Lørdag 5 juli

Jeg vet!!! Den retusjeringen er helt drøyt!! Kvalmt rett og slett. Og BMI også ja... stemmer ikke på de fleste og den tar ikke hensyn til alder og kjønn, fett eller muskler. Helt på tur den målingen der...

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

MHM, og det er det som er sååå feil nå til dags, ingen er omtrent naturlig pene lenger og skal helst være mega stygt, way too much tanna, så mye man er oransje helst, store pupper og midje som en 4 åring, sier seg selv det blir feil:o Helt sjokkert når jeg tenker over det. Mine jenter får også ført bikini når de trenger det pga pupper og ingen bukser der det står foxy, sexy o.l. DE er barn, for svarte...Liten utblåsing;) hehehe..

MHM, og det er det som er sååå feil nå til dags, ingen er omtrent naturlig pene lenger og skal helst være mega stygt, way too much tanna, så mye man er oransje helst, store pupper og midje som en 4 åring, sier seg selv det blir feil:o Helt sjokkert når jeg tenker over det. Mine jenter får også ført bikini når de trenger det pga pupper og ingen bukser der det står foxy, sexy o.l. DE er barn, for svarte...Liten utblåsing;) hehehe..
Ja så enig!! Mina får heller ikke bikini Før hun er tenåring hehe. Og sign det andre og. Hva skal de med. Vil Heller ikke at hun bruke shorts korte som truser. Da med tights under. Kommer til å bli helt nazi streng, men vet hvordan gutter/menn tenker hehe

Krysser fingrene og tærne for at han holder seg frisk utover ;-) :) :)gøy for han også å Være med barna ;-) :) snakker han mye nå?

Uff ja hørt de blir mye syke. Heller mange forkjølelser.. spying er helt grusomt.

Ja, men møtte den F**** av en overlege på lovisenberg, som mente han ikke hadde så mye ut av den operasjonen og mente det heller var astma/lunge relatert og ønska han videre utreda på ahus og ø-n-h der, men fikk innvilga operasjon og håper virkelig den kan hjelpe, det mener iallfall Gisle rød, astmalegen vår og dr. skadtvet, Ø-N-H spesialisten vi har gått til.

Nei, han snakker litt. Sier takk, takk, pappa, bæbæ, mamma, sema(selma), nei, ja, hadet, natta, mokk,(smokk), jekks(kjeks) men ellers babler han mye. Han fårstår alt da, henter sandalene sine når vi spørr om han kan gjøre det og går til stolen sin når vi skal spise og etc.

Ja, min erfaring tilsier det samma altså, mye syke, og også omgangsyke:( Hater det ass. Spylukt er det verste, så det tar mannen her i huset;) Jeg kaster opp selv av det:( Du og eller?

Ja så enig!! Mina får heller ikke bikini Før hun er tenåring hehe. Og sign det andre og. Hva skal de med. Vil Heller ikke at hun bruke shorts korte som truser. Da med tights under. Kommer til å bli helt nazi streng, men vet hvordan gutter/menn tenker hehe

Signerer deg på ALT:D AMEN!
Alt er voksenbasert, barn skal få lov til og være barn<3

Natta alle sammen... må prøve å sove litt nå.. Ønsker dere og de små en god natt ;-) :) :)

Nattinatt, blir kvelden her og;) Sove godt da:):)

Ja, men møtte den F**** av en overlege på lovisenberg, som mente han ikke hadde så mye ut av den operasjonen og mente det heller var astma/lunge relatert og ønska han videre utreda på ahus og ø-n-h der, men fikk innvilga operasjon og håper virkelig den kan hjelpe, det mener iallfall Gisle rød, astmalegen vår og dr. skadtvet, Ø-N-H spesialisten vi har gått til.

Nei, han snakker litt. Sier takk, takk, pappa, bæbæ, mamma, sema(selma), nei, ja, hadet, natta, mokk,(smokk), jekks(kjeks) men ellers babler han mye. Han fårstår alt da, henter sandalene sine når vi spørr om han kan gjøre det og går til stolen sin når vi skal spise og etc.

Ja, min erfaring tilsier det samma altså, mye syke, og også omgangsyke:( Hater det ass. Spylukt er det verste, så det tar mannen her i huset;) Jeg kaster opp selv av det:( Du og eller?
Uff spylukt finnes det ikke noe verre enn :P jeg tar det om jeg er alene :-( men sliter. Holder meg for nesa og tørker.... :-( æsj.. har mest noia for å bli syk selv :-( :-(

Håper det blir bra for dere og de små snart... er sikker på det :-) god natt :-)

hehe, en liten glippe da kanskje mht vinduet til Emira;) Håper han snart skjønner det er deres vindu sånn så hu og kan få litt frisk luft;)

Aua, det er ikke noe særlig når tampongen omtrent setter seg fast inni der og må regelrett dra hardt til:o AUCH!!

Ja, el-smerter er dritvonde de og, minner veldig om mensensmerter synes jeg:(

Ah, så deilig, da får dere jo litt luft innpå soverommet deres og, deilig når man kjenner en liten bris og det ikke er varmt og lummert, blir så tett da og ør i hodet når man våkner!
august, så får vi se hva de finner ut;)
Ja, jeg skal på gynekologisk på ahus den 8 august;) så får vi se hva de finner ut;) Er den samme dama jeg skal inn til som da jeg skulle til KS-samtale;) litt morsomt;)

Hehe ja han visste det nok ikke.. var sambo som spurte han igår om det var mulig å ta vekk plasten, siden dem er ferdig å sandblåse og borre i veggen der.. så han tok de vekk med engang:D også spurte pappa han igår etter oss :P jeg så at samme mannen holdt på her idag å, men ville ikke mase på han..haha får ta det til uka :P Emira har takvifte, så hjelper en del :)

Ja jeg har samme smerter som ved mensen og rier!;) vondt når det først blir ille..

Spennede å høre hva dere/dem kommer fram til! Litt artig at du skal til den samme personen:D hehe.. du må huske å oppdatere oss når du vet noe mer ;)

Ja, kjøpte 2 maxikjoler og en vanlig kort til knærne, kan se om jeg finner de. Handla på Nelly.com og H&M. Skal finne bilder, så tar nok 5 min;) Har på meg en grønn lang maxikjole idag og;) LOVE IT:D

Emmeth er skrall igjen, går noen dager der formen er brukbar også går det nedover igjen. Dårlig igjen nå, virus som han alltid blir rammet av:( Snørr, vond hals og feber.men ellers går det bra, kommer til og legge inn ett innlegg på secret om noen dager ang Nelly. Mye er uvisst ang henne ennå:( Ellers går det fint med barna:) Nå har vi ferie og koser oss alle sammen i de neste 3 ukene;)<3 Hvordan går det med Wael og Mina?:)

<3

Ja, altså og hvem bestemmer om du veier noen kg for mye? Akkurat den BMI målingen har de jo gått litt bort fra, for muskler veier mer enn fett. Vi er som vi er, og det er virkelig godt nok:) Blir for dumt og sammenligne seg med alle andre hele tia, ikke minst supermodeller som vi får pumpa i trynet på reklamer, shoppinsentre, ukesmagasiner osv. De er så retusjerte så de knapt nok er gjenkjennelig, og det synes jeg er en stor fy og skam:angry4:angry5 Tenk hva barna ikke fårr inn av disse inntrykkene? Nei vettu hva- VI ER BRA NOK, er vi:smiley-angelic002:smiley-angelic003:smiley-angelic002:smiley-angelic003

Vi er aldeles bra nok!!

Sjekk dette! ;)

http://www.smud.no/historier/hemmeligheten-bak-vart-forvridde-skjonnhetsideal-pa-45-sekunder/

Krysser fingrene og tærne for at han holder seg frisk utover ;-) :-) :-)gøy for han også å Være med barna ;-) :-) snakker han mye nå?

Uff ja hørt de blir mye syke. Heller mange forkjølelser.. spying er helt grusomt.

Stort sett snørrete neser det første året.. men da ofte uten noe annet.. hehe.. her har det vært omgangssyke 3 ganger og kun 2 av de har vært smittet via barnehage ;) og det er ilæpet av (nesten) 4 år :) så har mye å si om hvor flinke de i barnehagen er og ikke minst foreldrene ;):)

Stakkars, har Herminemor blitt sjuk hu da:( Også på ferie, det er ikke noe trivelig. Sikkert pga skiftende temp.forandringer og hvis hu i tillegg har blitt smitta av deg eller at det er smitten som er grunnen da, så er det jo fort gjort:(
Sender henne en stor god bedring klem<3<3<3 Håper hu blir fort frisk igjen:)
Takk for det! Febervarm og slapp av og på idag, men har holdt henne i rimelig god form med Ibux. Hun har sovet to lurer da, og det har hun ikke gjort på 1/2 år :oops: Satser på snarlig bedring, iallfall før vi skal ut på reise til helgen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var på hytteferie for ei mnd sia og det gikk dårlig, han blei pottetett, slim og fikk ikke puste what so ever, så inneklima har helt klart noe og si og må nesten være sterilt rent for at han skal ha det noenlunde bra:( Så tenker jo en del på hvordan det blir i bhgen da? Men om det ikke går, så går det ikke, og da tar jeg han ut igjen, men håper, håper, håper det går bra, for han er jo sååå glad i andre barn:)<3

Usj, første året i bhge er de støtt sjuke, det er mitt inntrykk, men for det meste skikkelig forkjøla og sånn da, men omgangsjuka er vanskelig og komme unna den altså:o
Åååh, så spennende ikke lenge til bhgestart da:D
Det finnes jo allergibarnehager...men tror ikke man får ha dyr om man skal gå der...

Ei bekjent av meg måtte ha pleiepenger for å være hjemme med gutten sin til han ble 3 år pga allvorlig astma...så det er mulig han er for syk for bhg :oops:

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp