Lørdag 5 juli

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God Lørdag:)

Har alle det bra?

Natten var grei, men jeg slet med å sovne igår..blåste sinnsykt mye ute, og da med plast rundt bygged som blafret og bråket veldig, så var det ikke lett å sove! Men det roet seg i 2-3 tiden :)

Nå gikk sambo ut med jentene en tur, grått vær idag..men god og frisk luft:) skulle egentlig ta dem ut jeg, men har så vondt pga mensen:(

Fortsatt lite planer her:P mulig det blir lunsj fra konditoriet;):D

Ønsker dere en fin lørdag:)

Har alle det bra?

Natten var grei, men jeg slet med å sovne igår..blåste sinnsykt mye ute, og da med plast rundt bygged som blafret og bråket veldig, så var det ikke lett å sove! Men det roet seg i 2-3 tiden :)

Nå gikk sambo ut med jentene en tur, grått vær idag..men god og frisk luft:) skulle egentlig ta dem ut jeg, men har så vondt pga mensen:(

Så slitsomt med plastblafring på nattestid da.:( Det er noe jeg også hadde ligget våken på grunn av.
Håper du får slappa av litt på sofaen nå som L et ute med jentene.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good day!!
Vi har hatt nok ei god natt. Vesla sovna 21, hadde noen uroligheter utover kvelden, men sov til 09.25.:)
Jenny er så sint på meg for tida altså. Svarer "neiiiiii" til alt og gråter når ting ikke går hennes vei. Mammaen hennes er tydeligvis veldig dum.:p Skjønner jo at det hører med, men den trassinga tar myr av energien min om dagen, kjenner jeg.:p

Mannen var ute en tur med kompisgjengen i går (og har ikke kommet hjem enda), så da lurer jeg på å dra til ei venninne i kveld.
Venninna mi og sønnen hennes kommer på besøk hit om ikke så lenge, så vi får legge en slagplan da.;)

Så slitsomt med plastblafring på nattestid da.:( Det er noe jeg også hadde ligget våken på grunn av.
Håper du får slappa av litt på sofaen nå som L et ute med jentene.:)

Ja var ikke måter på hvor bråkete det skulle være å da..haha.. kom noen vindkuler som slo voldsomt i denne plasten! Menmen.. fikk slappa av i stillheten ja:) deilig.. hehe

Good day!!
Vi har hatt nok ei god natt. Vesla sovna 21, hadde noen uroligheter utover kvelden, men sov til 09.25.:)
Jenny er så sint på meg for tida altså. Svarer "neiiiiii" til alt og gråter når ting ikke går hennes vei. Mammaen hennes er tydeligvis veldig dum.:p Skjønner jo at det hører med, men den trassinga tar myr av energien min om dagen, kjenner jeg.:p

Mannen var ute en tur med kompisgjengen i går (og har ikke kommet hjem enda), så da lurer jeg på å dra til ei venninne i kveld.
Venninna mi og sønnen hennes kommer på besøk hit om ikke så lenge, så vi får legge en slagplan da.;)

Slitsomt med sånne trasseperioder! Er ikke så mange måneder siden Liana hadde det samme.. Emira har vel hatt det i hver alder:P og er veldig trassete, grinete og småfrekk nå for tiden! Utrolig slitsomt og frustrerende:confused:

Ja jeg syns du burde kose deg i kveld når J har har fått gjort det inatt;):D

Har alle det bra?

Så dumt med mensensmerter, er så innmari vondt:( hjelper meg veldig med naproxen når det er på sitt vondeste. Så deilig med en lunsj fra konditoriet;)
Ekkelt når det blåser så fælt at det bråker i plast og alt som er på natta.

•☆Tastedingsen☆•

Good day!!

Den trassen kunne man gjerne ønske dro seg til h****** tilbake der den kom fra noen ganger;) tålmodighet er en fryd jeg ikke eier og har noen ganger, hjelper og puste noen ganger ekstra når det står på som verst;)
Herlig med gode netter:D så koselig med besøk:):):)

•☆Tastedingsen☆•

Idag har vi hatt besøk av et vennepar av oss med barn, stort sett alltid sammen i helger, så det er superkos. De har kosa seg i bassenget og mor har jaggu meg vært med og splasha rundt oppi der og:D:D:D:cool:
Vi har hatt sol og 23 grader i skyggen- deilig:D også har jeg solt meg litt i skyggen:D hahahha.. magen ekke mye fin når man sitter, fortsatt bolledeig der, men det går det og:p:cool:
1404578215272.jpg
1404578231741.jpg
Ha en fortsatt fiiiin lørdag, jenter;)

•☆Tastedingsen☆•

Så dumt med mensensmerter, er så innmari vondt:( hjelper meg veldig med naproxen når det er på sitt vondeste. Så deilig med en lunsj fra konditoriet;)
Ekkelt når det blåser så fælt at det bråker i plast og alt som er på natta.

•☆Tastedingsen☆•

Ja teit at man skal ha vondt! Akkurat som om blødninga ikke er ille nok?:P

Ja her er den hersens plastikken som bråker i vinden! (Utsikt fra vindu).. Kommer jo skikkelige vindkuler bortover og slår hele dritten hele veien bortover..haha
1404582047190.jpg

Idag har vi hatt besøk av et vennepar av oss med barn, stort sett alltid sammen i helger, så det er superkos. De har kosa seg i bassenget og mor har jaggu meg vært med og splasha rundt oppi der og:D:D:D:cool:
Vi har hatt sol og 23 grader i skyggen- deilig:D også har jeg solt meg litt i skyggen:D hahahha.. magen ekke mye fin når man sitter, fortsatt bolledeig der, men det går det og:p:cool:
Vis vedlegget 67517
Vis vedlegget 67518
Ha en fortsatt fiiiin lørdag, jenter;)

•☆Tastedingsen☆•

For en koselig sommerdag da:D syns sole-seg-bildet så bra ut jeg ;) også så fin bikini:)

Ja teit at man skal ha vondt! Akkurat som om blødninga ikke er ille nok?:p

Ja her er den hersens plastikken som bråker i vinden! (Utsikt fra vindu).. Kommer jo skikkelige vindkuler bortover og slår hele dritten hele veien bortover..haha
Vis vedlegget 67524

Ja, ik`sant? Hersens mensen:o;)
Har du fått verre smerter og blødning etter steriliseringa? Eller er det som før?
Ja, fyyy ass, det der så ikke mye bra ut.. Blir det ikke veldig varmt også nå på sommer`n?

For en koselig sommerdag da:D syns sole-seg-bildet så bra ut jeg ;) også så fin bikini:)

Takk, takk:):D Følte meg ikke helt bekvem med det bikini bildet, men hvorfor ikke? Jeg har jo fått 3 barn og det vises iallfall på min kropp;)^^ Føler meg ikke akkurat fresh som før, men bedre enn det var for noen mnder siden:)
Bikinien er fra Nelly.com, eneste som er litt dumt er at overdelen er litt liten og at jeg ikke kunne velge over- og nederdel i forskjellige str. Så trusen i str L er litt for stor og og overdel i L er litt for liten;) hehe... men det går det, bare og hive underdelen i tøreketrommelen:D;) Jau, jau:D

Anita :så kjipt med mensen.. og vondt. Er det bedre? Gjort noe spennende i dag? :-)

Ingrid : så deilig at hun sover så lenge. Håper der er en ny trend ;-)

Mie : kul bikini og mamma :-) du har en fin kropp :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hei. .. har hatt mamma og lillesøster på overnatting til i dag. I går jobbet jeg og var hjemme 17, så dro mannen å sov hos kompisen sin.
Vi koste oss i dag på stranda. . Med grilla kylling, rundstykker, jordbær og potetgull ;-) ungene kosa seg masse :-)

Deretter kjørte vi de til Khalid og vennen for å leke noen timer. Da dro vi andre på shopping. Fikk kjøpt meg en hvit og en svart kjole. Husker ikke sist jeg kjøpte noe til meg selv :-) :-) og noen ting på en interiørbutikk. Spiste is å satt ute. 27 g i solen :-)

Vedlegg

• 1404585170142.jpg
    1404585170142.jpg
    100,5 KB · Visninger: 14
Good day!!

Vår frøken har mye av det samme humøret om dagen, om det er til noen trøst :P Uansett hva jeg foreslår synes hun det er best å gjøre det motsatte :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, ik`sant? Hersens mensen:o;)
Har du fått verre smerter og blødning etter steriliseringa? Eller er det som før?
Ja, fyyy ass, det der så ikke mye bra ut.. Blir det ikke veldig varmt også nå på sommer`n?

Mensen har forandret seg litt.. varierer mye på mengden, merker at jeg blør mer på den dagen jeg blødde mest på før å (dag 2).. også varer det litt lenger enn før.. var bare 4 dager tidligere, men nå har det vært oppe i 6-7 dager, men da er de siste dagene veldig svake da.. MEN har hatt noen runder med sykt vonde eggløsninger!:eek: ikke hver gang, men noen ganger:confused:

Jeg trodde det kom til å bli varmt, men det har faktisk vært bitte litt kjøligere her inne enn før:) men da med alle vinduer åpne så det blir gjennomtrekk.. utenfor alle vinduene våre (vi er nesten de eneste) er det sånn, bortsett fra vårt soverom..der er det stilas og plast lenger opp..så der blir det dårligere luft;)
1404586074332.jpg

Hallo!
Hermine har blitt syk :(

Jeg var forkjøla da vi reiste sydover, og det har bare blitt verre og verre med hoste for min del. Nå er lillemor blitt smittet, varm, tett i nese og bryst og hoster så hun kaster opp :(

Hjelper ikke på at været er litt ustabilt så idag og igår har det blåst så mye at hun fryser når hun kommer opp av bassenget... Aner ikke hvordan jeg skal forhindre henne i å bade i morgen om været er like surt :confused:

Idag tok vi drosje inn til en stor lekebutikk og Lidl. Hermine fikk ny dukkevogn for den vi hadde med (som hun har arvet etter meg) har hun kjørt sund :eek: :P Gjett om det var fornøyd jente med ny vogn :D Kosta 7€ for sammenleggbar dukketrille :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk, takk:):D Følte meg ikke helt bekvem med det bikini bildet, men hvorfor ikke? Jeg har jo fått 3 barn og det vises iallfall på min kropp;)^^ Føler meg ikke akkurat fresh som før, men bedre enn det var for noen mnder siden:)
Bikinien er fra Nelly.com, eneste som er litt dumt er at overdelen er litt liten og at jeg ikke kunne velge over- og nederdel i forskjellige str. Så trusen i str L er litt for stor og og overdel i L er litt for liten;) hehe... men det går det, bare og hive underdelen i tøreketrommelen:D;) Jau, jau:D

Ja hvorfor ikke!!:) syns du har en veldig bra kropp til å ha fått 3 unger! Har du ikke strekkmerker eller?:P

Haha kjedelig når man ikke kan velge delene hver for seg.. men pyttsann!;)

Hva gjør du i kveld da?:)

Anita :så kjipt med mensen.. og vondt. Er det bedre? Gjort noe spennende i dag? :-)

Ingrid : så deilig at hun sover så lenge. Håper der er en ny trend ;-)

Mie : kul bikini og mamma :-) du har en fin kropp :-)

Smertene har dabbet av, takk :D er verst hele det første døgnet! Kjenner jo murringer konstant, men det overlever jeg:P ikke gjort mye spennede nei.. vasket alle klæra (inne og yttertøy) jeg tok med hjem fra barnehagen.. hehe.. og vært å handlet OG kjøpt smågodt:cool: ellers har Emira vært utrolig slitsom og grinete idag..hadde nok fått for lite søvn;) så håper på en bedre dag imårra!

Back
Topp