgen kveld:) Alt ordner seg med tid og stunder:) Bare litt tungt når det står på som verst;)
Ja, det skjønner jeg:) Når begynner de i bhge? Emmeth begynner den 5 august. Han er forresten henvist til navnetoppen på riksen og ahus igjen. De finner ikke helt grunnen til at han er så dårlig og han responderer ikke nok på astmamedisiner, på tross av at han nå får det sterkeste. Skal og begynne med medisiner mot refluks i spiserøret den 15 juli, om han fortsatt ikke blir bra av pulmicorten:) Uansett, så skjer det noe og glad vi og Emmeth blir tatt på alvor<3

Ja det tror jeg også. . Vi er raske med å dømme oss selv. Hva så om man veier noen kg for mye? Slik burde man tenke :)

Hjernen er min verste fiende innimellom hehe.
Ja menn er oftest glad i jenter med litt fett og former da :)

Ja, altså og hvem bestemmer om du veier noen kg for mye? Akkurat den BMI målingen har de jo gått litt bort fra, for muskler veier mer enn fett. Vi er som vi er, og det er virkelig godt nok:) Blir for dumt og sammenligne seg med alle andre hele tia, ikke minst supermodeller som vi får pumpa i trynet på reklamer, shoppinsentre, ukesmagasiner osv. De er så retusjerte så de knapt nok er gjenkjennelig, og det synes jeg er en stor fy og skam:angry4:angry5 Tenk hva barna ikke fårr inn av disse inntrykkene? Nei vettu hva- VI ER BRA NOK, er vi:smiley-angelic002:smiley-angelic003:smiley-angelic002:smiley-angelic003

Om han er i grei form blir han operert den 22 august, men er han ikke i super form kan han ikke få narkose, og dermed ikke opereres. Men går greit altså, han kjenner jo ikke til noe annet, han får masse kos iallfall, det er sikkert og visst<3 Lille gullklumpen<3 Ja, skal gjøre det:) Om jeg har tid skriver jeg på secret i morgen kveld:) Alt ordner seg med tid og stunder:) Bare litt tungt når det står på som verst;)
Ja, det skjønner jeg:) Når begynner de i bhge? Emmeth begynner den 5 august. Han er forresten henvist til navnetoppen på riksen og ahus igjen. De finner ikke helt grunnen til at han er så dårlig og han responderer ikke nok på astmamedisiner, på tross av at han nå får det sterkeste. Skal og begynne med medisiner mot refluks i spiserøret den 15 juli, om han fortsatt ikke blir bra av pulmicorten:) Uansett, så skjer det noe og glad vi og Emmeth blir tatt på alvor<3
Håper han er frisk nok til å opereres da. Kanskje har vil bli bedre. Han har Vært syk i maaaange mnd :-( godt dere er der masse og får kost med han ♡ tror du det går greit med barnehage? :-)
De begynner 11 :-) er skikkelig spent jeg. .. og håper vi slipper unna omgangssyke etter hvert. Tenker på det masse. For det er så forferdelig :-(

Dårlig humor i kveld ;-)

Hahahah, geniale eller?:D fader, ler så jeg dævver her;) DRitbra med den funeral:D Elsker dårlig humor:D

Ja, altså og hvem bestemmer om du veier noen kg for mye? Akkurat den BMI målingen har de jo gått litt bort fra, for muskler veier mer enn fett. Vi er som vi er, og det er virkelig godt nok:) Blir for dumt og sammenligne seg med alle andre hele tia, ikke minst supermodeller som vi får pumpa i trynet på reklamer, shoppinsentre, ukesmagasiner osv. De er så retusjerte så de knapt nok er gjenkjennelig, og det synes jeg er en stor fy og skam:angry4:angry5 Tenk hva barna ikke fårr inn av disse inntrykkene? Nei vettu hva- VI ER BRA NOK, er vi:smiley-angelic002:smiley-angelic003:smiley-angelic002:smiley-angelic003
Jeg vet!!! Den retusjeringen er helt drøyt!! Kvalmt rett og slett. Og BMI også ja... stemmer ikke på de fleste og den tar ikke hensyn til alder og kjønn, fett eller muskler. Helt på tur den målingen der...

Håper han er frisk nok til å opereres da. Kanskje har vil bli bedre. Han har Vært syk i maaaange mnd :-( godt dere er der masse og får kost med han ♡ tror du det går greit med barnehage? :)
De begynner 11 :) er skikkelig spent jeg. .. og håper vi slipper unna omgangssyke etter hvert. Tenker på det masse. For det er så forferdelig :-(

Vi var på hytteferie for ei mnd sia og det gikk dårlig, han blei pottetett, slim og fikk ikke puste what so ever, så inneklima har helt klart noe og si og må nesten være sterilt rent for at han skal ha det noenlunde bra:( Så tenker jo en del på hvordan det blir i bhgen da? Men om det ikke går, så går det ikke, og da tar jeg han ut igjen, men håper, håper, håper det går bra, for han er jo sååå glad i andre barn:)<3

Usj, første året i bhge er de støtt sjuke, det er mitt inntrykk, men for det meste skikkelig forkjøla og sånn da, men omgangsjuka er vanskelig og komme unna den altså:o
Åååh, så spennende ikke lenge til bhgestart da:D

Vi var på hytteferie for ei mnd sia og det gikk dårlig, han blei pottetett, slim og fikk ikke puste what so ever, så inneklima har helt klart noe og si og må nesten være sterilt rent for at han skal ha det noenlunde bra:( Så tenker jo en del på hvordan det blir i bhgen da? Men om det ikke går, så går det ikke, og da tar jeg han ut igjen, men håper, håper, håper det går bra, for han er jo sååå glad i andre barn:)<3

Usj, første året i bhge er de støtt sjuke, det er mitt inntrykk, men for det meste skikkelig forkjøla og sånn da, men omgangsjuka er vanskelig og komme unna den altså:o
Åååh, så spennende ikke lenge til bhgestart da:D
Krysser fingrene og tærne for at han holder seg frisk utover ;-) :-) :-)gøy for han også å Være med barna ;-) :-) snakker han mye nå?

Uff ja hørt de blir mye syke. Heller mange forkjølelser.. spying er helt grusomt.

Back
Topp