Lørdag 5 juli

Hei. .. har hatt mamma og lillesøster på overnatting til i dag. I går jobbet jeg og var hjemme 17, så dro mannen å sov hos kompisen sin.
Vi koste oss i dag på stranda. . Med grilla kylling, rundstykker, jordbær og potetgull ;-) ungene kosa seg masse :-)

Deretter kjørte vi de til Khalid og vennen for å leke noen timer. Da dro vi andre på shopping. Fikk kjøpt meg en hvit og en svart kjole. Husker ikke sist jeg kjøpte noe til meg selv :-) :-) og noen ting på en interiørbutikk. Spiste is å satt ute. 27 g i solen :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Fant et bilde av meg fra jeg veide 70 kg...savner den tiden og kroppen hehe

Herlig bilde av Mina:D
Og fint bilde av deg :) når er det tatt? Syns det er litt merkelig, men det barnet på bildet så veldig kjent ut:P

Høres ut som om du og dere har hatt en fin dag da:D shopping til seg selv er moro;)

Herlig bilde av Mina:D
Og fint bilde av deg :) når er det tatt? Syns det er litt merkelig, men det barnet på bildet så veldig kjent ut:P

Høres ut som om du og dere har hatt en fin dag da:D shopping til seg selv er moro;)
Hehe morsomt bilde :-D

Er akkurat 5.år siden og det er min lillesøster som er 13 nå :-D

Gøy å shoppe :-)

Idag har vi hatt besøk av et vennepar av oss med barn, stort sett alltid sammen i helger, så det er superkos. De har kosa seg i bassenget og mor har jaggu meg vært med og splasha rundt oppi der og:D:D:D:cool:
Vi har hatt sol og 23 grader i skyggen- deilig:D også har jeg solt meg litt i skyggen:D hahahha.. magen ekke mye fin når man sitter, fortsatt bolledeig der, men det går det og:p:cool:
Vis vedlegget 67517
Vis vedlegget 67518
Ha en fortsatt fiiiin lørdag, jenter;)

•☆Tastedingsen☆•
Snerten bikini på en hot mama :cool:

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo!
Hermine har blitt syk :(

Jeg var forkjøla da vi reiste sydover, og det har bare blitt verre og verre med hoste for min del. Nå er lillemor blitt smittet, varm, tett i nese og bryst og hoster så hun kaster opp :(

Hjelper ikke på at været er litt ustabilt så idag og igår har det blåst så mye at hun fryser når hun kommer opp av bassenget... Aner ikke hvordan jeg skal forhindre henne i å bade i morgen om været er like surt :confused:

Idag tok vi drosje inn til en stor lekebutikk og Lidl. Hermine fikk ny dukkevogn for den vi hadde med (som hun har arvet etter meg) har hun kjørt sund :eek: :P Gjett om det var fornøyd jente med ny vogn :D Kosta 7€ for sammenleggbar dukketrille :eek:

Uff da:oops: hvertfall ikke noe gøy å være på ferie med sykt barn:( god bedring til dere begge! Når reiser dere hjem?

Uff da:oops: hvertfall ikke noe gøy å være på ferie med sykt barn:( god bedring til dere begge! Når reiser dere hjem?
Det er en hel uke til hjemreise, så jeg håper virkelig hun blir frisk fort altså! Er jo så slitsomt å være på reise når man er syk, iallfall når mamman må vaske tøy for hånd :eek: ;)

Hehe morsomt bilde :-D

Er akkurat 5.år siden og det er min lillesøster som er 13 nå :-D

Gøy å shoppe :-)

5 år siden ja.. før babytida ;) jeg har stor tro på at du kan komme tilbake til dette bildet:) selvom jeg ikke vet om det er noe voldsom forskjell fra da og nå:P hehe

5 år siden ja.. før babytida ;) jeg har stor tro på at du kan komme tilbake til dette bildet:) selvom jeg ikke vet om det er noe voldsom forskjell fra da og nå:P hehe
Ja før babytiden ;-) litt lettere å holde formen da syns jeg ... Ja tror det jeg og... bare så lett å tilbringe kveldene i sofaen. I morgen kommer min søster med familie og da begynner gå turene våres :-D :-D :-D

Hvordan går det med alle dine i dag? :-) Har Leoh fått tenner ?

Det er en hel uke til hjemreise, så jeg håper virkelig hun blir frisk fort altså! Er jo så slitsomt å være på reise når man er syk, iallfall når mamman må vaske tøy for hånd :eek: ;)

Veldig fornøyd frøken med ny dukketrille idag! :)
Vis vedlegget 67537

Ja da får man satse på at hun er i bedre form før dere reiser hjem hvertfall!! Dere har ikke noen tilgang til vaskemaskin altså?

Så fin frøken du har.. likte godt klæra hennes :D

Mensen har forandret seg litt.. varierer mye på mengden, merker at jeg blør mer på den dagen jeg blødde mest på før å (dag 2).. også varer det litt lenger enn før.. var bare 4 dager tidligere, men nå har det vært oppe i 6-7 dager, men da er de siste dagene veldig svake da.. MEN har hatt noen runder med sykt vonde eggløsninger!:eek: ikke hver gang, men noen ganger:confused:

Jeg trodde det kom til å bli varmt, men det har faktisk vært bitte litt kjøligere her inne enn før:) men da med alle vinduer åpne så det blir gjennomtrekk.. utenfor alle vinduene våre (vi er nesten de eneste) er det sånn, bortsett fra vårt soverom..der er det stilas og plast lenger opp..så der blir det dårligere luft;)
Vis vedlegget 67534

Okei, så bra du i det minste ikke har like lange blødningsdager alle dagene, mem kjipt du blør flere dager:(
Åh ja, el-smerter er dritvondt det og, hatt det siden jeg fødte Nelly om det er noen trøst;)

Deilig det er kjøligere inne, men dimt det er vatmt på soverommet, sover så mye dårligere da:(

•☆Tastedingsen☆•

Ja før babytiden ;-) litt lettere å holde formen da syns jeg ... Ja tror det jeg og... bare så lett å tilbringe kveldene i sofaen. I morgen kommer min søster med familie og da begynner gå turene våres :-D :-D :-D

Hvordan går det med alle dine i dag? :-) Har Leoh fått tenner ?

Ja er altfor lett å sløve på sofan om kvelden! Man blir jo tømt for energi iløpet av dagen når man har barn ;) men er jo også en vanesak vel :P

Alle mine har det bra :D hehe.. dem er hvertfalll friske og fulle av f.. :P haha neida;) Leoh har ikke fått tenner enda..syns jeg så en bitte bitte liten spiss idag, men klarte ikke å kjenne noe.! Så mulig jeg så feil :P

Ja hvorfor ikke!!:) syns du har en veldig bra kropp til å ha fått 3 unger! Har du ikke strekkmerker eller?:P

Haha kjedelig når man ikke kan velge delene hver for seg.. men pyttsann!;)

Hva gjør du i kveld da?:)

Jooh, fikk masse strekkmerker da jeg gikk med Nelly:cool: tigerstriper som jeg kaller de;):cool: ser du dem ikke? De er bare litt bleke etter jeg har solt meg og fått litt farge...
Takk, er veldig koselig og høre, men kunne absolutt hatt en finere kropp, men sier meg ok fornøyd så lenge mannen er glad i kroppen min;):)
Og begynner og føle meg bittelitt mer komfortabel med den:)

Hahha, jeg har shoppa maxikjoler, sandaler og øredobber til meg selv for 1200 kr og t-skjorter til mannen for 900 kr;)
Ikke så ofte jeg eller vi kjøper noe til oss selv, så det trengtes;) har i det siste begynt og dolle meg litt mer opp igjen:D og nå ser jeg på gone in 60 seconds:D
Enn du da?

•☆Tastedingsen☆•

Snerten bikini på en hot mama :cool:

Takk det samme:D så bildet av deg fra stranda og da vettuuuu:D:D:D:D

•☆Tastedingsen☆•

Okei, så bra du i det minste ikke har like lange blødningsdager alle dagene, mem kjipt du blør flere dager:(
Åh ja, el-smerter er dritvondt det og, hatt det siden jeg fødte Nelly om det er noen trøst;)

Deilig det er kjøligere inne, men dimt det er vatmt på soverommet, sover så mye dårligere da:(

•☆Tastedingsen☆•

Ja er glad jeg ikke blør så voldsomt alle dagene! Men irriterende å gå å småblø litt nå og da også, for da er det også så vondt å ta ut/sette inn tampong:confused: menmen!

Nei så kjipt at du har vonde smerter ved eggl. Også da!:oops: syns det er mer enn nok med din mens altså! Har du fått vite noe mer ang operasjon da?

Heldigvis er det vare vårt soverom som ikke luftes like bra, for vi sover med døra åpen..og da har vi bare oppe kjøkkenvindu sånn at det blir kjølig derifra:) og heldigvis har vi hatt kjøligere periode ute å! For vinduene til jentene har ikke kunne lukkes opp oga plast som var dekket over vinduene! Han ene mannen fjernet det til Liana igår da:D men tror ikke han visste at vinduet til Emira hører til vår leilighet:P

Ja er altfor lett å sløve på sofan om kvelden! Man blir jo tømt for energi iløpet av dagen når man har barn ;) men er jo også en vanesak vel :P

Alle mine har det bra :D hehe.. dem er hvertfalll friske og fulle av f.. :P haha neida;) Leoh har ikke fått tenner enda..syns jeg så en bitte bitte liten spiss idag, men klarte ikke å kjenne noe.! Så mulig jeg så feil :P
Kjenner til den med at de er fulle av f*** hehe uff :-(

Ååååh så hyggelig med tenner da :-) ikke lett å sjekke munnen til de små. Da lukker de fort igjen ;-)

Jooh, fikk masse strekkmerker da jeg gikk med Nelly:cool: tigerstriper som jeg kaller de;):cool: ser du dem ikke? De er bare litt bleke etter jeg har solt meg og fått litt farge...
Takk, er veldig koselig og høre, men kunne absolutt hatt en finere kropp, men sier meg ok fornøyd så lenge mannen er glad i kroppen min;):)
Og begynner og føle meg bittelitt mer komfortabel med den:)

Hahha, jeg har shoppa maxikjoler, sandaler og øredobber til meg selv for 1200 kr og t-skjorter til mannen for 900 kr;)
Ikke så ofte jeg eller vi kjøper noe til oss selv, så det trengtes;) har i det siste begynt og dolle meg litt mer opp igjen:D og nå ser jeg på gone in 60 seconds:D
Enn du da?

•☆Tastedingsen☆•

Nei du, dem så jeg ikke på bilde;) de fleste jeg har, fikk jeg av Leoh.. sånn for sikkerhets skyld! :P med Emira fikk jeg bare en liten over navlen, som strakk seg lenger med Liana.. og resten tok Leoh seg av:cool:

Ja er godt at disse mennene liker kroppene våre;):D hehe.. men viktig å være fornøyd selv å! Og du har jo klart å gjøre en forskjell på kort tid da:D *flinka*

Så deilig å shoppe:D går mest i shopping for ungene her å ;) men fått kjøpt bitte litt selv i det siste :D

Jeg har akkurat sett på et opptak jeg har av "The Graham Norton Show" :) kan være veldig morsomt, men kommer lissom ann på gjestene.. hehe

Kjenner til den med at de er fulle av f*** hehe uff :-(

Ååååh så hyggelig med tenner da :-) ikke lett å sjekke munnen til de små. Da lukker de fort igjen ;-)

Haha uff ja, nesten litt godt det ikke bare er her :P haha..

Nei akkurat det! Enten lukker han munn, eller strekker ut tunga..eller får tak i fingeren og begynner å sutte på den.. haha.. får bare følge med :)

Hallo!
Hermine har blitt syk :(

Jeg var forkjøla da vi reiste sydover, og det har bare blitt verre og verre med hoste for min del. Nå er lillemor blitt smittet, varm, tett i nese og bryst og hoster så hun kaster opp :(

Hjelper ikke på at været er litt ustabilt så idag og igår har det blåst så mye at hun fryser når hun kommer opp av bassenget... Aner ikke hvordan jeg skal forhindre henne i å bade i morgen om været er like surt :confused:

Idag tok vi drosje inn til en stor lekebutikk og Lidl. Hermine fikk ny dukkevogn for den vi hadde med (som hun har arvet etter meg) har hun kjørt sund :eek: :p Gjett om det var fornøyd jente med ny vogn :D Kosta 7€ for sammenleggbar dukketrille :eek:

Stakkars, har Herminemor blitt sjuk hu da:( Også på ferie, det er ikke noe trivelig. Sikkert pga skiftende temp.forandringer og hvis hu i tillegg har blitt smitta av deg eller at det er smitten som er grunnen da, så er det jo fort gjort:(
Sender henne en stor god bedring klem<3<3<3 Håper hu blir fort frisk igjen:)

Anita :så kjipt med mensen.. og vondt. Er det bedre? Gjort noe spennende i dag? :)

Ingrid : så deilig at hun sover så lenge. Håper der er en ny trend ;-)

Mie : kul bikini og mamma :) du har en fin kropp :)

Takk*rødme* Synes du er flott og vakker, akkurat som du er<3 Veldig pen<3

Back
Topp